پلمب اتاق فرارهای فردیس

پلمب دو اتاق فرار در فردیس کرج

مقدمه

طبق اعلام فرمانده انتظامی شهرستان فردیس، با توجه به گزارش مردمی مبنی‌بر فعالیت دو اتاق فرار بدون داشتن مجوز قانونی، روز شنبه پلیس اماکن این اسکیپ‌روم‌ها را پلمب کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از شناسایی دو بازی اتاق فرار بدون مجوز در این شهرستان خبر داد. پیگیری فعالیت این دو واحد که توسط گزارش‌های مردمی به بخش بازرسی، شناسایی شده بودند، سریعا در دستور کار پلیس اماکن قرار گرفت.

بعد‌از بررسی‌های ماموران ادارۀ نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت اخلاقی و محرز شدن نداشتن مجوز فعالیت و البته عدم‌رعایت قوانین، این دو بازی در روز شنبه پلمب شدند.

فرماندهی انتظامی فردیس اعلام کرد که همۀ واحدهای فرهنگی و تفریحی باید قبل از شروع‌به‌کار، مجوزهای قانوین را از مبادی مربوطه بگیرند. در غیر این صورت با هماهنگی‌های انجام شده با مراجع قضایی با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

گفتنی است که صدور مجوزهای فعالیت بازی‌هایی مثل اتاق فرار طبق قانون با وزارت ورزش و جوانان است. قبل‌تر این کار توسط انجمن نظارت بر بازی‌های فکری، انجام می‌شد.

به این مقاله امتیاز دهید

آیا این پست برای شما مفید بود؟

امتیاز متوسط 5 / 5. تعداد: 1

اولین نفری باشید که رای میدهید.


در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

نظری ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. در صورت ثبت نشانی ایمیل به اشتباه ، نظر شما نمایش داده نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *