صدور مجوز اتاق فرار در ایران با وزارت ارشاد

تکلیف صدور مجوز اتاق فرار روشن شد!

مقدمه

در تاریخ ۳۰اردیبهشت1403، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» بنابر مصوبۀ ماده‌واحده ۱۱ اردیبهشت‌ماه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی‌بر واگذاری تنظیم‌گری، صدور مجوز و نظارت بر اتاق‌های فرار و کسب‌وکارهای مشابه رو به وزارتخانه‌های مرتبط، ستاد فرهنگی و اجتماعی دبیرخانۀ شورای عالی انقلاب فرهنگی و سازمان ملی استاندارد ابلاغ کرد.

صدور مجوز اتاق فرار در ایران

مطابق این ماده، به استناد نقشۀ مهندسی کشور و در راستای ساماندهی کسب‌وکارهای بازی‌محور، فرآیندهای مربوط به تنظیم‌گری، صدور مجوز و نظارت بر اتاق فرار و کسب‌وکارهای مشابه مانند اتاق وحشت، سافاری‌های وحشت و بازی‌های محیطی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار می‌شه.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید ظرف ۳ ماه ضوابط اجرایی این مصوبه رو با همکاری دستگاه‌های مذکور تهیه و تدوین و برای تصویب توی شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح کنه.

همچنین اساسنامۀ بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نیز ذیل این ماده‌واحده بازنگری و برای تصویب به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال می‌شه.

اخبار مرتبط:

به این مقاله امتیاز دهید

آیا این پست برای شما مفید بود؟

امتیاز متوسط 4.7 / 5. تعداد: 61

اولین نفری باشید که رای میدهید.


در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

نظری ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. در صورت ثبت نشانی ایمیل به اشتباه ، نظر شما نمایش داده نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *