معرفی کافه بازی های اصفهان

معرفی کافه بازی های اصفهان؛ سرزمین عجایب بردگیم‌ها!

مقدمه

فکر کنید یه بعدازظهر دل‌انگیز، با دوست‌هاتون قرار کافه‌گردی دارید؛ کدوم کافه رو پیشنهاد می‌دید؟ این روزها کافه‌‌بردگیم‌ها توی خیلی از شهرهای ایران، یکی از تفریحات پرطرف‌دار و سرگرم‌کننده به‌خصوص برای جوون‌ها به حساب میان. اصفهان هم یکی از اون شهرهاییه که انواع بازی‌ رومیزی، بردگیم (Board games) و مافیا توش طرف‌دارهای زیادی داره. درحال‌حاضر توی اصفهان کافه‌‌هایی که توشون بازی و ایونت‌های متنوع برگزار بشه، زیاد پیدا می‌شن. مسئله اینجاست که بعضی وقت‌ها آدم نمی‌دونه «میون این همه کافه، کی رو انتخاب کنه!». توی این مقاله تلاشمون اینه که این انتخاب رو براتون آسون کنیم، پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

کافه بردگیم اصفهان

کافه بازی چه‌جور جایی هست؟

بردگیم کافه‌ها (Board game cafe)‌ یه فرق بزرگی که با کافه‌های معمولی دارن اینه که توشون مراجعه‌کننده می‌تونه بازی‌های رومیزی و ایونت انجام بده. کافه بردگیم اصفهان چیزی بیشتر از غذا و نوشیدنی خوب ارائه می‌دن. اون‌ها یه محیط دنج و دل‌پذیر رو برای مهمون‌هاشون فراهم می‌کنن. این‌طوری افراد با هر سنی که باشن، می‌تونن دور هم جمع بشن و از بازی‌ دسته‌جمعی، کنار غذا، نوشیدنی و محیط آروم لذت ببرن. بازی‌ها علاوه‌بر خنده و سرگرمی؛ تفکر استراتژیک، رقابت دوستانه، تیم‌سازی، مذاکره و… رو هم تقویت می‌کنن.

بردگیم کافه اصفهان
تنوع مشتریان کافه بازی از نظر سنی

لیست بهترین کافه‌ بازی های اصفهان

توی این مقاله می‌خوایم چند تا از کافه‌بازی‌های خوب اصفهان رو بهتون معرفی ‌کنیم. بهتون توصیه می‌کنیم که برای انجام بازی و برگزاری ایونت توی روزهای آخر هفته حتما از قبل میز رزرو کنید تا فرصت خوش‌گذرونی توی بهترین کافه‌بازی‌های اصفهان رو از دست ندید.

1. کافه ‌بازی اصفهان

کافه بازی اصفهان

 کافه‌بازی اصفهان که به اسم «باشگاه بازی‌های رومیزی اصفهان» هم شناخته می‌شه، یکی از بهترین و تخصصی‌ترین جاهاییه که توی حوزۀ بازی می‌تونید بهش سر بزنید. این کافه بازی نزدیک هتل عباسیه و توی یه محیط سنتی با معماری خیره‌کننده قرار گرفته. توی این کافه، علاوه‌بر بردگیم‌های متنوعی که وجود داره، فروشگاه تخصصی بردگیم هم هست. این‌جوری اگه از یه بازی‌ خوشتون اومد، با توصیۀ افراد راهنما که توی کافه هستن، می‌تونید بهترین انتخاب رو داشته باشید. کافه بازی اصفهان، تلفیقی از سنت و مدرنیته‌ست که یه محیط دوستانه و صمیمی رو فراهم می‌کنه؛ تا اوقات خوشی رو بگذرونید. راستی، اگه قصد سر زدن به این کافه رو داشتید، دربارۀ رویدادهای مختلفی که توی کافه برگزار می‌شه حتما پرس‌و‌جو کنید. شنیده‌ها حاکی از اینه که این مجموعه یکی از بهترین کافه بازی مافیا اصفهانه!

  • آدرس: خیابان آمادگاه، روبه‌روی هتل عباسی، ضلع شرقی مجتمع عباسی، طبقۀ بالا، کافه بازی اصفهان (گوگل مپ)
  • ساعت میزبانی: از ساعت 10 تا 23
  • شماره تماس: 09160336907
  • آیدی اینستاگرام: cafe_bazi_isf

2. کافه ‌بازی لاندا

کافه ‌بازی لاندا اصفهان

 کافه‌بازی لاندا، یکی از کافه‌بازی‌های معروف اصفهانه که توی محلۀ نظر غربی قرار داره. به گفتۀ خودشون، لاندا جاییه که وارد دنیاهای عجیب‌غریبی می‌شید که تو دنیای سیاهی که درست کردید، مسخره به حساب میاد. لاندا علاوه‌بر این که چند تا قفسه پُر از بازی‌های فکری، گروهی و بردگیم داره، یه کافه‌بازی مافیا هم محسوب می‌شه. می‌تونید توی این کافه بشینید، بازی کنید و از طعم غذا و نوشیدنی‌هاتون لذت ببرید.

  • آدرس: خیابان نظر غربی، جنب بانک صادرات، کافه بازی لاندا (گوگل مپ)
  • ساعت میزبانی: از ساعت 16 تا 24
  • شماره تماس: 03136261041
  • آیدی اینستاگرام: cafe_landa

3. کافه بردگیم روبازی

کافه بردگیم روبازی اصفهان

 روبازی، یه کافه بازیه که به گفتۀ صاحبش، تخصصی‌ترین کافه بردگیم اصفهانه و تلاش می‌کنه تا حال خوب رو بین کسانی که بهش سر می‌زنن رواج بده. روبازی، گلچینی از بهترین بردگیم‌ها رو داره. علاوه‌بر این، لیدرهای باتجربه‌ای هم توی مجموعه هستن که می‌تونید سلیقه‌تون برای بازی رو بهشون بگید تا بهترین گیم رو بهتون پیشنهاد و یاد بدن. کارهای هیجان‌انگیز دیگۀ این کافه، برگزاری لیگ‌های بردگیمی، رویدادهای خانوادگی و دوستانه مافیا‌ست. نگفته پیداست که کنار بازی‌‌ها، می‌تونید از غذاها و نوشیدنی‌های این کافه هم لذت ببرید.  

  • آدرس: خیابان خاقانی، بین خواجه پطروس و حکیم نظامی، کوچه 14 (افشین)، کوچه رشیدالدین، ساختمان دوم سمت چپ، طبقۀ دوم، کافه بردگیم روبازی (گوگل مپ)
  • ساعت میزبانی: شنبه تا پنجشنبه از ساعت 16 تا 23 / جمعه از ساعت 11 تا 23
  • شماره تماس: 09362288120 – 09032228846
  • آیدی اینستاگرام: roobazi_ir

4. کافه ‌بازی آراد

کافه بازی آراد اصفهان

 اگه دنبال یه کافه‌ای هستید که بشه اونجا خیلی حرفه‌ای مافیا بازی کرد، پیشنهاد ما به شما اینه که تجربۀ کافه بازی آراد رو از دست ندید. ایونت مافیا توی این کافه با سناریو و رویدادهای مختلفی برگزار می‌شه. با اینکه آراد بیشتر به‌عنوان کافه‌بازی مافیا شناخته می‌شه، اما توی این کافه، بردگیم‌های جذاب و متنوعی رو هم می‌شه تجربه کرد. توی کافه‌بازی آراد می‌تونید حتی ps4 یا پانتومیم هم بازی کنید و کنارش از خوراکی‌های این کافه هم استفاده و لذت ببرید.

  • آدرس: خیابان وحید میانی، چهارراه رودکی، پشت بستنی سلطان، طبقه زیرزمین، کافه‌بازی آراد (گوگل مپ)
  • ساعت میزبانی: از ساعت 17 تا 24
  • شماره تماس: 09103001173
  • آیدی اینستاگرام: aradgamecafe

5. کافه‌ بازی شاهین‌ شهر

کافه بازی شاهین شهر اصفهان

 اگه دنبال یه سرگرمی جالب توی شاهین‌شهر هستید، کافه‌بازی شاهین‌شهر همونیه که می‌خواین. این کافه، کنار غذاها و نوشیدنی‌های خوبی که داره، امکان تجربۀ انواع سرگرمی‌ها مثل بیلیارد و بردگیم‌های متنوع رو هم فراهم می‌کنه. تازه کافه بردگیم شاهین شهر یه حیاط قشنگ، دل‌باز و سرسبز داره که می‌تونید از فضای اونجا هم استفاده کنید.

  • آدرس: شاهین‌شهر، خیابان فردوسی، فرعی هشت شرقی، کافه‌بازی شاهین‌شهر (گوگل مپ)
  • ساعت میزبانی: از ساعت 16 تا 24
  • شماره تماس: 03145213911
  • آیدی اینستاگرام: cafe.shahinshahr

6. کافه ‌بازی فکرکده

کافه بازی فکرکده اصفهان

شاید اسم فکرکده به گوشتون آشنا باشه. کافه‌بازی فکرکده، یه کافه‌بردگیمه که چند تا شعبه هم توی تهران، اصفهان، اهواز و اراک داره. فکرکده یه مجموعۀ بزرگ و قوی از انواع بردگیم‌ها، ایونت‌ها، بازی‌های کارتی، بازی‌های فکری و رویدادهای تفریحی رو داره. هر سبکی از بازی که دوست داشته باشید رو می‌تونید اینجا با کمک راهنماها پیدا کنید، یاد بگیرید و از بازی کردنش لذت ببرید. این کافه ‌بازی مافیا، می‌تونه میزبان ایونت‌ها و رویدادهای مافیایی‌تون هم باشه. انواع مختلف بوردگیم‌ها، توی کافه‌بازی فکرکده، انتظارتون رو می‌کشن.

  • آدرس: خیابان توحید، مجموعۀ فرشچیان، کافه‌بازی فکرکده (گوگل مپ)
  • ساعت میزبانی: از ساعت 10 تا 16 [با هماهنگی قبلی] و از ساعت 16 تا 23:30
  • شماره تماس: 03136284400 – 03136284410 – 09135636148
  • آیدی اینستاگرام: fekrkade_isfahan

7. کافه ‌بازی مافیا کوک ‌شو

کافه ‌بازی مافیا کوک ‌شو

«هیجان در دسترس توست»؛ این شعار کوک‌شوست. کافه بازی مافیای اصفهان کوک‌شو یه مجموعه تفریحی خونوادگیه که توی این شهر، چند تا شعبه داره. کوک‌شو یه فضای بزرگه که علاوه‌بر رویداد مافیا، می‌تونید بازی‌هایی مثل تیراندازی، ایرهاکی، هند اسپید، بازی‌های کنسولی رو هم اونجا یاد بگیرید و بازی کنید. توی هر شعبۀ کوک‌شو فعالیت‌ها و بازی‌های مختلفی انجام می‌شه، پس قبل‌از سر زدن بهشون، حتما چک کنید و ببینید چه بازی‌هایی رو دوست دارید!

  • آدرس شعبه1: خیابان بزرگمهر، جنب بیمارستان صدوقی، کوچه شهرستانی، کافه بازی کوک‌شو (گوگل مپ)
  • آدرس شعبه2: ملک‌شهر، خیابان مطهری، کوچۀ شماره 5، پاساژ دانا، طبقۀ همکف، منتهاالیه سمت چپ، کافه مافیا کوک‌شو (گوگل مپ)
  • آدرس شعبه3: خیابان حکیم نظامی، حدفاصل خیابان نظر غربی و خاقانی، بردگیم‌کافه کوک‌شو (گوگل مپ)
  • ساعت میزبانی: از ساعت 15 تا 24
  • شماره تماس: 09360956564
  • آیدی اینستاگرام: kooksho

8. کافه ‌بازی باشگاه فکری کلانتر

کافه ‌بازی باشگاه فکری کلانتر اصفهان

 کافه‌بازی کلانتر، یه محیط شاد و مفرح برای خونواده‌هاست. توی این کافه، بازی‌های گفتگومحور، مذاکره‌ای و استدلالی مثل مافیا و سکرت‌هیتلر با سناریوهای مختلف و هیجان‌انگیز برقراره. علاوه‌بر این بازی‌ها، از بردگیم‌های متنوع، فوتبال‌دستی و بیلیارد این کافه هم می‌تونید استفاده کنید.

  • آدرس: خیابان بزرگمهر، خیابان 22 بهمن، نبش کوچۀ 16، باشگاه فکری کلانتر (گوگل مپ)
  • ساعت میزبانی: از ساعت 10 تا 23:45
  • شماره تماس: 09130174252
  • آیدی اینستاگرام: kalantar_boardgame

9. کافه‌ بازی بازینو

کافه‌ بازی بازینو اصفهان

بازینو یه محیط معماییه که توش می‌تونید مافیا، سکرت، انواع بردگیم و پانتومیم بازی کنید. تازه توی این کافه، رویداد و ایونت‌هایی مثل لیگ مافیا با سناریوهای مختلف، اکران فیلم، ناتو و پدرخوانده هم برگزار می‌شه.

  • آدرس: خیابان لاهور، حدفاصل خیابان بلال و هشت‌ بهشت، جنب چشمۀ باقرخان، کوچۀ 72، کافه‌بازی بازینو (گوگل مپ)
  • ساعت میزبانی: از ساعت 16 تا 24
  • شماره تماس: 09383416455
  • آیدی اینستاگرام: cafebazi
هزینه کافه بازی اصفهان

قیمت کافه‌بردگیم‌ اصفهان

یه سوالی که این روزها زیاد پرسیده می‌شه اینه که «کافه بازی اصفهان قیمتش چنده؟». برای کافه‌بازی‌های مختلف، قیمت ثابتی رو نمی‌شه در نظر گرفت. بعضی کافه‌ها به‌ازای هر نفر یه مبلغ مشخص رو به‌عنوان ورودی می‌گیرن. بعضی کافه‌های دیگه هم هستن که برای بازی کردن، حتما باید غذا، نوشیدنی یا هر خوراکی دیگه‌ای رو اجبارا سفارش بدید. به‌طور کلی هزینۀ خدمات کافه‌ بردگیم و کافه مافیا اصفهان، بستگی به کیفیت غذا و نوشیدنی‌ها، بازی‌ها، محیط و لوکیشن کافه داره. پس هرچی خدمات‌دهی مجموعه از نظر کیفی و کمی بهتر و بیشتر باشه، هزینه کافه بازی هم بیشتر می‌شه.

کافه بازی مافیا اصفهان

به دنیای بردگیم های اصفهان سلام کنید!

کافه‌ بازی‌های اصفهان چیزی بیش‌تر از مکان‌های ساده‌‌ای برای بازی کردن و تفریح هستن. اون‌ها مردم رو دور هم جمع می‌کنن و میزبان رویدادهای جالبی مثل لیگ‌ها، بازی مافیا، ناتو، پدرخوانده و شب‌های بازی هستن. این ایونت‌ها فرصت‌ خوبی رو برای پیدا کردن دوست‌های جدید و لذت بردن از رقابت سالم ایجاد می‌کنن. فرقی نمی‌کنه که به بازی‌های استراتژیک علاقه‌مند باشید، بازی ویدیویی انجام بدید یا صرفا برای نوشیدن یه فنجان قهوه اومده باشید؛ کافه‌ بردگیم‌های اصفهان محیطی شاداب و لذت‌بخش رو براتون فراهم می‌کنن.

شما می‌تونید از طریق اسکیپ‌زوم (EscapeZoom) که مرجع معرفی و رزرو اتاق فرار، سینما ترس، هانتدهاوس و… هست از اوقات فراغتتون استفادۀ بهینه کنید. اگه دنبال یه تفریح هیجان‌انگیز می‌گردید، به وبسایت اسکیپ‌زوم یه سر بزنید، تفریج مورد علاقه‌تون رو پیدا و سانس بازیش رو رزرو کنید!

.

راستی اگه کافه بازی مافیا یا بردگیم‌کافه حرفه‌ای توی اصفهان می‌شناسید که توی این مقاله بهش اشاره نکردیم، حتما توی کامنت‌ها، اون رو معرفی کنید تا همشهری‌هاتون هم ازش استفاده کنن. در آخر می‌خوایم مقاله رو با این جمله تموم کنیم که «شاید بازی زندگی خوب و جذاب نباشه ولی لااقل شما همۀ تلاشتون رو بکنید تا ازش بیشترین لذت رو ببرید!».

نویسنده
 
من فائزه هستم؛ مشتاقانه با دقت به جزئیات و داستان‌سرایی، کلمات رو به هم می‌بافم تا بتونم درب ورود به دنیای شگفتی‌ها و ماجراجویی‌ها رو که در انتظار علاقه‌مندان هست، به روشون باز کنم.
به این مقاله امتیاز دهید

آیا این پست برای شما مفید بود؟

امتیاز متوسط 4.9 / 5. تعداد: 76

اولین نفری باشید که رای میدهید.


در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

نظری ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. در صورت ثبت نشانی ایمیل به اشتباه ، نظر شما نمایش داده نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *