اتاق فرارهای کرج مهرماه 1403

8 اتاق فرار ترند کرج – مهرماه 1403

مقدمه

ماه مهر رو به اتمامه و اتاق فرارهای کرج همیشه در صدر ترندها حضور دارن! بسیاری از پلیرها به دنبال یه چالش تازه و مهیج هستن تا در این موج پاییزی از قافله عقب نمونن. توی این صفحه لیستی از بازی‌های ترند شهر کرج آورده شده.    اتاق فرارهای ترند کرج 1- سقوط با دریافت […]

ماه مهر رو به اتمامه و اتاق فرارهای کرج همیشه در صدر ترندها حضور دارن! بسیاری از پلیرها به دنبال یه چالش تازه و مهیج هستن تا در این موج پاییزی از قافله عقب نمونن. توی این صفحه لیستی از بازی‌های ترند شهر کرج آورده شده. 

 

اتاق فرارهای ترند کرج

1- سقوط

با دریافت یک دعوت‌نامه برای فهمیدن یک راز راهی می‌شوید اما داستان به این سادگی که فکر می‌کنید نیست!

اتاق فرار سقوط کرج
لوکیشنژانرسبک و تملینک رزرو
گلشهرترسناکتعاملیاتاق فرار سقوط

2- سیروتا

روسیه، سن‌پترزبورگ!

فراخوان: برترین واحدهای سرویس اطلاعات و امنیت روسیه مأموریت پیدا کرده‌اند تا در یتیم‌خانه‌ای در سن‌پترزبورگ تحقیق کنند. آن‌ها به دنبال کاتیا هستند، دختری که به قتل خانواده‌اش مظنون شده و شرایط پیچیده‌ای دارد. حدود یک سال پیش، او از زندان کودکان به این یتیم‌خانه منتقل شده و حالا پرونده‌اش توجه ویژه‌ای به خود جلب کرده است.

اتاق فرار سیروتا کرج
لوکیشنژانرسبک و تملینک رزرو
فردیسترسناکتعاملیاتاق فرار سیروتا

3- پیانیست

برای یادگیری پیانو، بهترین آموزشگاه شهر را انتخاب می‌کنید، اما ناگهان همه‌چیز آن‌طور که انتظار داشتید پیش نمی‌رود…

اتاق فرار پیانیست
لوکیشنژانرسبک و تملینک رزرو
شاهین ویلاترسناکاتاق فرار پیانیست

4- ذات 2

پس از گذشت ۵۰ سال از آن واقعه هولناک در بیمارستان، هنوز هم سایه آن شب تاریک بر سر این مکان سنگینی می‌کند. بسیاری در آنجا جان خود را از دست دادند و برخی نیز به طور مرموزی ناپدید شدند؛ هیچ‌کس نمی‌داند در آن شب شوم چه بر سر بیماران و کادر پزشکی آمده است.

حالا، نیم قرن بعد، این بیمارستان تحت نظر نیروهای ویژه پلیس قرار دارد و شما به عنوان بخشی از تیم تحقیقاتی پزشکی وارد این مکان می‌شوید تا پرده از رازهای وحشتناک آن شب بردارید.

به ذات ۲ خوش آمدید…

اتاق فرار ذات 2
لوکیشنژانرسبک و تملینک رزرو
فردیس کرجترسناکتعاملی – طبقاتیاتاق فرار ذات 2

5- مونیخ 2

پس از اینکه ژنرال مایر شما را از اردوگاه فراری داد و آنجا را با انفجار نابود کرد، دروازۀ جهنم بسته شد، اما این پایان مأموریت شما نیست. در نزدیکی همان اردوگاه، یک مرکز امنیتی با حفاظت‌های شدید وجود دارد که در آن آزمایش‌های وحشتناک و خطرناکی در حال انجام است. یکی از افسران وفادار به ژنرال مایر در این مأموریت به شما کمک می‌کند تا بتوانید آن اردوگاه را پیدا کنید. اما مراقب باشید! ورود به این مکان بسیار دشوار و خطرناک است و هیچ‌کس نمی‌داند با چه موجودات یا تهدیداتی روبه‌رو خواهید شد…!

اتاق فرار مونیخ 2
لوکیشنژانرسبک و تملینک رزرو
شاهین ویلا کرجترسناک – هیجانیتعاملیاتاق فرار مونیخ 2

6- یتیم

کاش هیچ‌وقت آن دختربچه یتیم را به خانه‌ام نمی‌آوردم… . هر لحظه‌ای که گذشت، بیشتر به این فکر می‌کنم که این تصمیم چقدر می‌تواند پیامدهای ناخوشایندی داشته باشد.

اتاق فرار یتیم
لوکیشنژانرسبک و تملینک رزرو
شاهین ویلاترسناک – هیجانیتعاملیاتاق فرار یتیم

7- بانو

رحمان اسدی و همسرش بانو، دو سال پیش در یک تصادف تلخ، دخترشان لیلا را از دست داده‌اند. حالا، پس از چند روز بی‌خبری و غیبت ناگهانی رحمان، شما و دوستانتان که از نزدیکان او هستید، نگران حال او شده‌اید. علی‌رغم تماس‌های مکرر با منزلشان، هیچ خبری از رحمان به دست نیاورده‌اید. به همین خاطر، به محل سکونت این زوج می‌روید تا از حال رحمان باخبر شوید، اما… .

این سفر به خانه‌اش، قرار است با رازها و چالش‌های غیرمنتظره‌ای روبه‌رویتان کند که همه‌چیز را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

اتاق فرار بانو
لوکیشنژانرسبک و تملینک رزرو
گوهردشتترسناکتعاملیاتاق فرار بانو

8- کارخانه متروکه

کارخانه COPACOL یکی از قدیمی‌ترین واحدهای تولید پروتئین حیوانی است که متأسفانه در سال‌های اخیر، شاهد مرگ‌های مشکوک بسیاری از کارکنانش بوده است. با انجام تحقیقات مداوم، پلیس با واقعیت‌های ناگوار و جنایات زیادی مواجه شد و تنها مظنون این ماجرا، مردی کهن‌سال به نام «آرز» بود که به دلیل اختلال روانی به تیمارستان منتقل شده بود.

پس از این حوادث، کارخانه به‌طور دائم فعالیت خود را متوقف کرد. اما اکنون، سال‌ها بعد، ساکنان منطقه اطراف این کارخانه از صداهای عجیب و غریب صحبت می‌کنند. شما به‌عنوان محققان ماوراءالطبیعه، تصمیم می‌گیرید وارد این کارخانه متروکه شوید و پرده از رازهای نهفته آن بردارید… .

اتاق فرار کارخانه متروکه
لوکیشنژانرسبک و تملینک رزرو
اندیشهترسناکاتاق فرار کارخانه متروکه

نویسنده
 
همیشه عاشق چیزهایی بودم و هستم که می‌توانستند ذهنم را به سمت دنیاهای دیگری ببرند. شاید برای همین تصمیم گرفتم که گاهی به عالم خیال بازگردم و بروم به سراغ معجون‌سازی با کلمات. با وجود این‌که مهندسی مواد و متالورژی را با علاقه خواندم، اما به همان اندازه هم کوشیدم سرکی به دنیای زیبای ادبیات کلاسیک و نو فارسی بکشم تا با مخاطبانم بهترین ارتباط را برقرار کنم؛ چرا که تفریح و سرگرمی اجزای جدانشدنی زندگی ما هستند.
به این مقاله امتیاز دهید

آیا این پست برای شما مفید بود؟

امتیاز متوسط 5 / 5. تعداد: 2

اولین نفری باشید که رای میدهید.


در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

نظری ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. در صورت ثبت نشانی ایمیل به اشتباه ، نظر شما نمایش داده نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *