توی کرج، ۵۰ سال بعد از اون شب هولناک، هنوز کسی جرئت نداره پا توی بیمارستان «ذات ۲» بذاره. حالا شما تیم تحقیقاتی پزشکیای هستین که باید وارد این بیمارستان شوم بشین و پرده از راز اتفاقات وحشتناک اون شب بردارین. درجه سختی معماهای این بازی ۳ از ۴ هست، پس اگه تازهکارین، شاید بخواین بیشتر فکر کنین! آمادهاین وارد تاریکی این بیمارستان بشین و با ذات مخوفش روبهرو بشین؟
اتاق فرار
4.93
فردیس . کرج
از
400,000
تومان



نظرات
نظرشما برای ما مهم است.
تجربه خود را به اشتراک بگذارید و امتیاز بگیرید.
خلاصه نظرات
0.0
از 1102رای
میانگین امتیاز
0.0
اتاق فرار ذات 2 از 1102 رای
نظرات بازیکنان
مرتب سازی:
هدی شفیعی
تازه واردبرای اولین بارم عالی بود و هیجان داشت🤡😊
برای اولین بارم عالی بود و هیجان داشت🤡😊
عالی بود
5 ساعت پیش
عاطفه ملکی عاطفه عظیم وند
تازه واردمن اولین بارم بود ولی خیلی هیجانش بالابود ولی متاسفانه بچه ها انصراف دادن وگرنه دوس داشتم ادامه بدیم
من اولین بارم بود ولی خیلی هیجانش بالابود ولی متاسفانه بچه ها انصراف دادن وگرنه دوس داشتم ادامه بدیم
عالی بود
3 روز پیش
روزا طاي
تازه واردهمه چیز عالییییی بود واقعا ، فضا اکتورا ، تایم بازی ، برخوردشون و همه چی ، و تهویهههههه هم عالییییی بووود ممنون 🙏🏼❤️
همه چیز عالییییی بود واقعا ، فضا اکتورا ، تایم بازی ، برخوردشون و همه چی ، و تهویهههههه هم عالییییی بووود ممنون 🙏🏼❤️
عالی بود
4 روز پیش
شاهین عظیمی
تازه واردخیلی عالی با تشکر از پرسنل عزیز
خیلی عالی با تشکر از پرسنل عزیز
عالی بود
1 هفته پیش
سید محمد جواد حسینی
تازه واردواقعا خیلییی عالی بود جزو بهتریناس حتما پیش نهاد میکنم
واقعا خیلییی عالی بود جزو بهتریناس حتما پیش نهاد میکنم
عالی بود
1 هفته پیش
ماهلین موسوی
با تجربهحرفی برای گفتن نمیذاره ذات ۲، به معنای واقعی معرکه بود 🔥 بینهایت جذاب و خفن بود خسته نباشید میگم به همگی
حرفی برای گفتن نمیذاره ذات ۲، به معنای واقعی معرکه بود 🔥 بینهایت جذاب و خفن بود خسته نباشید میگم به همگی
عالی بود
1 هفته پیش
محمد نوروزی
تازه واردسلامو عرض ادب. بینظیر بودین از صمیم قلب خداقوت میگم به اعضای ذات دو ب اکتور ها عالی بودن واقعا ازتون ممنونیم یه تجربه به یاد موندنی برامون رقم زدین فضای بازی حرفی برای گفتن نمیزاره یه بیمارستان متروکه که پر از رمز و رازه معما برای ما یه زره سخت بود ولی محشر بود داستان بازی،رفتار پرسنل محترمانه و عالی بود بازم ممنون دمتون گرم خیلی حال کردیم❤️🔥❤️❤️❤️🔥
سلامو عرض ادب. بینظیر بودین از صمیم قلب خداقوت میگم به اعضای ذات دو ب اکتور ها عالی بودن واقعا ازتون ممنونیم یه تجربه به یاد موندنی برامون رقم زدین فضای بازی حرفی برای گفتن نمیزاره یه بیمارستان متروکه که پر از رمز و رازه معما برای ما یه زره سخت بو...
عالی بود
1 هفته پیش
امیر سالیوان
با تجربهیک تشکرررر ویژه باید کرد از بازی خوب ذات۲ برای ساخت هچنین اتاق فراری🙏 اتاق فراری که توی سبک بیمارستانی صد در صد حرفی برای گفتن داره🤌 معماها روون و قابل حل و این نکته خیلی مثبتیه✅️ اکتورها با اکت هایی که میزدن هر ثانیه برای چیز جدیدی داشتن و این خیلی مارو غافلگیر میکرد✅️ تئاتر های بازی زیبا اجرا میشد✅️ بک های طولانی 😰از اون مپ به اون بزرگییییی✅️ برخورد پرسنل هم خیلی دوستانه و صمیمی که ما از هم صحبتی باهاشون لذت بردیم💯🙏 انشالله همیشه فول سانس باشین👍
یک تشکرررر ویژه باید کرد از بازی خوب ذات۲ برای ساخت هچنین اتاق فراری🙏 اتاق فراری که توی سبک بیمارستانی صد در صد حرفی برای گفتن داره🤌 معماها روون و قابل حل و این نکته خیلی مثبتیه✅️ اکتورها با اکت هایی که میزدن هر ثانیه برای چیز جدیدی داشتن و این خیلی مارو غافلگیر میکرد✅️ تئاتر های بازی زیبا اجرا میشد✅️ بک های طولان...
عالی بود
2 هفته پیش
امیر حمزه ابراهیمی
با تجربهخسته نباشید میگم به تیم خفن بازی 💥ذات۲💥 بعد از گذشت این همه تجربه چه تو مشهد و چه تهران بدون اغراق میتونم بگم بهترین مپ بیمارستانی متعلق به همین بازیست💯 سناریو بشدت گیراا و قابل فهم با یک اجرای بی نظیرررر و بدون نقص💯 معماها کاملا مرتبط با سناریو و توی سطحی بودن که حتی اگه تجربه ای هم نداشته باشی با خیالت راحت میتونی حلش کنی💯 بک ها بشدت طولانی و از اونجایی که مپ طبقاتی است ترس داخل بک ها هم خیلی بالاست😰 اکتور ها کاردرست و خفن و داخل اجرا محشررر و تئاتر هایی هم که میزدن همه ...
خسته نباشید میگم به تیم خفن بازی 💥ذات۲💥 بعد از گذشت این همه تجربه چه تو مشهد و چه تهران بدون اغراق میتونم بگم بهترین مپ بیمارستانی متعلق به همین بازیست💯 سناریو بشدت گیراا و قابل فهم با یک اجرای بی نظیرررر و بدون نقص💯 معماها کاملا مرتبط با سناریو و توی سطحی بودن که حتی اگه تجربه ای هم نداشته باشی با خیالت راحت میتونی حلش کنی💯 بک ها بشدت طولانی و از اونجایی که مپ طبقاتی است ترس داخل بک ها هم خیلی بالاست😰 اکتور ها کاردرست و خفن و داخل اجرا محشررر و تئاتر هایی هم که میزدن همه ...
عالی بود
2 هفته پیش
عرفان ثمره
با تجربهبازیه خوبی بود رفتار پرسنل محترمانه خسته نباشید میگم بهتون
بازیه خوبی بود رفتار پرسنل محترمانه خسته نباشید میگم بهتون
عالی بود
2 هفته پیش
مشاهده بیشتر