رمان ترسناک و داستان وحشتناک معروف جهان

5 رمان ترسناک و معروف جهان که با خواندن آن وحشت می‌کنید (ویدیو)

مقدمه

توی این ویدیو در مورد 5 تا از ترسناک ترین رمان های جهان صحبت کردیم. این کتاب‌های ترسناک اونقدر نگارش خاص، جذاب و موثری داشتن که از روی اون‌ها فیلم‌های سینمایی ترسناک ساخته شده و انصافا موفق هم بودن. 

خوندن رمان ترسناک یا داستان ترسناک به دلایل مختلفی می‌تونه یه تجربۀ لذت‌بخش براتون باشه:

سرگرم‌کنندگی زیاد: حس هیجان و آدرنالینی که با خوندن یه کتاب ترسناک تجربه می‌کنید، کاملا متفاوت و خاصه و ساعت‌ها می‌تونه شما رو سرگرم کنه.

فرار از روزمرگی: شما با خوندن این رمان‌ها به دنیای دیگه می‌رید و موقتا از زندگی روزمره و تکراری فرار می‌کنید. تصاویر هولناک و وحشتناک رو توی ذهنتون تصویرسازی کنید و کیفشو ببرید!

کاتارسیس (تخلیه روانی): دوست ندارید ترسو باشید؟! تا حالا به این فکر کردید که چطور توی یه محیط امن و کنترل‌شده، با ترس‌های خودتون مقابله کنید؟ کتاب ترسناک اینجا به کمکتون میاد. تجربۀ ترس توی یه محیط تخیلی می‌تونه برای بعضی از آدم‌ها درمانگر باشه.

کشف حقایق طبیعت انسان: رمان و داستان‌های ترسناک عموما جنبه‌های تاریک روان انسان رو بررسی می‌کنن و موضوعاتی مثل ترس، مرگ و میر، شر و ناشناخته‌ها رو مورد کاوش قرار می‌دن. در نتیجه این کتاب‌ها می‌تونن در مورد وضعیت انسان و بشر، بینش خوبی بهتون بدن. 

ضمنا اگه کلا به ژانر ترس و وحشت در سینما و بازی‌ها علاقه دارید، جاتون توی جایی مثل اتاق فرار ترسناک خالیه. شما می‌تونید توی این بازی، کاراکتر اصلی یه رمان ترسناک یا فیلم ژانر وحشت باشید. 

نویسنده
 
سلام. من میلاد امینی‌ام. از وقتی یادم میاد عاشق تجربه‌های جدید و شناخت دنیای اطرافم بودم. اینکه شناختت از محیط اطرافت بیشتر بشه یه حس تسلطی بهم می‌ده که برام شیرینه. توی این قاب می‌خوام کمی از این شیرینی رو به شما هم بچشونم!
به این مقاله امتیاز دهید

آیا این پست برای شما مفید بود؟

امتیاز متوسط 4.7 / 5. تعداد: 70

اولین نفری باشید که رای میدهید.


در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

5 نظر

  1. داستان فرانکنشتاین رو خیلی دوست داشتم، فکر نمیکردم از یه رمان ساخته شده، مرسی از معرفی💚

    2
    0
  2. فیلم درخشش خیلی خوب بود ولی واقعا ترسناک نبود به جز نیم ساعت اخرش . بیشترش دلهره داش

    4
    0
    • نه اتفاقا هم کتابش و هم فیلمش خیلی ترسناک بود من تا حالا ندیده بودم کسی ازش بد بگه من که خیلی باهاش حال کردم

      1
      1
  3. واقعن رمان درخشش خوب بود، بهتون توصیه میکنم حتما بعد از خوندن کتابش فیلمش رو هم ببینید تا پکیج لذتتون کامل بشه😅😱

    3
    0
  4. یه رمان ترسناک دیگه ههم هست اسمش کتابخانه ارواحه . البته من نسخه فارسیشو ندیدم

    3
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. در صورت ثبت نشانی ایمیل به اشتباه ، نظر شما نمایش داده نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *