Skip to main content
سانس‌یاب
سانس‌های موجود
امروز فردا پس‌فردا
از ساعت + -
تا ساعت + -
از ساعت + -
تا ساعت + -
از ساعت + -
تا ساعت + -

+ - نفر

حداقل
حداکثر

سال

دقیقه

مشاهده نتایج

لیست اتاق فرار بلوار فردوس در این صفحه گردآوری شده. در بلوار فردوس شما می‌تونید اسکیپ‌روم‌های متعددی با ژانرهای مختلف تجربه کنید. سایت اسکیپ زوم امکان جستجو، مقایسه و رزرو اتاق‌فرارها در بلوار فردوس را در اختیار شما قرار داده.

اتاق فرار یه سرگرمی گروهی متفاوت

رفتن به اتاق فرار یک راه عالی برای بیرون رفتن و گذراندن زمانی برای تعامل و حل معما با جمع دوستان، همکار یا خانواده‌ست. از اونجایی که اتاق فرار یه بازی گروهی هست، اگه هم گروه نداشتید، می‌تونید گروه‌های اسکیپ باز دیگه رو پیدا کنید و احتمالا در این راه دوستان جدیدی هم پیدا خواهید کرد.

چجوری باید بازی کنیم؟

توی این بازی شما در یه اتاق یا فضای بسته گیر می‌افتید و بایستی در طول یکساعت بازی، اشیای پنهان رو  پیدا کنید، معماها رو حل کنید و سرنخ‌هایی که بهتون در باز کردن قفل‌ها کمک می‌کنه رو پیدا کنید. البته ممکنه این کار همیشه کار آسونی نباشه. کمتر از 50 درصد بازیکنان، قبل از پایان بازی می‌تونن همه قفل ها رو باز کنن. بسته به نوع بازی و همینطور تجربه شما سختی و آسونی معماها تفاوت دارن.

در واقع شما توی این بازی مثل یه تیم واقعی باید همکاری کنید و از تفکر منطقی و قدرت تخیل و حل معما به گونه‌ای استفاده کنید که حتی ممکنه در حین حل یک مشکل در محل کارتون انجام نمی‌دادید. برای انتخاب اسکیپ روم سعی کنید موضوعی رو انتخاب کنید که برای همه اعضای تیم شما جذاب باشه. این کار از طریق مطالعه ژانر، سناریو و تعداد بازیکنان (پلیر ها) امکان‌پذیره. در این صورت مطمئن باشید که همه سرگرم خواهید شد و علاوه بر اون تجربیات جدیدی به شما اضافه می‌شه.

توی اتاق فرار بلوار فردوس حرفه‌ای باش!

تیم‌های حرفه‌ای توی این بازی، یک سری ویژگی‌های مشترک دارن که به چندتا از این ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم:

توجه به جزئیات

گاهی اوقات کوچک‌ترین جزئیات می‌تونن از اهمیت بالایی برخوردار باشن. بدون توجه به وظیفه، یک تیم عالی به هر جنبه و گوشه‌ای از یک مشکل توجه می‌کنه. گاهی اوقات معماها به این علت طراحی می‌شن که میزان توجه به جزئیات رو در افراد بسنجن.

همکاری

احتمالا شما هم این جمله رو شنیدید که می‌گن دو سر بهتر از یک سر هست. یک تیم موفق ایده‌ها رو از دیدگاه‌های مختلف می‌پذیره و مشکلی برای حل مسائل و معماها نداره. توی این بازی صحبت کردن و در جریان گذاشتن ایده‌ها و اکتشاف‌ها خیلی ضروریه.

ارتباطات

تیم های قوی از ارتباطات قوی هم تشکیل شدن. اعضا، هم تیمی‌های خودشون رو از هر گونه اطلاعات و سرنخ‌های مرتبط با خبر می‌کنن و می‌دونن که چطوری با دقت و وضوح بیان کنن. همه بازیکنان می‌دونن که توی اتاق فرار، گوش دادن هم به اندازه سخنرانی و توجه به جزئیات مهمه.

تفویض اختیار

همه معماها به شکل یکسانی حل نمی‌شن. حل بعضی از معماها نیاز به گروه بزرگ و هماهنگی همه اعضای گروه داره در حالیکه برای حل بعضی از معماها و کشف سرنخ‌ها نیاز به ایجاد گروه‌های کوچک‌تر یا حل انفرادی باشه. کلید موفقیت، دونستن این تفاوت روش حل معماست.

انواع ژانر و سبک در اتاق فرار بلوار فردوس

اتاق‌فرارها هم مثل فیلم‌ها دارای ژانرها و سبک‌های متفاوتی هستن. این ژانرها می‌تونن ترسناک، دلهره آور، جنگی، تاریخی، درام، جنایی، اکشن ، هیجانی و فانتزی باشن. فارغ از این که یه بازی اسکیپ‌روم چه ژانری داشته باشه می تونه دارای سبک مختص خودش هم باشه. مثل سبک روستایی، سبک جنگلی، سبک زامبی، سبک تئاتر معمایی، سبک روحی و جنی و … .

رزرو اسکیپ روم بدون نگرانی از مسیر !

بلوار فردوس برای ساکنین غرب تهران محله‌ای آشناست. این محله بعد از احداث اتوبان شهید ستاری به فردوس شرق و فردوس غرب تقسیم شد. هر دو بلوار های فردوس شرق و غرب دارای امکانات زیادی هستن و تبدیل به یکی از پر ترددترین مناطق تهران شدن.  طبیعتا تو همچین منطقه‌ای تعداد زیادی اتاق فرار هم راه‌اندازی شده که در کنار سایر مراکز تفریحی و گردشگری و … می‌شه از اون‌ها استفاده کرد.

از دیگر خوبی‌های این منطقه می‌شه دسترسی آسان به بزرگراه‌ها، پایانه‌های اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو صادقیه و مترو ارم سبز اشاره کرد. بنابراین اگر خواستید از بین مجموعه اتاق فرار بلوار فردوس ، بازی رزرو کنید نگران مسیر نباشید. چون عبور و مرور بین بلوار فردوس و سایر مناطق راحته.

ضمنا بلوار فردوس ، از غرب به بزرگراه جناح، از شرق به بزرگراه ستاری ، از شمال به بلوار کاشانی و از جنوب به بزرگراه فضل‌الله نوری و اتوبان تهران کرج منتهی می‌شه.

اگه ساکن محله بلوار فردوس هستید و قصد دارید اتاق فرارهای مناطق و محله‌های مجاور رو هم تجربه کنید، روی لینک زیر کلیک کنید:

اتاق فرار جنت آباد

علاوه بر اسکیپ روم بلوار فردوس، کجا می تونیم تفریح کنیم؟

از مراکز تفریحی این منطقه به طور مختصر می‌شه به شهربازی، باغ وحش و دریاچه ارم، پارک کاجستان ، پارک اقاقیا (خیابان باقری) ، بوستان باصفا (خیابان وفا آذر) و پارک گلسار (خیابان ابراهیمی‌پور) اشاره کرد. همچنین این منطقه دارای هایپرها و مراکز تجاری بزرگی هست.