کافه بازی های تهران

بهترین کافه بردگیم های تهران + معرفی، آدرس و ساعت کاری

مقدمه

اکثرا وقتی‌‌که تصمیم می‌گیریم زمانی رو با دوستامون سپری کنیم، ترجیح می‌دیم مکان‌هایی رو برای تفریح انتخاب کنیم که بهترین خاطرات برامون رقم بخوره. مثلا یه‌جایی‌که بشه چند ساعت دورهم جمع شد، خوراکی و نوشیدنی سفارش داد و بازی‌های هیجان‌انگیز کرد. شما برای این مورد پیشنهادی بهتر از بردگیم کافه دارید؟ چه فضایی بهتر از کافه بازی تهران با همه‌ی این امکانات؟!

شاید برای اولین‌باره که اسم کافه بردگیم (Board game cafe) به گوشتون می‌خوره و الان ذهنتون درگیره که بردگیم اصلا چی هست؟ شایدم در جریان هستید که بردگیم (Board games) چیه و از عملکرد کافه بازی‌ها خبر دارید. شایدم نمی‌دونید بهترین کافه بردگیم تهران رو چه‌جوری باید پیدا کنید؟! فرقی نمی‌کنه جزء کدوم دسته‌ هستید؛ مهم اینه‌ که جای خوبی اومدین و جواب سوالاتتون، همین‌جا پیش ماست! دوست دارید جایی رو پیدا کنید که چند ساعتی فارغ از قیل‌و‌قال این زندگی مادی، توی دنیای بازی‌های مورد‌علاقه‌تون غرق‌ بشید؟ پس دست‌دست نکنید و تا آخر این مقاله ما رو همراهی کنید.

کافه بازی؛ ایستگاهی برای سفر به دنیای هیجان‌انگیز بازی‌‌ها!

کافه بازی چیه؟ کافه بازی (Game cafe)؛ به کافه‌هایی گفته می‌شه که توی اون با ارائه‌ی خدمات بازی‌های فکری‌ و گروهی مختلف، مشتری رو برای ساعتی سرگرم می‌کنن. معمولا برای لذت بیشتر توی بردگیم کافه‌های تهران، علاوه‌بر خدمات بازی، امکان ثبت سفارش انواع وعده‌های غذایی و نوشیدنی‌های گرم و سرد هم وجود داره. به‌طورمعمول توی کافه‌های بازی، بازی‌ها طوری انتخاب می‌شن که همه‌ی رده‌های سنی رو پوشش بدن. فقط باید به این مورد توجه کرد که این بازی‌ها برای پشت‌میزنشینی مناسب باشه تا مشتری با سرو غذا، لحظات مهیجی رو هم تجربه کنه!

پس بهتره بگیم؛ کافه بردگیم‌، پاتوق‌ خوبی برای بازی جمعی و گروهیه. پاتوقی که نه‌تنها جوون‌ها و نوجوون‌ها رو به‌ خودش جذب می‌کنه، بلکه بزرگتر‌هایی هم که به بازی‌های فکری علاقه دارن، شیفته‌ی تفریح توی کافه بردگیم‌های تهران می‌شن.

کافه بازی در تهران

آشنایی با انواع بردگیم در کافه بازی تهران

چند تا مهره، تاس و یک صفحه پر از مارهای نیش‌دار و نردبان‌هایی که باید اون‌ها رو بالا و پایین می‌کردیم تا برنده می‌شدیم! این‌ها خاطره‌ی پررنگیه که همگی از بازی رومیزی تو ذهنمون داریم. اما بردگیم‌ها‌ توی کافه بازی‌ها؛ داستان، اصول، استراتژی و دسته‌بندی‌های متفاوتی دارن. شخصیت، سن و تعداد اعضای گروه، سه فاکتور برای انتخاب یکی از انواع بردگیم‌ها هستن. برای این‌که تو بهترین کافه بردگیم تهران، مناسب‌ترین بازی رو انتخاب کنید؛ باید دسته‌بندی‌های بازی‌های رومیزی رو بشناسید.

  • بردگیم‌ آموزشی معمولا برای رده سنی کودکان با هدف آموزش زبان، ریاضیات و… انتخاب می‌شه (Azul و Kingdomino، دو نمونه بازی آموزشی).
  • بازی‌های معمایی اصلا ساده نیستن و پیشرفت تو مسیر بازی نیاز به تفکر زیاد و تجزیه‌وتحلیل داره (مثل استوژیت و dead end drive).
  • با انجام بردگیم‌های اقتصادی، هوش اقتصادی اعضای تیم سنجیده می‌شه (بازی معروف مونوپولی).
  • معمولا برای بازی‌های رومیزی تعاملی، به بیشتر از چهار نفر نیازه و برای برنده شدن باید یه هم‌گروهی زبر و زرنگ داشت (مثل جالیز و forbidden island).
  • بازی‌های دورهمی، تم خانوادگی دارن و قوانینش راحته و توسط فرد راهنما تو کافه، آموزش داده می‌شه (تابو و مرا ببخش، دو نمونه بازی دورهمی خانوادگی و دوستانه).
  • بردگیم‌های استراتژیکی، درجه سختی متفاوتی دارن و قوانین و اصول بازی تو دفترچه راهنما نوشته شده (بازی محبوب شطرنج، Castles of Burgundy و blocus).
  • بازی‌ آلمانی، توسط آلمانی‌ها ساخته شده و برای برنده شدن تو این بازی رومیزی علاوه‌بر رعایت قوانین بازی، نیاز به شانس دارید (بازی آلمانی معروف catan).
  • بردگیم جاسوسی، یک بازی گروهیه که باید بازیکن‌ها از رازهای درون بازی در برابر جاسوس‌ها محافظت کنن (مثل بازی هیجان‌انگیز کودتا).
  • در دسته‌ی بازی نقش آفرینی، با توجه به سناریویی خاص به هر فرد یک نقش داده می‌شه و هرکس نقشش رو بهتر بازی کنه برنده‌س. پس یادتون نره که برای برنده شدن تو این سبک بازی باید بازیگر خوبی باشید (مثل بازی رومیزی دژ).
  • بردگیم جنگی، نوعی بردگیم استراتژیک با تم جنگی هست. دلایل برد تو این نوع بازی، علاقه‌مندی اعضا تیم به سبک بازی و داشتن دقت و تمرکز بالاست (بازی مشهور game of thrones و جنگ ستارگان).
  • بازی‌های گروهی، با هم‌نشینیِ گروهی از افراد تو رده‌های سنی مختلف تو کافه انجام می‌شه؛ به‌خاطر همین هم بهش می‌گن بازی‌های گروهی. بازی مافیا یکی از پرطرفدارترین بازی‌های گروهیه که با بحث‌وجدل همراهه. تو روند بازی باید شهروندان سعی کنن، مافیا رو شناسایی و شهرشون رو نجات بدن.

لذت حل معمای دسته جمعی همراه با فرار!

.

قیمت کافه بازی تهران

هزینه کافه بازی های تهران چنده؟

کافه بازی تهران قیمت مشخصی نداره و نمی‌شه براش یک عدد واحد در نظر گرفت. هزینه کافه بازی تهران کاملا به‌شیوه‌ی عملکرد بردگیم کافه بستگی داره! مثلا بعضی از کافه‌ها مبلغی رو برای ورودی یا رزرو میز در نظر می‌گیرن. اما تو برخی از کافه‌ها مشغول شدن با بردگیم‌ها ملزم به ثبت سفارش از منوی غذایی کافه‌س. با کنار هم قرار دادن شرایط و عملکرد کافه بردگیم تهران، می‌تونیم پرداخت هزینه کافه بازی برای سفر به دنیای بردگیم‌ها رو با فرمول زیر محاسبه کنیم!

لیست ۱۲ تا از حرفه ای ترین کافه بازی های تهران

در ادامه نام مکان‌های هیجان‌انگیز و باکیفیتی که تو تهران می‌تونید برای سرگرمی انتخاب کنید رو براتون آوردیم. برای این‌که سوالی توی ذهنتون باقی نَمونه، آدرس کافه بازی، ساعت فعالیت مجموعه و شماره تماس برای رزرو میز هم نوشته شده. قبل از این‌که به ادامه‌ی این مطلب نگاهی بندازید، باید یه قولی بهمون بدید. قول بدید که تجربه‌ی شیرین تفریح با دوستان یا اعضای خانوادتون رو پس از حضورتون تو کافه‌ بازی های تهران، با ما درمیون بذارید. اگر پایه‌اید که بزنید بریم تا ۱۲ تا از کافه بردگیم تهران که پرطرفدار هستن رو بهتون معرفی کنیم!

1.       کافه بازی فکرکده؛ بزرگترین کافه بازی ایران

کافه بازی فکرکده

فکرکده با ۴ شعبه فعال تو تهران و ۵ شعبه تو شهرستان‌ها،  لقب بزرگترین و باکیفیت‌ترین کافه بازی تو تهران رو گرفته. اما افتخارات این کافه به همین‌جا ختم نمی‌شه و فکرکده به‌عنوان کامل‌ترین کافه بازی تو ایران هم شناخته شده! این مجموعه انواع بازی‌های رومیزی، بازی‌های ویدئویی (گیم نت)، برگزاری دورهمی مافیا و ایونت‌ بازی‌های گروهی و اتاق فرار رو ارائه می‌ده. منوی کامل و بی‌نقصش برای ناهار، عصرانه و شام و البته فروش بردگیم‌های مختلف هم باعث افزایش محبوبیتش بین هواداران کافه بردگیم شده. شرایط محیطی شعبه‌های فکرکده طوری طراحی شده که هر فردی با هر سنی رو علاقه‌مند به بازی‌های گروهی می‌کنه.

  • آدرس شعبه جردن: جردن، پایین‌تر از ظفر، خیایان یزدان‌پناه، پلاک ۴۲
  • آدرس شعبه الهیه: الهیه، خیابان مریم شرقی، شهر کتاب الهیه
  • آدرس شعبه اپال: سعادت‌آباد، بلوار کوهستان، مجتمع تجاری اپال، طبقه ۴
  • آدرس شعبه مرزداران: مرزداران شرقی، خیابان البرز، زاگرس شرقی، پاساژ پردیسان، واحد ۴
  • ساعت کاری مجموعه: شنبه تا جمعه از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب یکسره
  • شماره تماس برای هماهنگی (جردن): ۰۲۱۸۸۱۹۶۱۸۵
  • شماره تماس برای هماهنگی (اپال): ۰۲۱۲۲۳۸۶۷۸۲
  • شماره تماس برای هماهنگی (شعبه الهیه): ۰۲۱۲۶۲۹۳۴۷۴
  • شماره تماس برای هماهنگی (شعبه مرزداران): ۰۲۱۴۴۲۸۳۶۶۹
  • آیدی اینستاگرام: fekrkade_complex

2.       کافه بردگیم الک دولک

کافه بردگیم الک دولک

برخلاف اسم مجموعه که شما رو یاد خاطرات دهه‌ی ۶۰ میندازه، با انتخاب این کافه فضای مدرنی در انتظارتونه. زمان بازی تو این کافه یک ساعته و می‌تونید تو حین بازی از منوی متنوع کافه، نوشیدنی و انواع تنقلات هم سفارش بدید. این‌جوری لذت هیجان بازی براتون چند برابر می‌شه. «دوشنبه‌های الکی» این کافه بازی تهران رو از دست ندید که می‌تونه خاطره‌ی به‌یادموندنی از حضور تو یه ایونت با تم بازی‌ گروهی رو براتون ثبت کنه. محبوبیت «دوشنبه‌های الکی» کافه الک دولک تو بین دوستداران بازی‌های رومیزی خیلی زیاده. پس یادتون باشه اگر تصمیم گرفتید روز دوشنبه با دوستانتون تو این کافه دور هم جمع بشید، حتما از قبل میز رزرو کنید. شاید جالب باشه براتون که این کافه بازی با شعار «بازی حاضر است» که روی شیشه‌ی ورودیش به مشتری‌ها چشمک می‌زنه هم شُهره است.

  • آدرس: فرمانیه، بلوار اندرزگو (شرق به غرب)، خیابان مفتخر، بن‌بست تابان
  • ساعت کاری مجموعه: همه‌روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۳
  • شماره تماس برای هماهنگی: ۰۲۱۲۲۲۴۲۱۸۳
  • آیدی اینستاگرام: alakdolak.games

3.       کافه بازی غرب تهران؛ ریپالیک

 کافه بازی غرب تهران؛ ریپالیک

به‌جرات می‌شه گفت با یه‌بار حضور تو این کافه بازی، مشتری دائمی این مجموعه می‌شید و به پاتوق همیشگی جمع‌های دوستانتون تبدیل می‌شه. تو ریپالیک که همه اون رو با نام بهترین کافه بازی غرب تهران می‌شناسن، مجموعه‌ای کامل از بردگیم‌ها هست که همه‌ی سنین رو می‌تونه سرگرم کنه. این کافه بازی ورودی نداره و برای نشستن پشت میزها و بازی کردن باید حتما از منوی کافه چیزی سفارش بدید. مدیریت این مجموعه برای آرامش بیشتر مشتریان یه فضای اختصاصی برای استعمال دخانیات هم در نظر گرفته.

  • آدرس: سعادت‌آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان دوم (عبقری)، داخل پارک شقایق، ساختمان آجری
  • ساعت کاری مجموعه: هفت روز هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب
  • شماره تماس برای هماهنگی: ۰۲۱۲۲۳۶۷۶۳۰
  • آیدی اینستاگرام: gamerepublic_complex

4.       دن کلاب؛ بزرگترین کافه بازی مافیا تهران

کافه مافیا تهران

دنبال کافه بازی تهرانپارس می‌گردید؟ دن کلاب! تو جنوب تهران زندگی می‌کنید و هوس تفریح بازی رومیزی کردید؟ بازم دن کلاب! نمی‌دونید بهترین کافه بازی مافیا غرب تهران کجاست؟ ما دن کلاب رو به شما معرفی می‌کنیم! درکل، فرقی نمی‌کنه کجای شهر تهران زندگی می‌کنید. شما هر گوشه‌ای از این شهر که باشید و تصمیم بگیرید مافیا بازی کنید؛ راه‌های رسیدن به دن کلاب زیاده!

دن کلاب تنها کافه بازی مافیا در تهران با ۷ شعبه است که تازه تو شهرهای مشهد، اصفهان، کرج و کرمانشاه هم شعبه داره. به‌دلیل محیط وسیع و دکوراسیون حرفه‌ای دن کلاب برای ضبط مسابقات تلویزیونی شهروند و مافیا از سالن‎های این مجموعه استفاده می‌شه. دورهمی‌های مافیایی دن کلاب فقط حضوری نیستن. شما می‌تونید تو ایونت‌های مافیا آنلاینی که توسط این مجموعه برگزار می‌شه هم با رعایت قوانین شرکت کنید. بازی‌های رومیزی مختلف و منو غذایی متنوع از خدمات حضوری این مجموعه‌ی حرفه‌ای و منحصربه‌فرده!

  • آدرس شعبه مرکزی: میدان فاطمی، بزرگراه شهید گمنام، میدان گلها، ابتدای خیابان کاج شمالی، پلاک ۱۱۵
  • آدرس شعبه شرق تهران: تهرانپارس، خیابان گلبرگ شرقی (امیر طائمه)، بعد از چهار راه رشید، پلاک ۷۰ برج مادان، طبقه ۲
  • آدرس شعبه غرب تهران: اتوبان همت، خیابان سردار جنگل، خیابان حیدری مقدم شرقی، مجموعه برج‌هاى جام جم، جنب ورودی B و C / پونک، خیابان حیدری مقدم، برج‌های جام جم، جنب ورودی B و C
  • آدرس شعبه جنوب تهران: نازی‌آباد، خیابان مدائن (بابایی)، بعد از خیابان جعفری، روبروی بانک مسکن، پاساژ زرافشان، طبقه منفی‌یک
  • آدرس شعبه چیتگر: چیتگر، خیابان امیرکبیر، بلوار گلها، نرسیده به میدان ارتش، نبش یاس سوم، پلاک ۴۷
  • آدرس شعبه پیروزی: خیابان پیروزی، خیابان نبرد، چهارراه ائمه اطهار، خیابان نبی اکرم، پلاک ۳، واحد ۴
  • آدرس شعبه تخت طاووس: میرزای شیرازی، پایین‌تر از مطهری، نبش کوچه بیستم، پلاک ۱۵۴
  • ساعت‌ کاری مجموعه‌ها: تمامی روزهای هفته از ساعت ۲ بعدازظهر تا ۱۰ شب
  • شماره تماس برای هماهنگی همه‌ی مجموعه‌ها: ۰۹۲۱۲۷۸۳۹۳۵ و ۰۹۰۵۶۵۰۷۷۸۳
  • آیدی اینستاگرام: donclub_central

5.       کافه گیم تتا

کافه بازی چیتگر

کافه گیم تتا بهترین میزبان برای گذراندن اوقات فراغت شما به‌همراه اعضای خانواده یا جمع‌های دوستانس. تنوع بازی تو این بردگیم کافه بیشتر از حد تصور شماست و بازی‌های دسته‌جمعی ازجمله مافیا هم تو این مجموعه برگزار می‌شه. امکان سفارش نوشیدنی‌های سرد و گرم و خوردنی‌های خوشمزه هم تو این کافه گیم تهران فراهم شده تا اوقات خوشی رو در کنار دوستانتون سپری کنید. ممکنه تو بین دوست و آشنا، شما تنها کسی باشید که به بازی‌های گروهی علاقه‌ داره و هم‌بازی برای بردگیم نداشته باشید. پس خوشحال باشید که شرایط بازی با افراد ناشناس هم تو کافه گیم تتا برای مشتریان فراهمه.

  • آدرس: چیتگر، بلوار کوهک، طلوع یک
  • ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۴ تا ۱۱ شب و پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب
  • شماره تماس برای هماهنگی: ۰۲۱۴۴۹۲۴۶۵۳
  • آیدی اینستاگرام: cafeteta

6.       بردگیم حرفه ای گلکسی کلاب

بردگیم حرفه ای گلکسی کلاب

گلکسی کلاب تو برگزاری ایونت‌های بازی و بازی مافیا تو بین همه‌ی انواع کافه بازی تهران بسیار حرفه‌ای ظاهر شده. تو این کافه بازی هر روز تو یه‌ساعت مشخص یه ایونت‌ گروهی با یه سبک خاص برگزار می‌شه. این یعنی شما شانس اینو دارید که تو این کافه بازی، با غریبه‌ها بازی کنید و تجربیات جدید به‌دست بیارید. اما حواستون باشه که برای حضور تو ایونت‌ها باید از قبل صندلی رزرو کنید. توصیه می‌کنیم برای این‌که بدونید هر روز تو گلگسی کلاب چه خبره، صفحه اینستاگرامشون رو دنبال کنید. این‌جوری توی بازی گروهی ثبت‌نام می‌کنید که تو اون مهارت بیشتری دارید و بهش علاقه‌مند هستید؛ درنتیجه شانس برنده شدنتون تو بازی بالاتر می‌ره!

  • آدرس: شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، پلاک ۱۰۶۱
  • ساعت کاری مجموعه: همه‌روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب
  • شماره تماس برای هماهنگی: ۰۹۲۲۶۱۲۶۰۰۸
  • آیدی اینستاگرام: galaxyclub.ir

7.       بوردیکا؛ کافه بازی شبانه‌ روزی

کافه بازی شبانه روزی تهران

بردگیم کافه بوردیکا، فضایی مخصوص برای شیفتگان بازی رومیزی و مناسب برای شب‌نشینی! فرقی نمی‌کنه چه ساعت از شبانه‌روز هوس می‌کنید که با دوستاتون قرار یه تفریح حسابی بذارید. بوردیکا، هفت‌روز هفته و ۲۴ ساعته شبانه‌روز برای خدمت‌رسانی به خاطرخواه‌های انواع بردگیمِ تهران‌نشین آماده‌س. انواع Board game با سبک‌های مختلف، بازی مافیا، فوتبال دستی، بیلیارد و حتی PS4 از خدمات محبوب این کافه بازی تهران به‌حساب میاد. اگر برای تفریح، این مجموعه رو انتخاب کردید، از منوی جذاب نوشیدنی‌ها و غذاهای خوش‌طعمی که سرو می‌کنه، غافل نشید!

  • آدرس: میدان فردوسی، خیابان قرنی، کوچه شاداب غربی، پلاک 41
  • ساعت کاری مجموعه: همه‌روزه و به‌صورت شبانه‌روزی 
  • شماره تماس برای هماهنگی: 09213019788
  • آیدی اینستاگرام: Boardica.club

8.       کافه بازی کورلئونه؛ بهترین کافه مافیا تهران در غرب

کافه مافیا غرب تهران

کورلئونه یه کافه مافیا معمولی تو غرب تهران نیست. بلکه به‌خاطر برگزاری و مدیریت بازی‌های گروهی حرفه‌ای، همه اون رو با لقب «مشهورترین کافه بازی غرب تهران» می‌شناسن. شهرت و آوازه این کافه بازی تهران و حرفه‌ای بودن کارکنانش تو مدیریت بازی‌ مافیا باعث شده که به پاتوق قوی‌ترین بازیکن‌های مافیا تهران تبدیل بشه. مافیا و بازی‌های گروهی تنها بخشی از خدمات این مجموعه‌‌س و اگه به هیجان بازی‌های رومیزی علاقه دارید، کافه گیم کورلئونه انتخاب خوبیه. سفارش غذا و نوشیدنی برای وعده‌های صبحانه، ناهار، عصرانه و شام از خدمات مفرح دیگه‌ای هست که با انتخاب کافه کورلئونه می‌تونید از اون بهره‌مند بشید.

  • آدرس: شهرک غرب، بلوار دریا به‌سمت شرق، بعد از میدان کوثر، روبه‌روی پارک دلاوران، خیابان ۲۱ متری گلها، پلاک ۱/۳۲
  • ساعت کاری مجموعه: شنبه تا جمعه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۸ شب
  • شماره تماس برای هماهنگی: ۰۲۱۸۸۵۶۳۹۷۲
  • آیدی اینستاگرام: corleone_cafe

9.       کافه بردگیم ب لین

کافه بردگیم کریم خان

بیشتر از این‌که ب لین به کافه بازی شبیه باشه، کافی‌شاپیه که ادای کافه بازی رو درمیاره! برای همین طرفدارهای مخصوص به خودش رو داره. این مجموعه بیشتر پاتوق افرادیه که عادت دارن، کنار کتاب خوندن، قهوه بخورن و ساعتی رو با یه دوست صمیمی بازی کنن. برای همین بردگیم‌هایی که برای بازی تو این کافه انتخاب شدن، بازی‌های بی‌سروصدا و جذابی مثل تخته نرد هستن. یه جورایی می‌شه گفت، ب لین با دو فضای بسته و باز، مکانی دنج برای بازی‌های بدون هیاهو و دو نفره‌‌س.

  • آدرس: خیابان کریمخان، خیابان ایرانشهر، پایین‌تر از پارک هنرمندان، کوچه دهقانی
  • ساعت کاری مجموعه: هر روز از شنبه تا جمعه به‌صورت یکسره از ساعت ۸ صبح تا ۲۳
  • شماره تماس برای هماهنگی: ۰۲۱۸۶۰۷۲۳۸۵

10.       کافه بازی مافیا بردلند

کافه بازی تهران

کافه بردلند، فضای مخصوص طرفداران پروپاقرص بازی‌های بردگیمه. بیش از صدها بازی فکری در دو شعبه بردلند وجود داره و فقط با پرداخت هزینه کافه بازی اجازه استفاده از بردگیم‌ها به شما داده می‌شه. مافیا و فیفا بازی‌های محبوب بردلند هستن که سروصدای زیادی دارن؛ برای همین تو اتاق‌های جداگانه برگزار می‌شن. همچنین نیاز نیست برای انتخاب بازی‌ تو این بردگیم کافه، همه بازی‌ها رو بلد باشید. تو این کافه بازی تهران، پس از انتخاب بردگیم؛ صفر تا صد بازی توسط کارکنان مجموعه بهتون آموزش داده می‌شه. پس با خیال راحت برای کسب تجربه‌های جدید، هر سبک بازی که بهش علاقه دارید رو انتخاب کنید.

  • آدرس شعبه سعادت آباد: سعادت‌آباد، خیابان سرو غربی، خیابان بخشایش، خیابان بهار ۱، پلاک ۱۰
  • آدرس شعبه پاسداران: پاسداران، خیابان اختیاریه جنوبی، بالاتر از چهارراه نیلوفر، نبش بن‌بست جعفرزاده
  • ساعت کاری هر دو شعبه بردلند: از ساعت ۱۶ تا ۲۴ در ایام هفته و از ساعت ۱۴ تا ۲۴ در روزهای پنجشنبه و جمعه
  • شماره تماس برای هماهنگی (سعادت آباد): ۰۲۱۲۲۰۷۱۸۱۶
  • شماره تماس برای هماهنگی (پاسداران): ۰۲۱۲۲۷۸۵۳۶۳
  • آیدی اینستاگرام: boardland_team

11.       اتاق فرار و کافه بازی برین گیم

کافه بازی تجریش

برای انجام بازی‌های رومیزی کافه برین گیم لازم به پرداخت هزینه‌ی‌ زیاد یا سفارش خوراکی از منوی کافه نیست. شما تنها با پرداخت هزینه‌ی ورودی می‌تونید یکی از بردگیم‌های مجموعه رو انتخاب و به بازی مشغول‌ بشید. این مجموعه علاوه‌بر خدمات بازی‌های رومیزی برای افرادی که به بازی‌های تحرکی علاقه‌مند هستن، اتاق فرارهای منحصربه‌فرد با سناریوها و تم‌های مختلف هم تدارک دیده. تو این کافه بازی تهران، برگزاری بازی‌های گروهی و مافیا تو روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه انجام می‌شه. یادتون نره که باید بلیط‌های حضور تو دورهمی رو آنلاین یا تلفنی رزرو کنید. درکل، خدمات این مجموعه به انواع سلیقه با سبک‌های مختلف پاسخ می‌ده و می‌شه ساعت‌ها تو این مکان سرگرم شد. بهتون قول می‌دیم که تنها یه‌بار حضور تو فضای برین گیم، شما رو نمک‌گیر می‌کنه!

  • آدرس: میدان تجریش، خیابان غلام جعفری، بالاتر از مجتمع تندیس، پلاک ۳۵، طبقه بالای هایپرمی
  • ساعت کاری مجموعه: از شنبه تا جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲۴
  • شماره تماس برای هماهنگی: ۰۲۱۲۲۷۵۸۲۵۸ و ۰۲۱۲۲۷۲۶۹۰۸
  • آیدی اینستاگرام: braingame_cafe

12.       بردگیم کافه فکر

کافه بردگیم در تهران

کافه فکر، یک باشگاه تخصصی بازی فکری با ۴۵۰ بازی رومیزی برای هر سن و سلیقه‌ای! این بردگیم کافه که به بهترین کافه بازی تهران انقلاب معروفه، نخستین مرکز ترویج بردگیم به‌صورت تخصصی تو پایتخته. کافه فکر شامل خدمات بردگیم، فروشگاه تخصصی بازی‌های رومیزی و خبرگاه فرهنگ و هنره که با سرو خوراکی‌های مختلف سعی می‌کنه بهترین خاطرات رو تو ذهن مشتریانش ثبت کنه. انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های کافی شاپی، غذاهای فست‌وفود و خوردنی‌های مناسب گیاه‌خواران از خدمات این بردگیم کافه‌ محبوبه. البته که برای مشغول شدن به بازی نیازی به سفارش خوراکی از منو نیست و با پرداخت ورودی می‌تونید شروع به بازی کنید. اما پیشنهاد می‌کنیم نوشیدنی‌های گیاهی خوشمزه این مجموعه رو یه‌بار هم که شده امتحان کنید.

  • آدرس: خیابان انقلاب، انتهای خیابان دانشگاه، بن‌بست پورجوادی، پلاک ۷، طبقه‌ی دوم
  • ساعت کاری مجموعه: در ایام هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب و در روزهای تعطیل از ساعت ۲ ظهر تا ۱۲ بامداد
  • شماره تماس برای هماهنگی: ۰۲۱۶۶۴۷۰۰۱۲
  • آیدی اینستاگرام: cafefekr
بهترین کافه بازی تهران

جمع‌بندی

توی این مقاله در وهله‌ی اول تلاش کردیم تا شناخت کلی از برد گیم و کافه بازی بهتون ارائه بدیم. اگر هم آشنایی باهاش نداشتید یه تصویر ذهنی درست و اصولی ازش، براتون بسازیم. توی گام بعدی هم گزینه‌های مطرحِ بهترین‌ کافه بازی‌ تهران رو بهتون معرفی کردیم. اگر فکر می‌کنید که با شناخت بهترین کافه بازی تهران اصل موضوع تموم شده و بردگیم های تهران تنها جایی هستن که می‌شه برای تفریحات هیجان‌انگیز انتخاب کرد؛ سخت در اشتباهید! تجربه‌ی اتاق فرار به‌مراتب می‌تونه از بردگیم‌ها یا بازی گروهی مافیا توی کافه مافیا تهران هیجان‌انگیزتر باشه. شما می‌تونید برای تجربه‌ی یک روز به‌یاد‌موندنی تو اتاق فرار تهران از اسکیپ زوم (EscapeZoom) کمک بگیرید. لیست بهترین اتاق فرارها رو با هر ژانر و سبکی که دوست دارید بررسی و سانس مدنظرتون رو برای بازی، رزرو کنید.

اگر کافه بازی مافیا یا بردگیم کافه حرفه‌ای تو تهران می‌شناسید که تو این مطلب بهش اشاره نشده، خوشحال می‌شیم که تو قالب نظرات، اون رو بهمون معرفی کنید. یادتون نره که زندگی صفحه‌ی بازی‌ای بیش نیست، سعی کنید جوانمردانه توش بازی کنید حتی اگه بهاش برنده نشدن باشه!

نویسنده
 
من زهرا نعمتی یزدی هستم؛ نویسنده‌ای که هیچ‌وقت نتونست کتابش رو چاپ کنه و از سال ۱۴۰۰ تصمیم گرفت با تولید محتوا به آرزوهایی که داشتن فراموش می‌شدن رنگ بپاشه!
به این مقاله امتیاز دهید

آیا این پست برای شما مفید بود؟

امتیاز متوسط 4.9 / 5. تعداد: 788

اولین نفری باشید که رای میدهید.


در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

4 نظر

  1. کافه برد گیم باغ کتاب تهران هم خیلی خوبه، حتما برید. تازه اونجا یه مجموعه اتاق فرار هم داره کنارش😍

    2
    0
  2. من به عزیزانی که وجترین یا وگن هستن، کافه فکر رو پیشنهاد می کنم چون توی منوهای غذاییشون غذاهای غیرگوشتی هم داره و می تونه مفید باشه. فضای کافه هم در کل خوبه و راضی کنندس

    3
    0
  3. کافه بازی گیگ هم خیلی باحاله، توی خانه موزه بتهوون (خیابون میرزای شیرازی) هست . تازه به اونهایی هم که گیم برد بازی میکنن و برنده میشن هم جایزه میدن

    6
    0
    • چه جالب من نمیدونستم که خانه موزه بتهون گیم کافه هم داره، ولی خونه بتهون از همه نظر عالیه ، اگه تا حالا نرفتید حتما برید. حس خوبی داره . من خاص ترین کاست‌ها و صفحه‌های گرامم رو از اونجا گرفتم

      4
      1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. در صورت ثبت نشانی ایمیل به اشتباه ، نظر شما نمایش داده نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *