سوپرایز جشن تولد در اتاق فرار

جشن تولد در اتاق فرار؛ سوپرایز فراموش‌نشدنی!

مقدمه

برای اغلب آدم‌ها، روز تولد خاص‌ترین روز زندگیشونه و سورپرایز روز تولد، برای شمایی که قصد دارید دوست، همسر یا یکی از اعضای خانوادتون رو غافلگیر کنید ممکنه تبدیل به یه دغدغه بشه. این که چطور و کجا کسی رو غافلگیر کنید بدون این خودش بویی از ماجرا ببره خیلی سخت و ذهن مشغول کنه!
البته راه‌های زیادی هست واسه سورپرایز روز تولد؛ مثل دعوت کردن به کافه، دعوت کردن مهمون‌ها به خونه، بیرون رفتن برای شام و… اما با خودمون که تعارف نداریم، هر کسی توی روز تولد یا روزهای نزدیک به اون این موقعیت رو حدس می‌زنه که قصد دارید سورپرایزش کنید و چه بسا از قبل خبر داره فلان دعوت یا دورهمی به بهانه چیه. هر چند به روی خودش نیاره!
حالا ما یه پیشنهاد داریم براتون و اونم تولد در اتاق فراره. این روش غافلگیر کردن خیلی جدیده چرا که هنوز خیلی از افراد تجربه رفتن به اتاق فرار ندارن یا حتی نمی‌دونن اتاق فرار چیه؛ خیلی از اسکیپ بازها هم احتمالا بهش فکر نکردن تا حالا.
خیلی از افراد هم هستن که خودشون از تولدهای خاص و سورپرایز تولد وحشتناک مثل اتاق فرار استقبال می‌کنن و خیلی دوست دارن به شیوه کاملا متفاوت شگفت زده بشن.

دنبال یه سورپرایز تولدم که هنوز تکراری و خز نشده!

تولد در اتاق فرار یکی از بهترین سورپرایزهاییه که می‌تونید واسه عزیزانتون داشته باشید تا تولدی متفاوت و خاص رو تجربه کنن. تولد توی اسکیپ روم، یک جشن همراه با هیجانه که می‌تونه این لحظات متفاوت و شگفت‌انگیز رو تو قاب زندگیش حک کنه.

تولد در اتاق فرار

غافلگیر کن؛ بدون این که روحش هم خبردار بشه..

حالا تصور کنید شخصی که تولدشه باهاتون اومده اتاق فرار. احتمالا وسط اون همه استرس و هیجان و حجم معما و ترسوندن‌های اکتور و موزیک ترسناک، اصلا به فکرش هم نخواهد رسید که این بازی به مناسبت تولدشه و قراره چه اتفاقی بیفته.

داره مات و مبهوت به فضای ترسناک یا هیجانی نگاه می‌کنه یا کلی استرس داره که سروکله شبح، زامبی یا هر موجود عجیب دیگه‌ای پیدا نشه. شاید هم سخت در تلاش برای حل و کشف معماهاست که چجوری باید از این مخمصه نجات پیدا کنه و بره به مرحله بعد. البته اگه شانس بیاره و گیم مستر بهش نگه کل مسیر رو بک بزن    🙂

توی این گیر و دار یهو یه کیک تولد با شمع های روشن ظاهر می‌شه (احتمالا توسط یه روح و جن یا شبح یا شایدم زامبی) و اون شخص چندثانیه‌ای طول می‌کشه اونچه که می‌بینه رو هضم کنه و بفهمه که چی شد و اصلا چه خبره؟؟؟ 

اینجاست که شما از پس یکی از خفن‌ترین و خاص ترین سورپرایزهای تولد یعنی یه سورپرایز تولد وحشتناک و در عین حال جذاب براومدید و مطمئن باشید که تا آخر عمرش این لحظه رو یادش نمی‌ره!

جشن تولد گرفتن توی اتاق فرار

چجوری توی اتاق فرار تولد بگیریم؟

برای این که شخصی رو توی اتاق فرار سورپرایز کنید، مراحل زیر رو انجام بدین: 

1- از لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت بشید و  اتاق فرار موردنظرتون رو بر حسب دسته‌بندی، ژانر، سلیقه، لوکیشن، تعداد نفرات و… انتخاب و رزرو کنید. 

بعد از رزرو، با شماره تماس زیر تماس بگیرید و ما رو در جریان برنامه تولد در اتاق فرار بذارید. 

توجه: اگه احیانا در انتخاب مناسب‌ترین اتاق فرار برای تولد تردید دارید و نمی‌دونید کدوم اسکیپ روم رو انتخاب کنید، می‌تونید قبل از رزرو، از همون ابتدا با ما تماس بگیرید و کار رو به ما بسپارید. ما بهترین اتاق فرار رو بهتون پیشنهاد می‌کنیم.

نکته قابل توجه اینه که بابت تولد در اتاق فرار، معمولا هزینه اضافه از شما دریافت نمی‌شه (اگه هم دریافت بشه ناچیزه) و شما عموما هزینه خود سانس رو می‌پردازید که در حالت عادی و بدون داشتن برنامه تولد هم هزینه یکسانه.

سوپرایز کردن افراد برای جشن تولد توی اتاق فرار ترسناک تهران

2- قبل از بازی، کیک و سایر مخلفات رو به دست گیم‌مستر بازی برسونید و اون‌جا مشخصات شخصی که تولدشه رو به مسئولان بازی بگید. احتمالا بک زدن‌ها یا بیشترین حجم ترسوندن برای این فرد برنامه‌ریزی بشه 🙂

3- اگه قراره کادوی تولد داشته باشید، گیم مستر رو باخبر کنید تا با خلاقیت خودش، اونو در یکی از مراحل بازی یا یه صندوقچه خاص جاسازی کنه. 

4- جشن تولد در اتاق فرار بدون عکاسی و فیلمبرداری از اون لحظات خاص و ناب تکمیل نمی‌شه. پس با توجه به این‌که بردن موبایل یا دوربین به داخل فضای اسکیپ روم ممنوعه، این کار رو به خود مسئولان اسکیپ روم بسپارید. 

5- در نهایت از دیدن هیجان و حجم غافلگیری طرف مقابل لذت ببرید. عمرا اگه یادش بره! امیدواریم به شما هم خوش بگذره…


سورپرایز تولد در اتاق فرار کرج

نویسنده
 
همیشه عاشق چیزهایی بودم و هستم که می‌توانستند ذهنم را به سمت دنیاهای دیگری ببرند. شاید برای همین تصمیم گرفتم که گاهی به عالم خیال بازگردم و بروم به سراغ معجون‌سازی با کلمات. با وجود این‌که مهندسی مواد و متالورژی را با علاقه خواندم، اما به همان اندازه هم کوشیدم سرکی به دنیای زیبای ادبیات کلاسیک و نو فارسی بکشم تا با مخاطبانم بهترین ارتباط را برقرار کنم؛ چرا که تفریح و سرگرمی اجزای جدانشدنی زندگی ما هستند.
به این مقاله امتیاز دهید

آیا این پست برای شما مفید بود؟

امتیاز متوسط 4.8 / 5. تعداد: 2417

اولین نفری باشید که رای میدهید.


در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

5 نظر

  1. سورپرایز تولدشون اصلا جالب نبود ،قرار بود خودشون عکس بگیرن که نگرفتن و گفتن یکیتون موبایلشو بیاره و عکس بگیره (توی نور کم اونجا ،اصلا عکسها جالب نشد)

    3
    0
    • چه بد . بستگی داره کدوم اتاق فرار رفته باشی اکثرا خوب اجرا میکنن و قشنگ همکاری میکنن واسه سورپرایز بعضیا هم متاسفانه اینجوری میشه

      3
      1
    • سلام. متاسفیم که تجربه جالبی نشده. اسکیپ زوم مرجع معرفی و رزرو اتاق فرارهای ایران هست. شما می‌تونید نظرتون رو در صفحه مخصوص هر بازی درج کنید. امیدواریم که در اتاق فرارهای بعدی بهتون خوش بگذره 💜

      4
      0
  2. همین دیشب برای دوستمون تولد گرفتیم تو اتاق فرار خییلی خر کیف شده بود 🙂

    4
    0
  3. یکی از تجربه های خوب و به یاد موندنی که داشتم این بود که امسال روز تولدم برای اولین بار اتاق فرار رفتم و توسط همسرم سورپرایز شدم . بنظرم تولد گرفتن توی اتاق فرار برای کسایی که با اسکیپ روم آشنا نیستن می تونه خیلی متفاوت و خاطره انگیز باشه

    17
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. در صورت ثبت نشانی ایمیل به اشتباه ، نظر شما نمایش داده نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *