تمدید مهلت ثبت نام المپیک بازی های فکری دانشجویان ایران

تمدید مهلت ارسال آثار اولین المپیک بازی‌های فکری دانشجویان ایران

مقدمه

مهلت ارسال آثار برای شرکت در اولین دوره ملی «المپیک بازی‌های فکری دانشجویان ایران» با نام «جهش‌کاپ» تا ۲۵ آبان‌ماه تمدید شد.

رویداد جهش کاپ در سه بخش اصلی برگزار می‌شود: «طراحی بازی‌های رومیزی (بردگیم) فیزیکی یا دیجیتال»، «طراحی اتاق فرار فیزیکی یا دیجیتال»، و «طراحی بازی محیطی متناسب با جغرافیای دانشگاه‌ها».

تمدید مهلت ارسال آثار جهش کاپ

دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند به صورت فردی یا گروهی، از طریق انجمن‌های علمی یا کانون‌های بازی، با مراجعه به وب‌سایت jcup.farnama.net در این رویداد ثبت‌نام کنند. همچنین، برای کسب اطلاعات بیشتر، امکان ارتباط با دبیرخانه رویداد از طریق پیام‌رسان‌های بله و تلگرام با شناسه کاربری @dabirxane یا شماره تماس ۰۹۳۵۹۵۹۶۴۵۳ فراهم شده است.

بیشتر بخوانید:

این المپیک با هدف تشویق دانشجویان به فعالیت‌های گروهی، افزایش خلاقیت در حل مسائل، ترویج فرهنگ و هویت ایرانی-اسلامی، ایجاد شور و نشاط در میان جوانان، و همچنین پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ریزی شده است.

شیوه‌نامه اجرایی این رویداد به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور ارسال شده و مراحل پایانی آن در آذرماه ۱۴۰۳ با برگزاری بوت‌کمپ سه‌روزه و معرفی برگزیدگان انجام خواهد شد.

به این مقاله امتیاز دهید

آیا این پست برای شما مفید بود؟

امتیاز متوسط 5 / 5. تعداد: 2

اولین نفری باشید که رای میدهید.


در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

نظری ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. در صورت ثبت نشانی ایمیل به اشتباه ، نظر شما نمایش داده نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *