تفریحات مهیج تهران که گروهی است

تفریحات هیجان انگیز تهران با صرف زمان کمتر از 3 ساعت!

مقدمه

وقتی صحبت از هواخوری و سرگرمی می‌شه اولین چیزی که به ذهن همه می‌رسه اینه که آخر‌هفته بیاد تا بشه نفسی کشید! به‌خصوص پایتخت‌نشین‌ها که ترجیح می‌دن برای فرار از دود و هیاهوی تهران، کلۀصبح باروبندیل رو ببندن و بزنن به دل جاده چالوس. کوه‌نوردی توی ارتفاعات دارآباد یا اسکی توی توچال، تفریحات دیگه‌ای هستن که تهرانی‌ها برای آخرهفته انتخاب می‌کنن. البته اگه از هواخوری ‌شب‌جمعه توی دربند و درکه خسته نباشن!
این مقاله برای کسانی نوشته شده که نمی‌خوان تفریحاتشون فقط به آخرهفته خلاصه بشه. کسانی‌ که ترجیح می‌دن ساعت‌های خالی بعد از کار رو تفریح کنن. اما گاهی احساس می‌کنن شلوغی شهر، ترافیک و فرصت کم بعد از کار تا زمان خواب، تعداد سرگرمی‌ها رو براشون محدود کرده. توی ادامۀ این متن سرگرمی‌های گروهی هیجان‌انگیز که مناسب بعد از زمان کاره و وسط‌هفته می‌شه اون‌ها رو انجام داد، بهتون معرفی می‌کنیم. پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

فهرست مطالب

لیست 23 تایی تفریحات هیجان انگیز تهران!

کمبود زمان بعد از کار، ترافیک شهر تهران، سختی برنامه‌ریزی گروهی برای آخرهفته یا وسط‌هفته، دسترسی نداشتن به تفریحات مهیج مثل دربند و توچال و دریاچه چیتگر و… در طول هفته؛ همۀ این‌ها پارامترهایی هستن که باعث می‌شن افراد زیادی از تجربۀ تفریح‌های گروهی توی تایم کوتاه منصرف بشن. این مقاله لیست کاملی از تفریحات کم‌هزینه و گروهی رو برای افرادی که به‌خاطر نداشتن فرصت زیاد، دنبال یه تفریح هیجانی توی اطراف محل زندگی یا کارشون هستن، تهیه شده. با خوندن این مقاله دیگه دغدغۀ «یکی‌دو ساعتی بی‌کاریم، کجا بریم؟» رو ندارید!

1- اتاق آینه‌ها؛ تفریح گیج‌کنندۀ تهرانی‌ها

اتاق آیینه، یکی از بهترین تفریح‌های مناسب، بعد از زمان کاره. معمولا افراد شاغل ترجیح می‌دن مکانی رو برای سرگرم‌ شدن، انتخاب کنن که توی زمان محدود بیشترین لذت رو ازش ببرن. درسته که مدت زمان تفریح توی این اتاق‌ها، کوتاه هست [حدود ۲۰ تا ۴۵ دقیقه] اما پر از هیجانه. این مکان‌ معمولا توی شهربازی‌های سرپوشیده یا روباز تهران قرار گرفته و هزینۀ ورودی زیادی نداره. با حضور توی جمع دوستانه، می‌شه لحظات دل‌چسب و شادی رو توی این مکان سپری کرد. 

اتاق آینه تهران
از اتاق آیینه‌های شهر تهران دیدن کنید

2- خانۀ وارونه؛ لمس دنیای برعکس‌ها

دومین گزینه از تفریحات مهیج تهران، خانۀ وارونه توی تهران یکی از سرگرمی‌ها منحصربه‌فرد توی دریاچۀ چیتگره. می‌تونید توی اون مکان فضاهایی رو تجربه کنید که با واقعیت هماهنگ نیستن. در واقع خانۀ وارونه یه نوع پارک با تم‌های موضوعی مختلفه. این تم‌ها هیچ‌کدوم واقعی نیستن و دکورهای چیده‌شده توی اتاق باعث خطای دید مخاطب می‌شه. برای همین، اتاق وارونه، سوژه‌هایی شبیه به شعبده‌بازی ایجاد می‌کنه. اگه محل سکونت شما به دریاچۀ چیتگر نزدیکه، شک نکنید که بهترین مکانی که برای تفریح بعد از کار می‌تونید انتخاب کنید، خانه وارونه‌‌ست.

خانه وارونه تفریح مهیج تهرانی ها

3- تیراندازی با تفنگ؛ لذت نشونه‌گیری هدف

تیراندازی ورزشیه که اگه گروهی انجام بشه، آدرنالین بیشتری توی بدن ترشح می‌کنه! این ورزش جذاب و شیرین، نیاز به تمرکز داره و همین موضوع باعث می‌شه ذهنتون از اتفاقات روزمره خالی بشه. حالا فرض کنید که پای یه رقابت دوستانه هم به میون بیاد و توی مشورت جمعی، تصمیم بگیرید که بازنده، اون جمع رو به شام یا ناهار دعوت کنه! همین‌که امکان استفاده از فضای باشگاه تیراندازی به‌صورت هم‌زمان برای آقایان و بانوان وجود داره، مزیتی واسۀ انتخاب تیراندازی به‌عنوان تفریحه!

تیر اندازی

4- اتاق فرار؛ تجربۀ فرار از نوع دلچسب!

بدون شک محبوب‌ترین و هیجان‌انگیزترین بازی گروهی، اتاق فراره. اتاق فرار یه سرگرمی ماجراجویانه‌ست که بین همۀ سنین جامعه، به‌خصوص جوان‌ها طرفدارهای زیادی داره. توی این بازی جذاب، با دوست‌هاتون باید برای تشکیل یه تیم دور هم جمع بشید. اینکه توی اتاق فرار مسئولیت تیم شما چیه، بستگی به سناریوی بازی انتخابی‌تون داره. در کل توی اتاق فرار علاوه‌بر تجربۀ بازی گروهی، هیجان و لذت، می‌تونید تا سرحد مرگ، ترس رو تجربه کنید. البته اگه ترسناک‌ترین سناریو رو برای اتاق فرار انتخاب کرده باشید. در بین تفریحات ترسناک تهران، اتاق فرار گل سرسبدشونه.

اتاق فرار تفریح مهیج تهران
در اتاق فرار خود را به چالش بکشید

بزن بریم اسکیپ روم:

.

 .

توی بعضی از اتاق‌ها [اسکیپ روم معمامحور] هم فقط باید معما حل کنید تا بهتون اجازه داده بشه که به اتاق‌های بعدی وارد بشید. توی بعضی دیگه از سناریوها ممکنه نقش یه تیم تحقیقاتی رو داشته باشید که باید با هم‌فکری هم، زامبی‌ها رو پیدا کنید و اون‌ها رو از بین ببرید. ممکنه توی یه گورستان قدیمی گیر افتاده باشید و فقط با حل معماها بتونید از شَر مردگان متحرک اونجا خلاص بشید. خیلی از تهران‌گردها، اسکیپ روم جز تفریحات خاص و مهیج تهران می‌دونن. ضمنا حدود زمانی که به شما اجازه داده می‌شه توی اتاق فرار بمونید، نود دقیقه‌ست. سناریوی بازی رو هم باید متناسب با علاقه و سلیقه‌های افراد گروه انتخاب کنید که بازی برای همه جذابیت داشته باشه.

5- بانجی جامپینگ؛ پرش بی‌خطر

اگه به سرگرمی‌های ترسناک علاقه ‌دارید، بانجی جامپینگ شگفت‌انگیزترین تفریحی هست که می‌شه انتخاب کرد. دل‌آشوبه و جوشش، قبل از پریدن از ارتفاع، اون‌قدر زیاده که باعث می‌شه همه‌چیز رو فراموش کنید. بعد از شیرجه زدن از سکوی پرش به پایین، وقتی بازو‌هاتون رو باز می‌کنید، حس ناب پرواز، بهترین حسیه که فقط می‌شه اون لحظه تجربه‌‌ش کرد. توی بانجی جامپینگ، در عرض چند دقیقه همۀ این اتفاقات میفته اما آدرنالینی که توی این بازه زمانی توی بدن ترشح می‌شه برای بیشتر از یه هفته شما رو سرحال نگه می‌داره! چند نفر از اطرافیانتون جرئت پریدن از ارتفاع رو دارن؟! وقتی تصمیم بگیرید گروهی از ارتفاع بپرید، مسابقه اینکه هرکس شجاع‌تره اول بپره، هیجان این ورزش رو دو برابر می‌کنه.

بانجی جامپینگ در تهران

6- بولینگ؛ تفریح دل‌چسب جوانان تهرانی

بولینگ بازی کردن یکی دیگه از تفریحات هیجان انگیز تهران هست که زمان زیادی از شما نمی‌گیره و محدودیت سنی هم نداره. مهم‌تر از همه اینکه خانوادگیه و می‌شه همراه خانواده از این تفریح لذت برد. باشگاه‌های بولینگ توی سطح شهر تهران تعدادشون زیاده و به‌راحتی می‌تونید نزدیک‌ترینش رو برای بازی پیدا کنید. اگه تعدادتون زیاده و این بازی رو می‌خواین برای گذروندن اوقات‌فراغت برید، حتما از قبل با مدیر باشگاه هماهنگ کنید. 

باشگاه بولینک تهران

7- باغ‌وحش و آکواریوم‌ها؛ لذت لمس حیات‌وحش در دل شهر

اگه به حیوانات علاقه‌مندید و توی غرب تهران هم زندگی می‌کنید، رفتن به باغ‌وحش یا دیدن آبزیان توی آکواریوم‌های بزرگ، برای سرگرمی گروهی، انتخاب مناسبیه. شاید دلیلش این باشه که محدودیت سنی نداره و معمولا برای همۀ افراد دیدن حیوانات و نمایش هیجان‌انگیز ماهی‌ها توی آب، ناخودآگاه باعث آرامش می‌شه. تماشای حیوانات، محدودیت زمانی نداره و می‌شه توی زمان کوتاهی این تفریح رو به پایان رسوند. یادتون باشه که اگه توی هر منطقه‌ای از تهران به‌جز غرب هستید، زمان رفت‌وبرگشت تا باغ‌وحش رو هم باید به ساعت تفریحتون اضافه کنید.

بازدید از آکواریوم های تهران

8- تماشای پارک ژوراسیک؛ دیدارتازه‌کردن با دایناسورها

گزینۀ جذاب و هیجان‌انگیز دیگه‌‌ای که برای تفریح دسته‌جمعی مناسبه، پارک ژوراسیک تهرانه. با رفتن به این پارک، به دوره‌ای سفر می‌کنید که هنوز دایناسورها منقرض نشدن. این پارک جنبۀ تفریحی و آموزشی داره و شما رو یاد اردوهای دوران مدرسه میندازه. توی این پارک، روش زندگی، خوراک گونه‌های مختلف دایناسور و نحوۀ به دنیا اومدن هر یک از اون‌ها رو می‌تونید ببینید. سفر به گذشته‌های دور، خوش بگذره!

پارک ژوراسیک تهران

9- پارک‌آبی یا استخر؛ آبکی‌ترین تفریح!

یکی از تفریحات بی‌نظیری‌ که می‌تونه خستگی ساعت‌ها کار رو رفع کنه، غوطه‌ور‌ شدن توی آبه. آب‌بازی توی استخر، تجربۀ موج به‌صورت دسته‌جمعی، تیوپ‌سواری توی رودخانه‌های خروشان و سُر خوردن روی سرسره‌های تونلی پیچ‌درپیچ که به استخری پر‌آب ختم می‌شه؛ لذت هیجان آب‌بازی رو تکمیل می‌کنه. سالن‌های ماساژ، جکوزی، سونا بخار و خشک، حمام سنتی، کافی‌شاپ و رستوران امکانات دیگه‌ای هستن که می‌تونید کنار حوضچه‌های پرآب توی پارک‌های‌آبی از اون‌ها بهره‌مند بشید.

تفریحات مهیج تهران

10- تونل وحشت تهران؛ تجربۀ کوتاه ولی شیرین ترس

اگه اهل هیجان و ترس هستید و لذت رو توی تفریحات ترسناک می‌بینید، تونل وحشت بهترین گزینۀ‌ روی میز برای شماست. شور و هیجان تونل وحشت وصف‌ناپذیره و باعث می‌شه هر چی خستگی توی تن دارید با فریاد از بدنتون خارج بشه. داستان زمانی شیرین‌تر می‌شه که شما فرد شجاع گروهی باشید که قصد دارن با هم وارد تونل بشن. آخه قراره کلی به دوستانتون که از ترس دارن جیغ می‌کشن، بخندید!

تونل وحشت تفریح خاص شهر تهران

شاید دوست داشته باشید:

11- کارتینگ؛ ایمن‌ترین تجربۀ هیجان سرعت

یکی دیگه از تفریحات هیجانی تهران کارتینگه و آدرنالین ترشح‌شده توی رانندگی با سرعت بالا اون‌قدر زیاده که باعث می‌شه توی لحظه همه‌چیز رو فراموش کنید. اگه دنبال تفریحی هستید که کلا شما رو از قیل‌وقال زندگی رها کنه، اگه عشق سرعت دارید و می‌خواین لذت مسابقۀ گروهی با دوست‌هاتون رو تجربه کنید، کارتینگ بهترین انتخابه. توی کارتینگ، ماشین‌های مسابقه‌‌ در اختیارتون قرار می‌گیره و می‌تونید توی پیست‌ تعیین‌شده با سرعت هرچه تمام‌تر به‌سمت خط پایان برونید!

تجربه کارتینگ در تهران

12- سینما؛ تفریحی به ‌رنگ هنر هفتم

تماشای فیلم توی سینما، انتخاب‌ دیگه‌ای هست که می‌شه برای دور شدن از شرایط کاری و زندگی داشت. معمولا دیدن فیلم‌های روی پردۀ سینما کمتر از دو ساعت زمان می‌برن. پس اگه بعد از کار فقط سه ساعت زمان برای گردش دارید، نزدیک‌ترین سینما رو انتخاب کنید و اینترنتی بلیت بخرید. هیجان توی سینما زمانی به اوج خودش می‌رسه که چندبعدی باشه. توی این نوع سینما فقط با چشم فیلم نمی‌بینید بلکه با تمام حواس پنج‌گانه و با همۀ وجودتون فیلم رو درک می‌کنید! همین‌الان لیستی از نزدیک‌ترین سینماها به محل زندگیتون رو تهیه کنید و برای یه قرار دوستانه توی سینما آماده بشید.

سینما سه بعدی در تهران

13- واقعیت مجازی؛ تجربۀ محسوس رویا و تخیل

توی واقعیت مجازی (Virtual Reality) با عینک‌های مخصوص می‌شه تجربه‌هایی کرد که توی محیط‌های واقعی اتفاق نمیفته. مراکز تفریحی زیادی توی تهران برای این تجربۀ بی‌نظیر مجازی وجود داره و تنها مختص به امکانات شهربازی نیست. پیدا کردن مکان تفریح واقعیت مجازی اصلا سخت نبوده و با جست‌وجو توی اینترنت نزدیک‌ترینش به خودتون رو می‌تونید پیدا کنید تا بهونۀ ترافیک نتونه شما رو از این سرگرمی جذاب منصرف کنه. فقط یادتون باشه که هم‌سلیقه بودن افرادی که قراره باهاشون توی دنیای مجازی سفر کنید، خیلی مهمه. داستان‌های مجازی زیادی هستن که می‌شه توی این مکان‌های تفریحی تجربه‌شون کرد.

واقعیت مجازی تفریح خاص تهران

14- بیلیارد؛ تفریحی نه فقط برای پولدارها

بیلیارد یه تفریح به‌ظاهر لاکچریه که می‌شه دو تا چهارنفره‌ اون رو بازی کرد. این سرگرمی رو می‌تونید توی باشگاه‌های بیلیارد به‌صورت دسته‌جمعی و خانوادگی انجام بدید. برخلاف اینکه اغلب فکر می‌کنن برای این تفریح باید هزینۀ زیادی پرداخت کنن، اما این‌طور نیست. شما با پرداخت مبلغ کمی می‌تونید دوست‌هاتون رو به چالش دعوت کنید، برای گروه بازنده جریمه در نظر بگیرید و یه ساعت هیجان‌انگیز رو با همدیگه سپری کنید. فکر نمی‌کنید دلتون برای صدای ضربۀ کیو (چوب بیلیارد) به شار (گوی) تنگ شده؟!

تفریح گروهی در تهران با بیلیارد

15- لیزرتگ؛ تجربۀ جنگ اما بدون تلفات

بازی لیزرتگ پیشنهاد شگفت‌انگیز دیگه‌ای برای شما تهرانی‌هاست. لیزرتگ همون پینت باله اما به‌جای گلوله‌های رنگی دردناک با لیزر طرف هستید. برای برنده شدن توی این سرگرمی باید مثل پینت بال یه استراتژی قوی بچینید تا قبل از اینکه خودتون مورد هدف تیم رقیب قرار بگیرید، بازیکن‌های حریف رو با لیزرهاتون از پا در بیارید. اگه به‌خاطر کبودی گلوله‌های تفنگ پینت‌بال، این تفریح انتخاب شما نیست؛ لیزرتگ بهترین گزینه برای بازی کردنه.

تفریحات مهیج تهران با لیزرتگ

آدرس مراکز لیزرتگ تهران اینجاست:

16- زیپ‌لاین؛ هیجان معلق بودن

دلهرۀ معلق بودن بین زمین و آسمون با متصل بودن به یه سیم، تجربۀ جالبیه که هرکسی جرئت امتحان کردنش رو نداره. درسته که سُر خوردن روی کابل‌‌ها یه‌نفره‌ست اما اینکه گروهی تصمیم بگیرید برای این تفریح دور هم جمع بشید، ترس و وحشت ناشی از معلق بودن بین زمین و آسمون رو براتون بیشتر می‌کنه. بدون ‌شک یه نفر از بین اعضای گروه، پشیمونی به سراغش میاد و از ترس‌هاش توی جمع صحبت می‌کنه تا همه رو از این بازی منصرف کنه!

زیپ لاین نوعی تفریح خاص تهران

17- کافه بازی؛ تفریح نوستالژیک زمان کودکی

اگه فقط سه ساعت برای تفریح زمان دارید، نمی‌خواین هزینۀ زیادی هم براش پرداخت کنید و به‌خاطر خستگی‌ روز، ترجیح می‌دید تفریحی انتخاب کنید که جنب‌وجوش زیادی نداشته باشه، کافه بازی پاتوق خوبی برای سرگرمی توی این شرایطه. بردگیم توی کافه بازی یه سرگرمی نشستنکی و فکریه که برای همۀ گروه‌های سنی مناسبه. با هر سلیقه و تعدادی که به کافه بازی برید، می‌تونید بازی رومیزی مناسب شرایط گروهتون رو پیدا کنید و زمان خوبی رو بگذرونید.

کافه بردگیم های تهران

دنبال آدرس نگرد، اطلاعات کل کافه بردگیم‌های تهران اینجاست:

18- بادبادک هوا کردن؛ لذت از وزش باد

بادبادک‌بازی یکی از تفریحات لذت‌بخشه که می‌شه وسط‌هفته و توی چند ساعت انجامش داد یا یه روز آخرهفته رو بهش اختصاص داد. لذت هوا کردن بادبادک یادآور تجربه‌های ناب دوران کودکیه که نمی‌شه دوباره تجربه‌شون کرد. فضایی که برای پرواز کردن بادبادک انتخاب می‌کنید باید وسیع باشه. برای همین بادبادک‌بازها ترجیح می‌دن توی ارتفاعات یا پارک‌های مخصوص بادبادک‌هاشون رو به پرواز در بیارن. ترکیب خفن پیک‌نیک با بادبادک‌بازی، لذت دورهمی این تفریح رو می‌تونه به اوج خودش برسونه.

بادبادک بازی در تهران تفریحی خاص و ارزان

19- پینت بال؛ تفریحی به رنگ نبرد با دشمن

از دیگر تفریحات مهیج تهران تفریح پینت‌بال با سناریوهای مختلف انجام می‌شه و توی همۀ سناریوها دو تا تیم هستن که روبه‌رو همدیگه قرار می‌گیرن. به همین خاطر برای گروه‌های دوستانه بزرگ، یکی از بهترین سرگرمی‌ها به‌ حساب میاد. این سرگرمی هیجان‌انگیز مخصوص به بزرگترهاست و نیاز به این داره که همگی تیزوفرز باشید تا مورد اصابت گلوله‌های رنگی قرار نگیرید. تعداد باشگاه‌های پینت بال هم توی سطح شهر تهران زیاده و معمولا مدت‌زمان این بازی کمتر از یه ساعته. 

پینت بال از تفریحات مهیج تهران

هر اطلاعاتی راجع به پینت بال می‌خوای اینجا پیدا می‌شه:

20- پاساژگردی توی تهران؛ هم فال و هم تماشا

فرقی نمی‌کنه چه موقعی تصمیم بگیرید که تفریح کنید، پاساژگردی با دوستان توی هر ساعتی از روز، لذت‌بخشه! خرید کردن یکی از تفریحات رایج بین مردمه. شما می‌تونید برای وقت‌گذرونی، با توجه به محل سکونت‌تون بزرگ‌ترین مرکزخرید رو پیدا کنید. البته که نیازی نیست حتما به‌قصد خرید به بازار برید. همین‌که با صمیمی‌ترین دوستانتون توی فروشگاه‌ها چرخ بزنید و دربارۀ انتخاب‌های همدیگه نظر بدید، بی‌حوصلگیتون برطرف می‌شه. همچنین خوردن یه وعدۀ غذایی با دوستانتون توی کافی‌شاپ بعد از پاساژگردی هم گزینۀ خوبی برای تکمیل لذت کنار هم بودنه.

21- شهربازی سرپوشیده؛ تفریح به‌یادموندنی شب‌های زمستون

شهربازی‌های سرپوشیدۀ تهران، به‌خاطر تنوع وسایل بازی و امکاناتی که دارن، جذاب‌ترین تفریح برای وسط‌هفته‌هاست به‌ویژه توی فصل‌های سرد سال. زمان کاری این مجموعه‌ها معمولا تا ساعت ۱۲ نیمه‌شبه. برای همین بدون نگرانی از محدودیت زمان بعد از ساعت کاری می‌تونید به شهربازی برید. رقابت گروهی توی فوتبال دستی، رانندگی با ماشین‌های برقی و بازی‌های کامپیوتری، هیجان‌انگیزترین تفریحاتی هستن که توی شهربازی‌های سرپوشیده می‌تونید اون‌ها رو تجربه کنید.

تفریحات مهیج تهران

22- تماشای غروب آفتاب از بام تهران؛ حسن‌ختام روز کاری

یکی دیگه از تفریحات لذت‌بخش بدون پول، تماشای غروب خورشید از ارتفاعاته. پس با هم‌فکری دوستان نزدیک‌ترین بام تهران رو انتخاب کنید. قبل از غروب آفتاب توی بلندترین مکانی که به فکرتون می‌رسه جمع بشید. دسته‌جمعی آتش درست کنید. روی صندلی بنشینید. چای بنوشید و فارغ از هرج‌ومرج‌هایی که توی روز باهاش درگیر بودید با آرامش خیال، غروب آفتاب رو تماشا کنید! 

تماشای غروب آفتاب در بام تهران

23- رصد ستاره‌ها؛ سالم‌ترین تفریح شبانه

زیر نور ماه نشستن و نگاه کردن به سیاهی آسمون توی شب، یکی دیگه از سرگرمی‌های بدون هزینه و آرامش‌بخشه. اگه به ستاره‌شناسی و نجوم علاقه‌مند هستید، لازم نیست تلسکوپ داشته باشید و به مناطق کویری برید تا بتونید ستاره‌ها رو ببینید. توی تهران رصدخونه‌هایی با امکانات بالا ساخته شدن تا با پرداخت هزینه‌های کم، لذت دیدن ستاره‌ها رو تجربه کنید. قطعا یه قرار دوستانه گذاشتن برای دیدن ستاره‌ها، از توی خونه نشستن، خیلی بهتره!

رصد ستاره ها تفریح خاص تهرانی ها

جمع‌بندی

شاید تا امروز که این مقاله رو نخونده بودید، پیدا کردن تفریحات کم‌هزینه و مهیج یا حتی تفریحات ترسناک که توی وسط‌هفته و آخرهفته بشه تجربه‌شون کرد، سخت بود. شما می‌تونید یه لیست مجزا از تفریحاتی که توی این مطلب آورده شده رو برای خودتون تهیه کنید. بعد از اون هر لحظه احساس کردید نیاز به تفریح دارید، از لیست خودتون کمک بگیرید و سرگرمی‌های مورد علاقه‌تون رو تیک بزنید.

به‌جرئت می‌تونیم بگیم که از این لیست، بازی اتاق فرار به‌خاطر هیجان و ترس خاصی که داره، گزینه‌ای فراموش نشدنی به حساب میاد. شما می‌تونید برای آشنایی با اطلاعات همۀ اتاق فراراهای ایران، بررسی و رزرو باز‌ی‌ها از وبسایت اسکیپ زوم (EscapeZoom) استفاده کنید. توی اسکیپ زوم متن معرفی، تیزر، شهر و منطقه، هزینه تیکت، درجۀ سختی، کامنت بازیکن‌های قبلی، ژانر، تایم بازی، سانس‌های خالی و… برای پلیرها نمایش داده می‌شه. در پایان باید بگیم که ما از اشتراک‌گذاری ایده‌های ناب استقبال می‌کنیم. پس اگه قبلا تفریحات دیگه‌ای رو تجربه کردید که توی این لیست آورده نشده، خوشحال می‌شیم که نام تفریح رو توی بخش نظرات باهامون در میون بگذارید.

نویسنده
 
من زهرا نعمتی یزدی هستم؛ نویسنده‌ای که هیچ‌وقت نتونست کتابش رو چاپ کنه و از سال ۱۴۰۰ تصمیم گرفت با تولید محتوا به آرزوهایی که داشتن فراموش می‌شدن رنگ بپاشه!
به این مقاله امتیاز دهید

آیا این پست برای شما مفید بود؟

امتیاز متوسط 4.6 / 5. تعداد: 1734

اولین نفری باشید که رای میدهید.


در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

3 نظر

  1. تفریح هیجان انگیز توی تهران میخواین همون گیم برد اونم فقط توی کافه بازی که قشنگ انرژی بگیری از محیط

    1
    0
  2. به نظر من پیاده روی هم میتونه تفریح خیلی خاصی باشه مخصوصا الان که فصل پاییزه . تازه اگه گروهی و دسته جمعی هم نباشه میشه تک نفره خودمون انجامش بدیم اونم با گوش دادن موزیک بیا پادکست مورد علاقه مون

    5
    0
  3. خداییش هیجان انگیزترینش همون اتاق فراره . قشنگ رفرش میکنه آدم رو انگار یه جون تازه به آدم میده😅👻

    4
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. در صورت ثبت نشانی ایمیل به اشتباه ، نظر شما نمایش داده نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *