بهترین اتاق فرار های ترکیه

بهترین اتاق های فرار ترکیه

مقدمه

سفر به ترکیه، همواره یکی از تفریحاتی بوده که واسه ما ایرانی‌ها لذت خاصی داشته. درسته که کشور خودمون جذابیت‌های خیلی زیادی داره و تنوع آب و هوایی، طبیعت و جاذبه‌هایی که در جای جای اون می‌بینیم، بی‌نظیره. ولی باید قبول کنیم که رفتن به ترکیه، حداقل یه بار واسه تفریح می‌تونه تجربه خیلی هیجان‌انگیزی باشه.

یکی از تفریحات جذابی که می‌تونه در کنار رفتن به دریا، بالن سواری، بازدید از مکان‌های تفریحی یا توریستی و چندین و چند تا سرگرمی دیگه حسابی بهتون کیف بده، رفتن به اسکیپ روم‌های ترکیه است. مخصوصا اگه اسکیپ باز باشی، مطمئنا این فرصت رو هیچ وقت از دست نمیدی! به همین جهت، توی این مقاله لیستی از بهترین اتاق‌های فرار ترکیه رو برات آماده کردیم تا اگه به اون‌جا سفر کردی، یه سری بهشون بزنی و با فضا و نوع بازی‌هاشون آشنا بشی و یا حتی بتونی ازشون ایده بگیری!
پس تا آخر این مقاله با من همراه باش …

لیست بهترین اسکیپ روم‌های ایران همراه با اطلاعات کامل با یک کلیک:

[   اتاق فرار   ]

بهترین اتاق‌های فرار ترکیه که از تجربشون لذت خواهید برد


مجموعه Escapist

بزرگ‌ترین مرکز بازی فرار در ترکیه، Escapist، با مفهوم اتاق فرار در زندگی واقعی و تجربه واقعی حسی که فقط در بازی‌های مجازی تجربشون کرده بودیم، حس کاملاً جدیدی از سرگرمی رو در اختیار دوستداران هیجان می‌ذاره. «Escapist» با 6 اتاق مختلف و بازی‌های متنوع، می‌تونه تجربه یکی از بهترین اتاق‌های فرار ترکیه رو براتون رقم بزنه و شما رو دعوت می‌کنه تا به ماجراجویی و تجربه هیجان 3 بازی سریالی با داستان‌های مرتبط ملحق بشین. شما باید سرنخ‌ها رو به هم ربط بدین و معماها رو در مدت 60 دقیقه حل کنین تا بتونن از اتاق خارج بشین.

برای شرکت در بازی، باید تیم‌های 2 تا 6 نفره تشکیل بدین و روند بازی رو تا لحظه خروج کامل کنین. بازی‌ها رو می‌تونین به دو زبان ترکی و انگلیسی انجام بدین و مهارت‌های نقش آفرینی، حل مسئله، مشاهده، ارتباط و بازی تیمی رو در خودتون تقویت کنین. بازی‌های فرار برای گردشگرها، دانش‌آموزها و دانشجوها، خانواده‌ها و تیم‌های شرکتی و کاری سرگرم‌کننده و مناسب هستند.

Escapist در مرکز خرید ترامپ در Mecidiyekoy قرار داره که از ساعت 10 صبح تا 12 شب بازه. شما می‌تونین به راحتی از طریق مترو و اتوبوس، فقط با 5 دقیقه پیاده روی از ایستگاه‌های Mecidiyekoy به Escapist برسین که مثل همه‌ی اسکیپ روم‌ها، بهتره از قبل رزرو داشته باشین!

بهترین اتاق های فرار ترکیه: مجموعه اسکیپیست (Escapist)

مجموعه Tuzak

چشماتو که باز می‌کنی، توی یه خونه حبس شدی که تا حالا پا توی اون نذاشتی! باید هر چه زودتر از این خونه مخوف خارج بشی و با هم تیمی‌هات فقط یک ساعت وقت برای حل معماها داری! سرنخ‌ها رو پیدا کنین و درهایی رو باز کنین که شما رو از این خونه خارج می‌کنه. با یک ساعت وقت، می‌تونی فرار کنی یا نه؟

بهترین اسکیپ روم های ترکیه: مجموعه توزاک

مجموعه Quest

این شمایین که قراره داستانی رو به سرانجام برسونین که توی یه کلینیک اتفاق می‌افته و هنوز تموم نشده! آماده ای؟ Quest یک تجربه منحصر به فرد از یه بازی فرار واقعی رو به بازیکنان هدیه می‌ده. به نظر شما، یه کلینیک مخوف، چه داستانی رو می‌تونه توی دلش مخفی کرده باشه؟

اتاق فرار جویش (Quest) ترکیه

اتاق فرار Kayıp Ciftler

یه اتاق فرار که از 4 طبقه، 6 اتاق و 16 پازل مختلف تشکیل شده! همین توضیحات کافیه که بدونین چه تجربه جذابی در انتظارتونه! یه داستان واقعی و منحصر به فرد! در این بازی 1 ساعته شما قراره بازیگران واقعی یک داستان ترسناک باشید. طراحی، نورپردازی و معماهای بازی توسط یه گروه شش نفره خبره در اتاق فرار برنامه‌ریزی شده!

اتاق فرار Kayıp Ciftler ترکیه

اتاق فرار Odadan Kacis

شما فقط یه ساعت فرصت دارین تا با دنبال کردن سرنخ‌ها، یه راز رو کشف کنین. راز یه خونه متروکه که باید حل بشه. فقط دوستاتون و ذهن شما و سلول‌های خاکستری‌تون می‌تونن شما رو نجات بدن! هر اتاق، شما رو توی یه فضای متفاوتی قرار میده. وقتی با درها، صندوقچه‌ها و رمزهای عبور قفل شده برخورد می‌کنین و روبه‌رو می‌شین، مجبورین که از هوشتون بیشتر از همیشه استفاده کنین!

تجربه اتاق فرار Odadan Kacis از بهترین اسکیپ روم های ترکیه!

اتاق فرار Sir Lock Homes

برای یک ماجراجویی منحصر به فرد آماده هستین؟ در قلب استانبول 7 اسکیپ روم مختلف وجود داره که توسط این مجموعه برای بازیکنای علاقه‌مند در نظر گرفته شده! هر داستان پر از رمز و راز، معماهای پیچیده برای ذهن و اجراهای جذابه! از اسم مبهمش هم مشخصه که باید برای خودتون یه پا شرلوک هولمز باشین که بتونین از پس معماهای Sir Lock Homes بربیاین!

بازی معمایی Sir Lock Holmes ترکیه

اتاق فرار EPIDEMIC

دکتر سلیم آکسوی، داشت تلاش می‌کرد که ویروسی به نام «Q1N1» رو گسترش بده. این ویروس می تونه نوع بشر رو از کره زمین محو کنه. مامور مخفی اطلاعات شما، زینب اوسلو، برای اون به عنوان منشی کار می‌کرده، اما اخیراً هیچ اطلاعاتی رو گزارش نکرده! کاملا واضحه که اتفاق بدی افتاده و وقت اون رسیده که شما توی این موقعیت حساس مداخله کنین… ماموریت شما اینه که زینب و پادزهر این ویروس رو پیدا کنین و اون رو قبل از این که شروع به منتشر شدن توی دنیا بکنه، متوقف کنین. موفق باشین!

اتاق فرار HOTEL ROOM ESCAPE

می‌تونین تصور کنین که توی یه هتل عجیب بیدار بشین و متوجه بشین که فقط 60 دقیقه فرصت دارین که فرار کنین و جون خودتون رو نجات بدین؟ با تیمتون باید هم‌فکری کنین، فکراتون رو روی هم بریزین و از همه مهم‌تر، حسابی خوش بگذرونین! چون که این فقط یه بازیه، اما اگه یه کم اون رو جدی بگیرین، می‌تونه حسابی باعث افزایش آدرنالین توی زمان بازی بشه! یه سرگرمی عالی و جذاب برای دوستاتون، همکاراتون، خانواده‌هاتون و تقریباً هر کسی… همه کلیدها و کدها داخل اتاق هستند. شما فقط باید اونا رو پیدا کنین و از اون‌ها برای فرار موفقیت‌آمیز استفاده کنین!

ممکنه خوشت بیاد:

اتاق فرار STORY OF BELIS

داستان یه کودک اسیر در دست خانواده‌ای ظالم که دهه 70 زندگی می‌کرده. این یه تجربه هیجان انگیز برای بازیکناست! هر اتاقی که وارد می‌شین، تنها واقعیت تلخ اطراف شماست. ذهن شما باید با حل معماها و گشایش کدها و درهای قفل شده از تمام محدودیت‌ها بگذره! داستان BELIS دو سناریو رو به شما ارائه می‌ده؛ وحشت یا هیجان؟ قبل از ورود به بازی می‌تونین سناریو مورد نظر خودتون رو انتخاب کنین!

اتاق فرار Story of Belis واقع در آنکارا

و در آخر…

توی این مقاله سعی کردیم تا مجموعه‌ای از بهترین اتاق‌های فرار ترکیه رو خدمتتون معرفی کنیم. امیدواریم از خوندن این مطلب لذت برده باشین و اگه روزی واسه سفر و تفریحاتتون به ترکیه رفتین، این اسکیپ روم‌ها رو تجربه کنین. مطمئن باشین که به یه بار تجربه‌اش می‌ارزه و می‌تونه لحظات متفاوتی رو براتون رقم بزنه…

نویسنده
 
نویسنده
به این مقاله امتیاز دهید

آیا این پست برای شما مفید بود؟

امتیاز متوسط 4.9 / 5. تعداد: 6599

اولین نفری باشید که رای میدهید.


در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

نظری ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. در صورت ثبت نشانی ایمیل به اشتباه ، نظر شما نمایش داده نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *