Skip to main content
سانس‌یاب
سانس‌های موجود
امروز فردا پس‌فردا
از ساعت + -
تا ساعت + -
از ساعت + -
تا ساعت + -
از ساعت + -
تا ساعت + -

+ - نفر

حداقل
حداکثر

سال

دقیقه

مشاهده نتایج

خوناشام

80 دقیقه
4 تا 10 نفر
رشت - چهار راه میکائیل

مهمان خانه

120 دقیقه
5 تا 12 نفر
رشت - فلکده

مخفیگاه شیطان

90 دقیقه
5 تا 8 نفر
رامسر - شهرداری

تله مرگ

95 دقیقه
4 تا 8 نفر
رشت - پسیخان

کلیسا کارتا

100 دقیقه
4 تا 6 نفر
رشت - فلکده

خانواده گابریل

75 دقیقه
4 تا 8 نفر
آمل - نیاکی محله

خوابگرد

80 دقیقه
4 تا 8 نفر
رشت - نامجو

پیرزن افسونگر

75 دقیقه
3 تا 21 نفر
رامسر - رامسر

شوم 2 (لاهیجان)

90 دقیقه
4 تا 9 نفر
لاهیجان - انقلاب

نجوا

90 دقیقه
4 تا 8 نفر
ساری - دروازه بابل

شکنجه گاه مخوف

60 دقیقه
4 تا 10 نفر
آمل - هراز

خالق تاریکی

90 دقیقه
3 تا 5 نفر
رشت - امین الضرب

اتاق فرار در شمال کشور می‌تونه یه‌عاملی باشه که سفرهامون به شمال ایران، بیشتر، طولانی‌تر و البته خاطره‌انگیزتر بشه. شما توی این صفحه می‌تونید با همه‌ی بازی‌های اتاق فرار شمال آشنا بشید و هر کدوم رو که مایل بودید برای بازی رزرو کنید.

«شمال» دقیقا کجاست؟

اگه بخوایم مختصر و مفید جواب این سوال رو بدیم باید بگیم: «اون‌جایی‌که عشق و صفا از آسمون می‌باره … شماله شماله!» (به بهترین شکل ممکن، منظور رو می‌رسونه!)

جدای از شوخی، «شمال» یه واژه‌ی کلی و عامه که خیلی ساله توی فرهنگ لغات مردم ایران جا باز کرده. منظور از این کلمه هم شهرهای شمالی ایرانه که به‌خاطر قرار گرفتن توی دامنه‌ی شمالی رشته کوه‌های البرز، آب و هوای معتدل و مرطوبی داره. اگه به لیست همه‌ی این‌ها مجاورت با دریای خزر و سرسبزی منطقه رو هم اضافه کنیم، طبیعیه که بشه گزینه‌ی اول برای سفر و خوشگذرونی ایرانی‌ها. تمام شهرهایی که توی استان‌های گیلان، مازندران و گلستان قرار داره، مُهر شمال‌بودن به پیشونیشون خورده. قاعدتا شمال برای ساکنین شهرهای دیگه که یا شهرشون جزو مناطق گرم و خشکه محسوب می‌شه یا توی محدوده‌ی سرد و کوهستانیه کشوره، بهشتیه توی این دنیا!

شمال؛ جایی‌که خاطراتش محاله یادتون بره!

همون‌طورکه گفته شد، شمال ایران به‌خاطر داشتن آب‌وهوای خوب، دریا، جنگل و… یکی از اصلی‌ترین مناطق جذب توریست توی کشور ماست. از گردشگرپذیرترین شهرهای شمالی ایران می‌شه به رشت، بندر انزلی، چالوس، لاهیجان، نوشهر، بندر ترکمن، رامسر، آمل، بابل، شهسوار، ساری، گرگان، بهشهر، گنبد کاووس و قائم‌شهر اشاره کرد.

همه‌ی ما هَرازچندگاهی برای تمدد اعصاب و استخون سبک‌کردن یه‌سری به شهرهای شمالی کشور می‌زنیم. طبیعتا شرایط این سفرهامون جوریه که حتی اگر بخوایم هم نمی‌تونیم خوشی‌ها و لذت‌هایی که توی این سفرها داشتیم رو فراموش کنیم. این خاطرات خوش، سن ‌و سال نمی‌شناسه و برای هر کسی یه رنگ‌ و بویی داره که مختص به خودشه. از شنا توی دریای طوفانی بگیرید تا شن‌‌بازی‌های توی ساحل، کمپ‌زدن توی جنگل، خوردن چای ذغالی و… .

اتاق فرار در شمال کشور ؛ تفریح متفاوت این روزها

اتاق فرار (Escape room)  یکی از متفاوت‌ترین سرگرمی‌های امروزه که هنوز یه دهه از تولدش توی کشور ما نمی‌گذره. این کودک نوپا برخلاف انتظار، خیلی‌ زود رشد کرد و قد کشید. درسته اولین جرقه‌‌هاش توی شهرهای تهران و کرج خورد ولی اتاق فرار سه روزه شمال هم از این قافله عقب نموند و زود دست‌به‌کار شد. تا به اون‌جا‌که الانی‌که دارید این متن رو می‌خونید دیگه کمتر شهری توی شمال کشور پیدا می‌شه، اتاق‌‌فرار‌دار نشده باشه و همگی این تاج کیانی رو به‌سر دارن. این مورد شاید به‌خاطر تجدد‌خواهی مردمان شمالی ایران هم باشه. تنوع و جذابیت بازی‌های اتاق فرار سه روزه به‌حدی رسیده که معمولا مسافرهایی‌ که برای خوشگذرونی به این شهرها میان، توی چک‌لیست تفریحاتشون بعد از جنگل، دریا و… حتما اتاق فرار اون شهر رو هم می‌گنجونن تا حسابی کوله‌بار لذت از سفرشون موقع برگشتن، سنگین بشه. تو ادامه‌ی این مطلب به توضیح درباره‌ی اتاق فرار شمال در جنگل می‌پردازیم و اطلاعات اتاق فرار شمال 3 روزه رو براتون کامل می‌کنیم.

شما می‌تونید توی این صفحه از سایت اسکیپ زوم (EscapeZoom)، همه‌ی بازی‌های اتاق فرار شمال کشور رو بررسی و با توجه به شهری که توش زندگی می‌کنید یا قصد سفر به اون رو دارید، بازی مدنظرتون رو رزرو کنید.