توی کرج، وارد دنیای ترسناک و دلهرهآور «پنیک» میشین؛ بیمارستانی که از وقتی اون بیمار عجیب رو پذیرش کرده، دیگه هیچوقت به حالت اولش برنگشته. اگر دنبال کشف راز این مکان وهمآور هستین، شاید سرنخی از دکتر دارابی به دست بیارین. این بازی با سه سطح مختلف آسان، استاندارد و سخت؛ طراحی شده پس میتونین سطح هیجان و ترس رو طبق جرئتتون انتخاب کنین. آمادهاین با دل و جرئت، حقیقت رو از دل این بیمارستان مخوف بیرون بکشین؟
از 240,000 تومان
انتخاب شما
اتاق فرار پنیک (panic)
اتاق فرار
پنیک (panic)
لوکیشن
اندیشه.کرج
ژانر
ترسناک ماورایی.دلهره.هیجانی
ظرفیت
4 تا 10 نفر
مدت سانس
90دقیقه
میزان سختی
سخت
مناسب سن
20+
امتیاز
0.0
نظرات
0
رضایت
%0.00
خرید
+ 0
از240,000تومان
امتیاز
0.0
نظرات
0
رضایت
0.00%
خرید
+0
مشخصات
معرفی بازی
امکانات
آدرس
کرج، شهرک جدید انديشه، فاز یک، خیابان طالقانی
میزبان
Panic Room

توضیحات
سناریو
همهچیز از پذیرش اون بیمار شروع شد و این بیمارستان دیگه به حالت اولش برنگشت... .
پس حرفهای شنیده شده درست بود، اگر دنبال راز این مکان هستید، بگردید دنبال دکتر دارابی، شاید اون بتونه بهتون کمک کنه!
پس حرفهای شنیده شده درست بود، اگر دنبال راز این مکان هستید، بگردید دنبال دکتر دارابی، شاید اون بتونه بهتون کمک کنه!
توضیحات لازم به مطالعه قبل از رزرو
- حتما راس ساعت ذکر شده در محل حضور داشته باشید.
- 15 دقیقه تاخیر موجب کنسلی سانس میشود و مبلغ پیشپرداخت عودت داده نخواهد شد.
- از پذیرش افراد با حالات غیرطبیعی (تحت تاثیر مشروبات الکلی و روانگردان) معذوریم.
- در صورت داشتن هر گونه مشکلات تنفسی، قلبی و یا بیماریهای خاص (آلرژی و فوبیا) حتما به مجموعه اطلاع دهید.
- لطفآ شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.
- در صورت توهین به مجموعه یا افراد داخل مجموعه، بازی شما متوقف و کنسل میشود.
- بازی به سه صورت قابل اجرا خواهد بود:
«آسان»، «استاندارد» و «سخت» و نسبت به درخواست پلیر و سوالهای انجام شده نسبت به نوع و نحوه اجرای بازی تصمیم خواهند گرفت. - بازی شروع از مبداء است و بسیار جدی ران خواهد شد. پس از اتمام بازی کاراکترهای موجود با بازیکنان همصحبت خواهند شد.
- طی روند بازی ارزیابی پلیر توسط مجموعه انجام میشود و نسبت به واکنشهای دریافتی، اکتهای مربوط به هر بازیکن طراحی خواهد شد.
- بازی سناریومحور بوده و معماها بهگونهای طراحی شدهاند که با حل کردن آنها علاوه بر لذت پیروزی به داستان پی خواهید برد.
- گیمپلی بازی و سناریو به صورت خطی بوده و موزیک های بازی غیر تکراری و همگی ساخته شده یا ادیت شده توسط خود مجموعه است.
- هر اتاق دارای رنگبندی جداگانه، موسیقی خاص و نورپردازیهای مجزا است که برای هر اکت طراحی شده است.






نظرات
نظرشما برای ما مهم است.
تجربه خود را به اشتراک بگذارید و امتیاز بگیرید.
خلاصه نظرات
0.0
از 326رای
میانگین امتیاز
0.0
اتاق فرار پنیک (panic) از 326 رای
نظرات بازیکنان
مرتب سازی:
امیرعلی کیا
تازه واردخیلی عالی بود یکی از بهترین تجربههام بود دم همه عوامل درد نکنه
خیلی عالی بود یکی از بهترین تجربههام بود دم همه عوامل درد نکنه
عالی بود
7 ساعت پیش
محمد طاها ایزانلو
تازه واردبنظر من که خیلی وایبش وایب باحال و خوبی بود و برخوردشونم عالی بود
بنظر من که خیلی وایبش وایب باحال و خوبی بود و برخوردشونم عالی بود
عالی بود
16 ساعت پیش
حسین رضایی
نوپافقط میتونم بگم یا خداااااااااااا هرچی از خفن بودنش بگم کم گفتم چه فضای عجیب غریبییی در،راهرو،تونل،پله بالا،پله پایین چقد اتاقای خفن و پر جزئیات داره انقد تعداد اکتور زیاد بود که تا آخر بازی نفهمیدم چند نفرن اتاق اول که وارد میشی احساس میکنی داری فیلم سینمایی نگاه میکنی انقد که قوی تو نقششون فرو رفتن👌🏻
فقط میتونم بگم یا خداااااااااااا هرچی از خفن بودنش بگم کم گفتم چه فضای عجیب غریبییی در،راهرو،تونل،پله بالا،پله پایین چقد اتاقای خفن و پر جزئیات داره انقد تعداد اکتور زیاد بود که تا آخر بازی نفهمیدم چند نفرن اتاق...
عالی بود
2 روز پیش
طاها محمدی
تازه واردفضا و دکور خوب و عالی تعداد بالای اکتور،چیدمان عالی،اکتهای قوی،برخورد عالی پرسنل،ممنون از مجموعه خوبتون
فضا و دکور خوب و عالی تعداد بالای اکتور،چیدمان عالی،اکتهای قوی،برخورد عالی پرسنل،ممنون از مجموعه خوبتون
عالی بود
1 هفته پیش
امیر علی غنمیت
نوپااقا عالیییی بودددد واقعاااا یچی میگم یچی میشنوید اکتا عالیییی فضا سازیییی عالییییی دمتون گرمممم
اقا عالیییی بودددد واقعاااا یچی میگم یچی میشنوید اکتا عالیییی فضا سازیییی عالییییی دمتون گرمممم
عالی بود
2 هفته پیش
امیر طاها ولی زاده
تازه وارداقا دمتون گرم خیلی حال کردم دستتون درد نکنه همه چی خوب بود اکت اکتورهای خفن واقعا پیسنهاد میکنم بهتون
اقا دمتون گرم خیلی حال کردم دستتون درد نکنه همه چی خوب بود اکت اکتورهای خفن واقعا پیسنهاد میکنم بهتون
عالی بود
2 هفته پیش
نوید یاور
نوپابسیار عالی اکت و تعامل خیلی خوبی داشت هر چقدرم که غیرمنتظره صحبت میکردی باز هم طبیعیش میکردن خلاصه که خیلی پیشنهاد میشه
بسیار عالی اکت و تعامل خیلی خوبی داشت هر چقدرم که غیرمنتظره صحبت میکردی باز هم طبیعیش میکردن خلاصه که خیلی پیشنهاد میشه
عالی بود
1 ماه پیش
ماهان عونی
تازه واردبسیار عالی فقط دود و بوی عود زیاد داخل فضا بسیار زیاد بود و من هم خیلی کوچولو بود ولی در کل عالیه
بسیار عالی فقط دود و بوی عود زیاد داخل فضا بسیار زیاد بود و من هم خیلی کوچولو بود ولی در کل عالیه
عالی بود
1 ماه پیش
پرهام حسم پرور
تازه وارداصلا چی بگم هیچ چیز بدی نداشت
اصلا چی بگم هیچ چیز بدی نداشت
عالی بود
1 ماه پیش
بردیا ولو گردی
تازه واردعالی بود وبرخود عالی پرسنل
عالی بود وبرخود عالی پرسنل
عالی بود
1 ماه پیش
مشاهده بیشتر