حواستون باشه شما مامورهای نامحسوس هستین. نباید هویتتون لو بره وگرنه کارتون ساختهست!
معماهای این بازی خیلی سخت نیستن و پلیرهای کمتجربه هم میتونن بدون کمک گرفتن از اکتورها، معماها رو حل کنن.
انتخاب شهر
اتاق فرار مسافرخانه
اتاق فرار
مسافرخانه
لوکیشن
رضانژاد.قم
ژانر
ترسناک ماورایی.جنایی.دلهره.هیجانی
ظرفیت
4 تا 9 نفر
مدت سانس
90دقیقه
میزان سختی
متوسط
مناسب سن
16+
امتیاز
0.0
نظرات
0
خرید
+ 0
امتیاز
0.0
نظرات
0
خرید
+0
قم، بلوار شهید کبیری، شهیدان رضانژاد، کاسه گران 9 (محلهی شهر قاِئم)
قم، بلوار شهید کبیری، شهیدان رضانژاد، کاسه گران 9 (محلهی شهر قاِئم)
میزبان
Escape from the guest house

میزبان
Escape from the guest house

توضیحات
رزرو این بازی فعال نیست
اکسپایر شدهبه محض فعال شدن دوباره، سانسها در این بخش نمایش داده میشوند.
نظرات
نظرشما برای ما مهم است.
تجربه خود را به اشتراک بگذارید و امتیاز بگیرید.
خلاصه نظرات
0.0
از 141رای
میانگین امتیاز
0.0
اتاق فرار مسافرخانه از 141 رای
نظرات بازیکنان
مرتب سازی:
مهدی رستمیان
تازه واردسر چیز های الکی گروه رو حذف میکنن و محتوای تکراری دارن سر ی دست خورد ب اکتور بازی رو تموم کردن واقعا قوانین بدی دارن
سر چیز های الکی گروه رو حذف میکنن و محتوای تکراری دارن سر ی دست خورد ب اکتور بازی رو تموم کردن واقعا قوانین بدی دارن
عالی بود
1 سال پیش
پاسخ مجموعه
شما هرجا برید اکتور رو تاچ کنید اخراج میشید فقط تیم ما نیست
پاسخ مجموعه
شما هرجا برید اکتور رو تاچ کنید اخراج میشید فقط تیم ما نیست
سجاد پورحسن
تازه واردمعما سخت ، اکت کلا ۲ نفر هستن و هیچ ترسی ندارن ، برای مسائل کوچیک حقتو میخورن و بازی رو میبندن و رفتار غیر محترمانه دارن در کل بازی نه ترس داشت نه جذابیت فقط زمانش خوبه
معما سخت ، اکت کلا ۲ نفر هستن و هیچ ترسی ندارن ، برای مسائل کوچیک حقتو میخورن و بازی رو میبندن و رفتار غیر محترمانه دارن در کل بازی نه ترس داشت نه جذابیت فقط زمانش خوبه
خوب نبود
1 سال پیش
پاسخ مجموعه
دو نفر اکتور هستش و یک نفر گیمستر حالا خوبه همه ی گروه نرسیده بود داخل کامنت بالا هم گفتم که دوستتون تاچ کرد و خودش اونجا قبول کرد حالا شما اینطور اومدید میگید شعور و شخصیت خودتون رو نشون میده و اکتور اگر قرار تاچ بشه و ما هیچ کاری نکنیم نمبشه که بعدشم یبار تاچ نکردید دو سه بار کردید که دیگه دفعه سوم اخراج شدید اونم ده دقیقه از زمان بازی تون باقی مونده بود
پاسخ مجموعه
دو نفر اکتور هستش و یک نفر گیمستر حالا خوبه همه ی گروه نرسیده بود داخل کامنت بالا هم گفتم که دوستتون تاچ کرد و خودش اونجا قبول کرد حالا شما اینطور اومدید میگید شعور و شخصیت خودتون رو نشون میده و اکتور اگر قرار تاچ بشه و ما هیچ کاری نکنیم نمبشه که بعدشم یبار تاچ نکردید دو سه بار کردید که دیگه دفعه سوم اخراج شدید اونم ده دقیقه از زمان بازی تون باقی مونده بود
علی حیدری
تازه واردعالی
عالی
عالی بود
1 سال پیش
رقیه میرزایی
تازه واردسلام و خسته نباشید به پرسنل و مدیر بازی مسافر خانه واقعا رفتار و اخلاق پرسنل و مدیر مجموعه عالی بود و هر طور که میتونستیم بازی رو اجرا میکردند بهترین اتاق فراری بود که تابحال تو قم رفته بودم
سلام و خسته نباشید به پرسنل و مدیر بازی مسافر خانه واقعا رفتار و اخلاق پرسنل و مدیر مجموعه عالی بود و هر طور که میتونستیم بازی رو اجرا میکردند بهترین اتاق فراری بود که تابحال تو قم رفته بودم
عالی بود
1 سال پیش
علی عالمی
تازه واردعالی بود فقط معما ها یکم راهنمایی بیشتر باشه عالی تر میشه
عالی بود فقط معما ها یکم راهنمایی بیشتر باشه عالی تر میشه
عالی بود
1 سال پیش
پاسخ مجموعه
خیلی ممنون راهنمایی برای معما ها داخل دیالوگ های یکی از شخصیت های بازی قشنگ بهتون میگه فقط باید گوش بدید داخل هر اتاق هم که راهنمایی کامل داده میشود
پاسخ مجموعه
خیلی ممنون راهنمایی برای معما ها داخل دیالوگ های یکی از شخصیت های بازی قشنگ بهتون میگه فقط باید گوش بدید داخل هر اتاق هم که راهنمایی کامل داده میشود
میثم حیدری
تازه واردواقعا بینظیر بود چرا:؟ دکور بینظیر معما های عالی اکت های پی در پی(که خسته کننده نبود) و..... خسته نباشید میگم بهتون❤️👏
واقعا بینظیر بود چرا:؟ دکور بینظیر معما های عالی اکت های پی در پی(که خسته کننده نبود) و..... خسته نباشید میگم بهتون❤️👏
عالی بود
1 سال پیش
پاسخ مجموعه
خیلییییی ممنون 😁
پاسخ مجموعه
خیلییییی ممنون 😁
زهرا شمشیری
تازه واردرفتار پرسنل عالی بود فضا سازی و دکور خیلی خلاقانه بود از بین اتاق فرار هایی که رفته بودم بهترینشون بود معما ها و بازی اکتور ها فوق العاده بودن تجربه عالی بود
رفتار پرسنل عالی بود فضا سازی و دکور خیلی خلاقانه بود از بین اتاق فرار هایی که رفته بودم بهترینشون بود معما ها و بازی اکتور ها فوق العاده بودن تجربه عالی بود
عالی بود
1 سال پیش
امیرحسن طیبی
تازه واردخوب بود ولی به خاطر قوانین گیر الکی زیاد میدن مراقب باشید
خوب بود ولی به خاطر قوانین گیر الکی زیاد میدن مراقب باشید
عالی بود
1 سال پیش
پاسخ مجموعه
سلام وقتتون بخیر ببخشید ولی گیر هایی که هست برای اینکه اماکن به ما گفتن داده شود وگرنه برای ما که فرقی نمیکنه انشالله همین که بهتون خوش گذشته باشه برای ما کافیه
پاسخ مجموعه
سلام وقتتون بخیر ببخشید ولی گیر هایی که هست برای اینکه اماکن به ما گفتن داده شود وگرنه برای ما که فرقی نمیکنه انشالله همین که بهتون خوش گذشته باشه برای ما کافیه
فازی عبدلی
تازه واردعالی خیلی خوب بود
عالی خیلی خوب بود
عالی بود
1 سال پیش
پاسخ مجموعه
ممنووووون
پاسخ مجموعه
ممنووووون
امیر محمدی
تازه واردبسیار عالی بود فقط ه اون ۱۰ دقیقه رو کم نکنن خیلی خوبه😂
بسیار عالی بود فقط ه اون ۱۰ دقیقه رو کم نکنن خیلی خوبه😂
عالی بود
1 سال پیش
پاسخ مجموعه
😂😂😂😂😂باید بیشتر کسر میکردم ولی خب نکردم انشالا ت سناریو های جدید خدمت شما دوست عزیز هستیم
پاسخ مجموعه
😂😂😂😂😂باید بیشتر کسر میکردم ولی خب نکردم انشالا ت سناریو های جدید خدمت شما دوست عزیز هستیم
مشاهده بیشتر