معرفی بازی
نتیجه طمع، این صفت خانمان سوز، میشه زندگی عمو مراد. پیرمرد درستکاری که یک عمر جز امانت داری و پرهیزگاری و قناعت دست به کاری نزد ولی پسرانش … اگر نامه به دستتون رسیده و بازش کردین یعنی الان انتهای اون کوچه بن بست ایستادین و دارید به اون در سفید رنگ لعنتی نگاه میکنید و دقیقا همین لحظه آخرین صدای زندگیتونو میشنوین و تمام ماجرا شروع میشه … اتاق فرار آزور به معنای طمع رفتاری که دوری از آن در بسیاری از آموزه های دینی و اخلاقی به آن اشاره شده، محصول جدید خانه معما در ژانر ترس و وحشت با بهره گیری از آموزه های اخلاقی مبنی بر دوری از طمع و عواقب ناشی از آن طراحی و اجرا شده است، لذا شرکت خانه معما پیرو رسالت اهداف خود جهت پرداختن به این مسئله در قالب بازی، آزور را طراحی کرده است.