اتاق فرار سبک روستا

ماجراجویی منحصربه‌فرد در اتاق فرار سبک روستا

مقدمه

اتاق فرار روستایی، به اتاق فرارهایی می‌گن که توی یه فضای روستایی و سنتی، داستان بازی شکل می‌گیره و پیش می‌ره. بوی درخت و چوب، بوی عود و علف، بوی کاه‌گِل خونه‌های قدیمی و حس اسرارآمیز فضا؛ مهم‌ترین اِلمان‌های این اسکیپ روم‌ها هستن.

ما می‌خوایم تو این مقاله علاوه بر آشنایی با صفر تا صد اتاق فرار تم روستایی، چهارتا از بهترین اتاق فرار سبک روستا در سراسر ایران رو بهتون معرفی کنیم. این‌جوری می‌تونید برای آخر هفته، یه تفریح هیجان‌انگیز رو تجربه کنید؛ پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

اتاق فرار روستایی

تم‌‌های مختلف اتاق فرار

اتاق فرارها رو می‌شه از جنبه‌های مختلفی دسته‌بندی کرد که مهم‌ترینش «ژانر» اسکیپ رومه. ژانر ترسناک، هیجانی، اکشن، جنایی، دلهره‌آور، درام و… از معروف‌ترین‌ها به‌شمار میان حالا هر کدوم از این ژانرها می‌تونن سبک خودشون رو داشته باشن مثل جن و روح، زامبی، اسلشری، دزدی و… .
یه دسته‌بندی دیگه براساس فضای داخلی و شکل دکوراسیون بازیه که می‌تونه جنگل، زندان، تونل‌های زیرزمینی، روستا و… باشه. برای این‌که این موضوع کاملا روشن بشه بگذارید یه مثال براتون بزنیم، مثلا یه اتاق فرار تو ژانر ترسناک می‌تونه با سبک جن و روح توی لوکیشن روستا اجرا بشه. این مورد رو هم باید درنظر گرفت که عموم پلیرها از شکل لوکیشن بازی (روستا) با واژه‌ی سبک یا تم یاد می‌کنن که اگر بخوایم اصولی به این قضیه نگاه کنیم، درست نیست. سبک یا تم یه بازی اتاق فراری که تو ژانر ترسناکه، می‌تونه روحی/جنی باشه و روستا، لوکیشن بازی محسوب می‌شه. چون از قدیم گفتن «غلط مصطلح بهتر از درست غیرمصطلحه» پس ما هم به اصطلاحی که بین بازیکن‌ها مرسومه احترام می‌ذاریم و به بازی‌های اتاق فراری که توی لوکیشن روستا اجرا می‌شه، می‌گیم اتاق فرار با سبک یا تم روستا.
از اون‌جایی‌که بازی‌های تم روستایی معمولا ترسناک‌ترن بهتون توصیه می‌کنیم قبل از این‌که اتاق فراری رو انتخاب کنید، توضیحات اون رو حتما خوب بخونید. اگر خودتون یا یکی از هم‌تیمی‌هاتون، از ترسیدن لذت نمی‌برید، بهتره سراغ بازی‌های سبک روستایی نرید. شما می‌تونید اتاق فرارهای کمدی، علمی و تخیلی رو انتخاب کنید، این‌جوری تجربه‌ی خیلی بهتری از بازی خواهید داشت.

اتاق فرار تم روستا

ویژگی‌های اتاق فرار تم روستا

اتاق فرار تم روستایی، می‌تونه هر داستان و سناریویی داشته باشه اما باید توی یه فضای روستایی و آبادی‌طور اتفاق بیوفته و قصه‌ش پیش بره. از طرفی مفهوم و ویژگی‌های روستا، می‌تونه فضای خیلی ترسناکی رو برای جریان بازی فراهم کنه. مپ معمولا بزرگ، اتاق و فضاهای وسیع و تودرتو و البته متنوع (مثل گرمابه، قصابی، سقاخونه، چشمه، امامزاده و… روستا)، خونه‌های محلی قدیمی و متروکه، کوچه‌های مارپیچ، صدای زوزه‌ی گرگ و… یه پکیج کامل برای هیجان و ترسیدن رو فراهم می‌کنه.
قبلا در مورد روستاهای جن‌زده تو ایران و دنیا صحبت کردیم، این روستاها جایی هستن که یا به تسخیر ارواح دراومدن یا به‌خاطر جنگ و بیماری برای همیشه متروکه شدن. برای همین بهترین فرصت رو فراهم می‌کنن تا ذهن خلاق آدم‌ها داستان‌های جالب ازش بسازه. پیشنهاد می‌کنیم سری هم به مقاله روستاهای جن‌زده بزنید تا با مکان‌های ترسناک واقعی آشنا بشید.

از ویژگی‌های این فضاهای واقعی می‌شه به تغییر دمای ناگهانی، صدای باد، صدای خش‌خش و نفس‌های سنگینِ یه شخصیت پنهانی اشاره کرد. این ویژگی‌ها می‌تونه برای ساخت انواع اتاق فرار سبک روستا در سراسر ایران استفاده بشه. شما می‌تونید یه تجربه‌ی شبه‌واقعی رو توی فضای کنترل‌شده‌ای مثل اتاق فرار سبک روستایی تجربه کنید.
یه ویژگی اتاق فرار تم روستا اینه که معمولا به‌خاطر وسعت مپ بازی، می‌تونه میزبان گروه‌های بزرگتری باشه؛ این ویژگی توی بازی‌های اتاق فرار دیگه کمتر دیده می‌شه. از توصیه‌هایی که می‌تونیم برای انجام این بازی‌ها بهتون داشته باشیم اینه که حتما حین بازی کفش و لباس راحت به‌تن داشته باشید. این‌جوری هم دایره حرکت‌تون وسیع‌تر می‌شه و هم حین بازی نگران کثیف‌شدن لباس‌هاتون نیستید. اگر قبل از انجام بازی اتاق فرار، غذای سنگین هم نخورید خیلی بهتره چون موقع فرار، چابکی رو از شما می‌گیره.

اتاق فرار سبک روستا

لیست بهترین‌‌های اتاق فرار روستایی (آپدیت اردیبهشت 1403)

از اون‌جایی‌که خیلی از بازیکن‌ها دوست دارن بدونن بهترین اتاق فرار روستایی تهران و ایران کدوم بازی‌ها هستن بهتره که بریم سراغ معرفی محبوب‌ترین اسکیپ‌روم‌های تم روستایی. فضای داخلی این بازی‌ها از روستاهای وحشتناک تو جاهای مختلف دنیا الهام گرفته شده و سناریوهای هیجان‌انگیزی دارن.


1- گورستان متروکه

این اسکیپ روم، هم روستاییه و هم خیلی خیلی ترسناک، جوری که احتمالا اون‌قدری از ترس جیغ بکشید که صداتون بگیره. برای همین پیشنهاد می‌کنیم، گروهی توی این اتاق فرار شرکت کنید تا ازش لذت بیشتری ببرید. داستان گورستان متروکه درباره‌ی دیما، دختریه که عاشق غسال روستاشون می‌شه. اسم این غسال نورآقا بوده و سن زیادی داشته اما دیما یک دل نه صد دل عاشقش می‌شه.
خانواده دیما و اهالی روستا وقتی از این عشق مطلع می‌شن، سعی می‌کنن دختر رو از ازدواج با این مرد منصرف کنن ولی هیچ‌کس دلیلی برای این مخالفت نداشته. دیما هم زیر بار نمی‌ره و زن نورآقا می‌شه و تو یه اتاق کوچیک تو همون گورستان زندگیشونو باهم شروع می‌کنن. مدت‌ها می‌گذره و به‎‌نظر میومد که این زوج با همدیگه خوب‌ و خوش هستن اما یه‌شب دیما، نورآقا رو به قتل می‌رسونه. خبرش که توی ده می‌پیچه، مردم از ترس و تعجب سر جاشون خشک‌شون می‌زنه. هیچ‌کس نمی‌تونه باور کنه دیما، این دختر دوست‌داشتنی دستش به خون آلوده شده باشه، اما متاسفانه واقعیت داره. از اون روز به بعد، دیما اجازه نمی‌ده کسی تو روستا دفن بشه. برای همین مردم روستا به‌ستوه اومدن. حالا از شما درخواست دارن تا راز این داستان رو براشون کشف کنید. اگر بتونید جنازه نور‌آقا رو پیدا کنید، شاید بشه فهمید چه اتفاقاتی بین این دو تا افتاده و ماجرا چی بوده.

اتاق فرار گورستان متروکه
ژانرلوکیشنمشاهده و رزرو
ترسناککرج، فردیساتاق فرار گورستان متروکه

2- واحه

حالا نوبتی هم باشه نوبت اتاق فرار واحه‌ست تا بهتون معرفیش کنیم. طبق قاعدۀ «هر اشتباهی یه تاوانی داره» الان روزگارتون به سیاهی همین شبی شده که توش هستید! عکس و اطلاعاتتون به‌خاطر جرمی که کردید، به همۀ پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها داده شده. الان تقریبا هیچ‌کجا براتون امن نیست و فقط یه راه پیش‌رو دارید اونم اینه که از کشور خارج بشید.

با کلی سختی خودتون رو رسوندید به نزدیکی‌های مرز و می‌خواید قاچاقی برید اون‌ور. چاره‌ای ندارید جز اینکه امشب رو توی روستای مرزی «واحه» سحر کنید. اگه می‌دونستید اهالی این آبادی چقدر از غریبه‌ها بدشون میاد هیچ‌وقت پاتون رو توی این روستا نمی‌گذاشتید و توی همون بیابون پیش گرگ و شغال‌ها می‌موندید. چالش‌هایی که برای اقامت توی این روستا پیش‌روتونه خیلی بیشتر از سختی‌هاییه که برای گذشتن از مرز باید پشت‌سر بگذارید. امیدوارم از پسش بربیاین؛ آخه شما هیچ پُلی برای برگشتن ندارید و مسیر پیش‌رو تنها گزینه‌تونه!

اتاق فرار واحه
ژانرلوکیشنمشاهده و رزرو
ترسناککرج، شاهین ویلااتاق فرار واحه

3- روستای ناپاک

داستان اسکیپ روم روستای ناپاک از این قراره که ساکنین یکی از روستاهای اطراف تهران، دهه‌هاست که هیچ آدم غریبه‌ای رو به آبادی‌شون راه نمیدن. شاید اولش فکر کنید دلیل این گوشه‌گیری این باشه که مردمان اجتماعی نداره، اما یه‌کمی که بیشتر باهاش آشنا می‌شید؛ می‌فهمید داستان دیگه‌ای در جریانه.
پشت‌پرده‌ی گوشه‌گیری مردم روستای ناپاک، اینه که اونا عجیب‌الخلقه‌ هستن. حتی بچه‌هایی که تازه متولد می‌شن هم به‌شکلی ناقصن؛ برای همین مردم عادی از اون‌ها می‌ترسن.
حالا قراره شما و دوستاتون سر از راز اهالی این روستا دربیارید. شما باید ببینید واقعا چرا مردم روستای ناپاک این‌قدر از غریبه‌ها بدشون میاد که اون‌ها رو با سنگ می‌زنن. اما قبلش باید این سوال رو ازتون بپرسیم که «فکر می‌کنید اندازه‌ی کافی برای کشف این راز شجاع باشید؟» این اتاق فرار مملو از ترس و دلهره‌‌ست که طراح‌هاش تونستن اون رو توی یه دکور خیلی‌خوب پیاده‌سازی کنن. مپ و فضای این اتاق فرار اون‌قدر بزرگه که اگر تعداد نفراتتون هم زیاد باشه به‌راحتی می‌تونید اون‌ رو بازی کنید.

اتاق فرار روستای ناپاک
ژانرلوکیشنمشاهده و رزرو
ترسناکتهران، خیابان شریعتیاتاق فرار روستای ناپاک (موقتا رزرو غیرفعال)

4- لحد

همیشه به مقصد نرسیدن سخته، مخصوصا این‌که این نرسیدن به‌خاطر خراب ‌شدن ماشین‌تون باشه که علاوه بر نداشتن راه پیش، دیگه راهی برای پس رفتن هم ندارید. حالا خوبه که نزدیکی‌های یه روستا هستید و می‌تونید، شب رو توی اون روستا بمونید و تا فردا صبح هم که خدا بزرگه. روستای میمند روستای عجیبیه، با این‌که زیاد کوچیک نیست ولی همش یه نفر سکنه داره با کلی حرف پشت سر خودش و روستاش. از دور، شیب روستا باعث می‌شه یه دید کلی نسبت به جایی‌که دارید می‌رید، داشته باشید. با دیدن یه نور ضعیف از گوشه‌ی روستا، این سوال که «وقتی رسیدید به آبادی، سید رو چه‌جوری پیدا کنید؟» رو براتون کم‌رنگ می‌کنه.

هر چی به روستا نزدیک‌تر می‌شید بیشتر خوف برتون می‌داره، به روستا می‌رسید، صداهایی شبیه زوزه‌ی سگ می‌شنوید. سمت همون کورسویی که قبلا دیدید، راه کج می‌کنید. بیشتر از اونی که چشم‌تون به جلوی پاتون باشه به اطرافه، هم‌زمان تو ذهن‌تون چیزهایی که قبلا درباره‌ی این روستا شنیدید رو دارید حلاجی می‌کنید که یه دفعه…!

اتاق فرار لحد، از اون اسکیپ روم‌هاییه که تا مدت‌ها تو ذهن‌تون خاطراتش رو برای خودتون مرور می‌کنید. این که ژانر لحد ترسناکه دلیل نمی‌شه که توی این بازی خنده و گریه‌تون نگیره!

اتاق فرار لحد
ژانرلوکیشنمشاهده و رزرو
ترسناک، دلهره‌آورتهران، میدان آزادیاتاق فرار لحد (موقتا رزرو غیرفعال)

5- حجله

عروسی رفتن همیشه شیرینه مخصوصا این‌که توی روستای آبا و اجدادیتون باشه. راه می‌افتید سمت بوشهر؛ شب آخر مراسمه ولی وقتی می‌رسید به آبادی، می‌بینید همه‌جا سوت‌و‌کوره و نه‌تنها خبری از جشن و سرور نیست که اصلا تو روستا پرنده پر نمی‌زنه. جریان چیه؟ چه اتفاقی توی روستا افتاده؟ پس عروسی چی شد؟ این‌ها سوال‌هاییه که خودتون باید زحمت پیدا کردن جواب‌هاش رو بکشید! راه می‌افتید توی کوچه‌پس‌کوچه‌های روستا تا بلکه بتونید از ماجرا سردربیارید ولی غافل از این‌که…!

تا حالا نصف‌شب، توی کوچه‌های یه روستای متروکه با نور کم فانوس راه رفتید؟! ایراد نداره به‌زودی این حس رو با همه‌ی وجودتون، توی بازی اتاق فرار روستایی حجله تجربه می‌کنید.

اتاق فرار سبک روستا حجله
ژانرلوکیشنمشاهده و رزرو
ترسناکتهران، دهکده المپیکاتاق فرار حجله

6- آنها

هر چی می‌کشیم از دست اون‌هاست! همون ازما‌بهترون رو می‌گم، کاش هیچ‌وقت با رمال سر این مورد حرف نمی‌زدیم. توی برد و باخت، یه‌جورهایی مثل قمار می‌موند ولی دیگه چاره‌ای نداشتیم، تیری بود تو تاریکی، تنها امید روشن‌شدن اجاق زندگیمون!

کاش آق‌بابا‌ رمال زنده بود، شاید می‌تونست یه‌راهی پیش پام بگذاره! الان دیگه تنها امیدم به شما شاگردهای رماله، تو رو به خدا، خودتون رو زودتر برسونید، «آن‌ها» می‌خوان امشب بیان و دخترم رو با خودشون ببرن!

آنها، توی بازی اتاق فرار روستایی «آنها» انتظارتون رو می‌کشن، زیاد منتظرشون نگذارید چون ممکنه عصبانی بشن و اون‌وقته که معلوم نیست سر شما چی بیاد!

اتاق فرار آنها
ژانرلوکیشنمشاهده و رزرو
ترسناکاندیشهاتاق فرار آن‌ها

7- نازار (گورکن)

نازار از همون وقتی که به دنیا اومد محبوب پدرش بود اصلا برای همین هم اسمش رو گذاشتن «نازار» که به زبون لری می‌شه «دوست‌داشتنی». هیچ‌کس فکرشو نمی‌کرد که نازار جوان‌مرگ بشه اونم این‌جوری! امروز مراسم خاک‌سپاریشه و شما هم به حرمت رفت‌و‌آمدی که باهاشون داشتید، می‌رید به پدرش که گورکن روستاست، تسلیت بگید و توی برگزاری مراسم بهش کمک کنید. شما روحتون هم خبر نداره که قراره…! قدیمی‌ها می‌گفتن چه‌جوری مردن خیلی مهم‌تر از خود مردنه!

اتاق فرار نازار (گورکن)
ژانرلوکیشنمشاهده و رزرو
ترسناککرج، گوهردشتاتاق فرار نازار (گورکن)

8- بلوا

بعضی وقت‌ها خوابوندن آشوبی که به پا شده اون‌قدر سخته که از عهدۀ هرکسی برنمیاد. الان روستای ما هم توی همچین شرایطیه. سَروتَه این آتیشِ الوگرفته به یه پدر و پسر می‌رسه. لطفا هرچه زودتر برای خاموش کردن این بلوا، به روستای ما بیاین!

اتاق فرار بلوا
ژانرلوکیشنمشاهده و رزرو
ترسناککرج، گوهردشتاتاق فرار بلوا

9- مادیان (ساواش)

اتاق فرار مادیان (ساواش)
ژانرلوکیشنمشاهده و رزرو
ترسناک، هیجانیکرج، هفت تیراتاق فرار مادیان (ساواش)

10- ساری گلین

اتاق فرار ساری گلین
ژانرلوکیشنمشاهده و رزرو
ترسناک، تعاملیکرج، فردیساتاق فرار ساری گلین (موقتا رزرو غیرفعال)

11- چشم روشنی

اتاق فرار چشم روشنی
ژانرلوکیشنمشاهده و رزرو
ترسناک، تعاملیتهران، بلوار جوانمرداناتاق فرار چشم روشنی

12- هورلا

اتاق فرار هورلا
ژانرلوکیشنمشاهده و رزرو
ترسناکاصفهان، اتوبان آقاباباییاتاق فرار هورلا

13- کوموله

اتاق فرار کوموله
ژانرلوکیشنمشاهده و رزرو
ترسناک، هیجانیکرج، مهرشهراتاق فرار کوموله (موقتا رزرو غیرفعال)

14- خانه پدری

اتاق فرار خانه پدری
ژانرلوکیشنمشاهده و رزرو
ترسناکتهران، تهرانپارساتاق فرار خانه پدری

15- پا به ماه

اتاق فرار پا به ماه
ژانرلوکیشنمشاهده و رزرو
ترسناک، تعاملیتهران، نواباتاق فرار پا به ماه

16- قوام الملک

اتاق فرار قوام الملک
ژانرلوکیشنمشاهده و رزرو
ترسناک، تعاملیتهران، میدان جمهوریاتاق فرار قوام الملک

17- مهمان خانه

اتاق فرار مهمان خانه
ژانرلوکیشنمشاهده و رزرو
ترسناک، تعاملیرشت، فلکه رازیاتاق فرار مهمان خانه

18- حمام شوم

اتاق فرار حمام شوم
ژانرلوکیشنمشاهده و رزرو
ترسناکمشهد، شهرک غرباتاق فرار حمام شوم

19- جادوی جن

اتاق فرار جادوی جن
ژانرلوکیشنمشاهده و رزرو
ترسناکتهران، پیروزیاتاق فرار جادوی جن

20- جیران

اتاق فرار جیران
ژانرلوکیشنمشاهده و رزرو
ترسناککرمانشاه، فرهنگیاناتاق فرار جیران (موقتا رزرو غیرفعال)

21- منجی

اتاق فرار منجی
ژانرلوکیشنمشاهده و رزرو
ترسناک، تعاملیتهران، نازی‌آباداتاق فرار منجی

22- مردگان

اتاق فرار مردگان
ژانرلوکیشنمشاهده و رزرو
ترسناکتهران، فرجاماتاق فرار مردگان

23- روستای آل

اتاق فرار روستای آل
ژانرلوکیشنمشاهده و رزرو
ترسناک، تعاملیمشهد، وکیل‌آباداتاق فرار روستای آل

24- انتقام رویا

اتاق فرار انتقام رویا
ژانرلوکیشنمشاهده و رزرو
ترسناک، تعاملیکرج، ماهدشتاتاق فرار انتقام رویا (موقتا رزرو غیرفعال)

25- نطفه

اتاق فرار نطفه
ژانرلوکیشنمشاهده و رزرو
ترسناک، تعاملیتهران، تهرانپارساتاق فرار نطفه

26- عروسک گردان

اتاق فرار عروسک گردان
ژانرلوکیشنمشاهده و رزرو
ترسناکتهران، استاد معیناتاق فرار عروسک گردان

27- روستای آشوب

دومین اتاق فرار سبک روستایی که می‌خوایم بهتون معرفی کنیم، روستای آشوبه. داستان روستای آشوب از اون‌جایی شروع می‌شه که پسرِ ننه‌آشوب، حسن، عاشق دختر شیخ روستا می‌شه. اما شیخ که معتقده هرکسی شایستگی دامادیش رو نداره، به ازدواج حسن با دخترش رضایت نمی‌ده. چند‌وقت بعد خبر ازدواج دختر شیخ با یکی دیگه به گوش حسن می‌رسه.
از اون‌جایی‌که حسن طاقت چنین شکستی رو نداشته، دست به خودکشی می‌زنه و مادرشو برای همیشه داغدار می‌کنه. ننه‌حسن، وقتی مرگ تنها پسرش رو می‌بینه، از ته‌دل دخترای روستا رو نفرین می‌کنه! از اون به‌بعد می‌گن هیچ دختری تو روستا، روی خوشی رو ندیده و همشون آرزوی وصال به عشق رو با خودشون به گور می‌برن.
شما باید تلاش کنید تا این طلسم و نفرین رو از روی این روستا بردارید. باید کمک کنید تا عشاق به‌خاطر یه نفرین قدیمی تا همیشه از هم جدا نمونن. اتاق فرار «روستای آشوب» یه اسکیپ روم ترسناک با تم روستاییه و شما اینجایید تا این طلسم رو برای همیشه باطل کنید؛ البته اگر بتونید!

اتاق فرار روستای آشوب
ژانرلوکیشنمشاهده و رزرو
ترسناک، تعاملی، هیجانیکرج، شاهین‌ویلااتاق فرار روستای آشوب (موقتا رزرو غیرفعال)

28- زیرخاکی

داستان اتاق فرار زیرخاکی درباره‌ی یه گنج ارزشمنده که زیر یه خونه‌ای دفن شده. افسانه‌ها می‌گن که توی یکی از روستاهای جنوب ایران، یه خونه‌ای هست که یه گنج اون‌جا پنهان شده اما تا حالا دست کسی بهش نرسیده. از اون‌جایی‌که هیچ نقشه و اطلاعاتی هم ازش در دسترس نیست، نمی‌تونید این گنج رو به‌راحتی پیدا کنید. از طرفی می‌گن برای این‌که دست آدم‌ها به گنج نرسه، یه جنی اون خونه رو طلسم کرده. حالا قراره شما وارد این خونه‌ی طلسم‌شده بشید تا ببینید می‌تونید شانستون رو امتحان کنید؟ اگه بتونید سالم از این خونه خارج بشید و به گنج دست پیدا کنید، برای همیشه زندگی‌تون تغییر می‌کنه! این اتاق فرار روستایی فضای ترسناکی داره و سعی شده تا اون رو شبیه یه روستای وهم‌انگیز طراحی کنن. از طرفی به‌خاطر داستان و سناریویی که داره، قراره کلی تو طول بازی بترسید؛ پس حسابی خودتون رو برای همه‌چیز آماده کنید؛ یادتون نره «همه‌چیز»!

اتاق فرار زیرخاکی
ژانرلوکیشنمشاهده و رزرو
ترسناک، تعاملیتهران، خیابان ولیعصراتاق فرار زیرخاکی (موقتا رزرو غیرفعال)

چطور بهترین اسکیپ روم سبک روستا رو پیدا کنیم؟

اسکیپ روم تم روستا، همیشه یکی از پرطرفدارترین اتاق فرارها تو همه‌ی شهرهای ایران بوده. برای همین یکی از دغدغه‌های بازیکن‌ها اینه که از کجا و چه‌جوری بتونن با بازی‌های این سبک اتاق فرار آشنا بشن؟ پلیرها می‌تونن از طریق سایت اسکیپ زوم (EscapeZoom) نه‌تنها اتاق فرار با این سبک که در هر تم و با هر ژانری رو بررسی و رزرو کنن. اسکیپ زوم مرجع معرفی و رزرو اتاق فرار تو شهرهای مختلف ایرانه و خیلی کمک‌تون می‌کنه تا بتونید بهترین گزینه‌ی اتاق فراری که می‌تونید تجربه کنید رو انتخاب کنید.

اتاق فرار روستا

جمع‌بندی

اتاق فرار یکی از هیجان‌انگیزترین سرگرمی‌های امروزیه که تو ژانرهای مختلف و با سبک و تم‌های متنوع طراحی و اجرا می‌شه. دکورِ لوکیشن بازی اسکیپ روم می‌تونه با توجه به داستان و روندی که داره، در شمایل مکان‌های مختلف باشه که قطعا یکی از جذاب‌ترین اون‌ها، تم روستاست. اتاق فرار با تم روستا به‌خاطر ویژگی‌هایی که داره می‌تونه به خاطره‌انگیز شدن بازی تو ذهن پلیرها کمک زیادی کنه. از مهم‌ترین این ویژگی‌ها می‌شه به بزرگی مپ، تنوع در اتاق‌ها، وهم‌آلود بودن، جذابیت دکور و… اشاره کرد.

شما تو این نوشتار با کلیت اتاق فرار با سبک روستایی آشنا شدید و چند تا از بهترین اتاق فرارهای روستایی تو شهرهای مختلف ایران بهتون معرفی شد. اگر از اون دسته از پلیرهایی هستید که عاشق به‌دست آوردن تجربه‌های جدید و نو و البته ترسناک هستن، اتاق فرار با تم روستایی همونیه که از لذت چشیدن مزه‌ش، سرمست می‌شید؛ پس حتما امتحانش کنید!

نویسنده
 
زندگی فقط یک بار بوده و انسان را راهی برای خلاصی از این حقیقت نیست. تنها کلمات هستند که می‌توانند به ما تجربه زندگی‌های مختلفی را هدیه بدهند. من هم تصمیم گرفتم تا با استفاده از همین کلمات، در کسب تجربه‌های مختلف به دیگران کمک کنم.
به این مقاله امتیاز دهید

آیا این پست برای شما مفید بود؟

امتیاز متوسط 4.9 / 5. تعداد: 955

اولین نفری باشید که رای میدهید.


در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

7 نظر

  1. بازی سیاه دخت واقع در خیابان رودکی هم تم روستا داره با اتاقهای زیاد و ترسناک

    3
    1
  2. بازی سیاه دخت واقع در خیابان رودکی هم تم روستا داره با اتاقهای زیاد و ترسناک

    3
    0
  3. اتاق فرار لحد رو ما با بچه ها رفتیم عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود

    2
    1
  4. اتاق فرارهای روستایی خیلی ترسشون بالاست اصلا جو بازی آدم رو میگیره! درسته تو بازی تن و بدنمون میلرزه ولی لذتش خیلی بیشتره و تا مدتها یاد آدم میمونه.

    3
    0
  5. فقط حتما یادتون باشه توی اتاق فرارهایی که روستایی هستن لباس مهمونی هاتون رو نپوشید حیفن خاک و خولی میشن. کفش راحت هم بپوشید که بتونید راحت فرار کنید و بدویید.

    4
    0
  6. واااااای واقعا اتاق فرارهای روستایی ترسناکه چون اتاقهاش زیاده، بک زدن توش جیگر می‌خواد. تو بعضی هاش پلیرها رو از هم جدا میکنن، یکی رو میفرستم از چشمه اب بیاره، یکی رو میفرستم از سقاخونه روستا باطل‌السحر بیاره، اون یکی باید بره آسیاب روستا دنبال کلید بگرده، یکی دیگه باید بره قصابی از اونجا چاقو برداره بره تو جنگل کنار روستا خاک کنه ، نفر آخر رو هم میگن برو از گرمابه روستا یه چیزی بردار بیار که دیگه نگو زنده برنمیگرده

    5
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. در صورت ثبت نشانی ایمیل به اشتباه ، نظر شما نمایش داده نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *