Skip to main content

چطور یه سینما ترس مناسب انتخاب کنم؟

برای رزرو یه سینما ترس یا سینما وحشت مناسب باید به تعداد نفرات، ساعت پخش فیلم، رده سنی، کامنت‌ها و امتیاز مشتریان توجه کنید. برای پیدا کردن راحت و سریع سینما ترس مناسب خودتون، می‌تونید از فیلترهای سانس‌یاب توی همین صفحه استفاده کنید.
سانس‌یاب
سانس‌های موجود
امروز فردا پس‌فردا
از ساعت + -
تا ساعت + -
از ساعت + -
تا ساعت + -
از ساعت + -
تا ساعت + -

+ - نفر

حداقل
حداکثر

سال

دقیقه

مشاهده نتایج

سینما ترس شهرکرد یکی از اون جاهاییه که وقتی حرف از فیلم‌های ترسناک و هیجان‌انگیز میشه، ناخودآگاه اسمش وسط میاد! اینجا یه سینمای خاص و دنج تو دل شهره که به‌طور ویژه برای نمایش فیلم‌های ترسناک طراحی شده. از همون لحظه‌ای که وارد میشی، فضاش حس و حال یک دنیای ترسناک و هیجان‌آور رو بهت القا می‌کنه. دکوراسیون تاریک و ترسناک، صداهای عجیب‌وغریب توی راهروها و حتی بوی خاصی که تو فضا پخش شده، همه و همه دست به دست هم میدن تا یه تجربه سینمایی متفاوت برات بسازن.

اگه از اون آدمایی هستی که با دیدن فیلم ترسناک نمی‌تونی تا شب راحت بخوابی، این سینما دقیقا جاییه که نباید بری! اما اگه عاشق هیجان و ترس هستی، می‌تونی حسابی توی اینجا حال کنی.

یکی از ویژگی‌های باحال این سینما، انتخاب فیلم‌های خیلی خاص تو ژانر ترس و وحشته. فیلم‌هایی که شاید تو هیچ سینمای دیگه‌ای نبینی یا فقط شنیده باشی. اگه از اون آدمایی هستی که دنبال تجربه‌های جدیدی، این سینما یه گزینه عالیه.

از طرفی، سینما وحشت شهرکرد به هیچ وجه محدود به نمایش فیلم‌های ترسناک معروف نیست. فیلم‌های قدیمی، کلاسیک و حتی فیلم‌های کمتر دیده شده هم توی برنامه‌شون قرار داره. بنابراین اگه عاشق فیلم‌های ترسناک دهه‌های گذشته هستی یا می‌خوای با یه فیلم کمتر دیده‌شده ترسناک سورپرایز بشی، حتما یه سر به اینجا بزن.

خلاصه که سینما ترس شهرکرد جاییه که ترس و هیجان به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشته میشه و تجربه‌ای به‌یادماندنی از تماشای فیلم رو برات رقم میزنه.