Skip to main content
سانس‌یاب
سانس‌های موجود
امروز فردا پس‌فردا
از ساعت + -
تا ساعت + -
از ساعت + -
تا ساعت + -
از ساعت + -
تا ساعت + -

+ - نفر

حداقل
حداکثر

سال

دقیقه

مشاهده نتایج

در این لیست، بهترین اتاق فرار های چیتگر تهران رو مشاهده می‌کنید. با مطالعه لوکیشن، سناریو و سایر مشخصات هر بازی می‌تونید بهترین اسکیپ روم چیتگر رو بر حسب سلیقه‌تون انتخاب کنید.

مهم نیست که در نهایت تمامی معماهای اتاق فرار رو حل می‌کنید یا نه، مطمئنا با تجربه هر اتاق فراری، چالش جدیدی خواهید دید.

اتاق فرار، خاطره مشترکی که تا آخر عمر باقی می‌مونه
زمانی که توی اتاق فرار سپری می‌کنید، زمانی خواهد بود که نه تنها اون زمان رو بعدها به یاد خواهید آورد بلکه می تونید برای سال‌ها برگردید و اون خاطرات رو مرور کنید. این بازی علاوه بر این که برای جمع دوستانه، همکلاسی‌ها و همکاران مناسبه، می‌تونه تجربه متفاوتی رو برای خانواده‌ها هم رقم بزنه. در واقع اتاق فرار می‌تونه حکم یه مهمانی کوتاه و کوچک خانوادگی داشته باشه که پیوند قوی بین شما ایجاد کنه و علاوه بر اون بسیار هم مهیجه. بنابراین شما می‌تونید افرادی رو که دوست دارید، به این بازی منحصر به فرد و هیجان انگیز دعوت کنید و حسابی سرگرم بشید.

آشنایی با منطقه چیتگر

چیتگر جز محله های شمال غرب تهران هست و در منطقه 22 شهرداری تهران قرار داره. منطقه چیتگر اماکن تفریحی و رفاهی متعددی داره و به همین علت یکی از مناطق پرگردشگر تهران به حساب میاد.

اما یه تفریح جذاب دیگه به اسم اتاق فرار چیتگر وجود داره که این روزها بیشتر اسمشو می‌شنویم. این تفریح که در واقع نوعی بازی هست مناسب افراد با سلیقه‌های متفاوته و همانند تفریحاتی که ذکر شد بسیار مهیج و جذاب هست. اتاق فرار یا همون اسکیپ روم روز به روز داره طرفداران بیشتری رو سمت خودش می‌کشه و اگه هنوز با این تفریح آشنا نشدید پیشنهاد می‌کنیم که حتما اسکیپ روم چیتگر رو تجربه کنید.

علاوه بر اتاق فرار چیتگر کجا تفریح کنیم؟

از معروف ترین اماکن گردشگری این منطقه می شه به پارک جنگلی چیتگر، آبشار تهران و دریاچه مصنوعی شهدای خلیج فارس (دریاچه چیتگر) اشاره کرد. دریاچه مصنوعی از زیباترین جاذبه های گردشگری این منطقه ست که فضایی جذاب و زیبا داره و از امکاناتی نظیر اسکله قایقرانی، باشگاه ورزش‌های آبی، شهربازی و رستوران برخورداره. اگه بخوایم مناطق تفریحی و گردشگری این محله رو لیست کنیم می‌شه به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریاچه چیتگر (شهدای خلیج فارس)
  • آبشار تهران
  • پارک جنگلی چیتگر
  • بوستان یاس و بوستان مادر
  • مجموعه تجاری بام لند 
  • رزمال
  • بازار بزرگ ایران مال
  • خرگوش دره
  • لتمان کن
  • بوستان جوانمردان

ضمنا در صورتی که به دریاچه چیتگر سر زدید، از اسکیت هوایی، پیست پرش در آسمان، کارتینگ، شهربازی، ساحل شنی، چرخ و فلک، هرم هیجان(برج پرواز) و رول گلایدر(زیپ لاین) بهره ببرید.

دسترسی ها

این محله از شمال به اتوبان همت – خرازی ، از شرق به بلوار بزرگراه آزادگان و بلوار ایرانخودرو، از غرب به بلوار پژوهش و آزادراه تهران – کرج و از جنوب به به اتوبان حکیم – شهید همدانی ختم می‌شه.

ایستگاه مترو

ایستگاه متروی چیتگر در خط 5 متروی تهران قرار داره و در محدوده کیلومتر هشت اتوبان تهران کرج واقع شده. در فضای بیرونی مترو هم خطوط تاکسیرانی و اتوبوسرانی قرار گرفته که تردد در این محل رو آسون کرده و بنابراین اگه قصد دارید با استفاده از حمل و نقل عمومی به اتاق فرار چیتگر برید، مشکلی از این بابت نخواهید داشت.