Skip to main content
سانس‌یاب
سانس‌های موجود
امروز فردا پس‌فردا
از ساعت + -
تا ساعت + -
از ساعت + -
تا ساعت + -
از ساعت + -
تا ساعت + -

+ - نفر

حداقل
حداکثر

سال

دقیقه

مشاهده نتایج

توی این صفحه تمام مجموعه‌های اتاق خشمتهران رو می‌تونید ببینید و با توجه به شرایطتون بلیت بازیش رو رزرو کنید.

اتاق خشم چیه؟

تفریح اتاق خشم (Rage Room) یه‌‎جور شرایط و محیط خاص و متفاوت برای تخلیه استرس، عصبانیت، هیجان و احساسات منفیه. تصور کنید وارد جایی بشید که یه‌سری وسایل جلوتون گذاشتن مثل بشقاب، لیوان، وسایل الکترونیکی قدیمی و حتی بعضی جاها ماشین‌های کوچیک. توی این فضا، آزادی کامل دارید هر چیزی که خواستید رو بشکنید و خراب کنید! هدف اصلی سرگرمی اتاق خشم اینه که با شکستن وسایل، خشم و استرستون رو تخلیه کنید.

نحوۀ بازی اتاق خشم تهران چطوریه؟

خیلی ساده‌ست؛ بسته به پکیجی که انتخاب می‌کنید، زمان و نوع وسایلی که می‌تونید بشکنید متفاوته. مثلا یه پکیج ممکنه فقط شامل سِت لیوان و بشقاب بشه، ولی پکیج‌های کامل‌تر شامل وسایل الکترونیکی [مثل تلویزیون و ماشین لباسشویی] و اجسام سنگین‌تر باشه. این سرگرمی معمولا توی یه محیط بسته و امن با امکانات کامل اجرا می‌شه؛ از کلاه ایمنی و دستکش گرفته تا انواع وسایل که می‌تونید با چکش و میله‌های آهنی بهشون حمله‌ کنید. البته حتما باید قوانین کلی بازی و موارد ایمنی رو رعایت و فاصله‌تون رو با بقیۀ افراد حفظ کنید و به اون‌ها آسیب نزنید.

اتاق خشم رو چند نفره باید بازی کرد؟

اتاق خشم رو هم می‌شه انفرادی و تنها رفت و هم می‌شه به‌صورت گروهی [تیم 2 تا 4 نفره] بازیش کرد.

زمان بازی چقدره؟

تایم سانس‌های اتاق خشم تهران می‌تونه متفاوت باشه ولی به‌طور میانگین هر پلیر 30دقیقه وقت داره تا وسایلی که خریده رو بشکنه و نابود کنه.

اتاق تخلیه خشم برای چه کسانی مناسبه؟

این بازی برای کسانی که نیاز دارن استرس و هیجانشون رو تخلیه کنن، خیلی جذابه. مخصوصا افرادی که نمی‌تونن خشم و احساسات منفی‌شون رو توی شرایط عادی به‌درستی ابراز کنن، توی اتاق خشم یه‌جور رهایی لذت‌بخشی رو تجربه می‌کنن. از نظر روانی هم تحقیقات نشون داده که شکستن وسایل می‌تونه یه‌جور کاتارسیس [تخلیۀ هیجانی] ایجاد کنه و باعث کاهش اضطراب و خشم و ایجاد احساس آرامش بیشتر توی پلیرها بشه. بیشتر بازیکن‌ها از این فضا برای رهایی از فشارهای زندگی شهری و استرس روزمره استفاده می‌کنن.