اتاق فرار طبقاتی

با اتاق فرار های طبقاتی هیجان و تعلیق بیشتری تجربه کنید!

مقدمه

شاید شما هم از طرفداران هیجانِ سریال «فرار از زندان» باشید، با فکرهای بسیار در رابطه با این‌که چطور از یک زندان فرار کنید. ما شما را به آرزوی‌تان می‌رسانیم: شما را در محیطی پر از رمز و راز، زندانی خواهیم کرد! حالا نوبت شماست که راه فرار را از میان راه‌های مخفی و با حل معماهای چالش‌برانگیز پیدا کنید. اتاق فرار (Escape Room) در کشور ما، بازی نسبتا جدیدی محسوب می‌شود که موفقیت در آن هم فعالیت ذهنی بازیکن را می‌طلبد و هم فعالیت فیزیکی آن را. در این بازی، شما با گروهی از دوستان، خانواده یا همکاران‌تا‌ن در یک محیط بسته (یک یا چند اتاق) قرار می‌گیرید و باید با حل معماها و پیدا کردن راه خروج، از اتاق فرار کنید. در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین اتاق فرار طبقاتی را به شما معرفی کنیم.

اتاق فرار؛ هیجانی که باید آن را تجربه کرد!

در ابتدا، اتاق‌های فرار، دنیای ساده و کوچکی داشتند ولی هر چه پیش رفت، درهای جدیدی به روی آن باز شد و رفته‌رفته جهانش وسعت گرفت. شاید به این خاطر باشد که شرایط در این بازی مهیج به‌گونه‌ای است که در آن قدرت مانور زیادی وجود دارد. هر از چند‌گاهی می‌شنویم که یک اتاق فرار با یک ویژگی خاص جدید طراحی شده است. یک روز تئاتر به سناریو بازی آن اضافه می‌شود، یک روز می‌شنویم که لوکیشن اتاق فراری، جنگل است و باید در فضای باز آن را بازی کرد و… . یکی از اسکیپ روم‌های جذابی که در بین بازیکن‌ها طرفداران زیادی هم دارد، اتاق فرار طبقاتی است. لوکیشن این بازی، یک عمارت و یا ساختمان چندطبقه بوده که پلیرها باید در طول بازی مدام بین طبقات آن در رفت‌و‌آمد باشند. این مورد خود هیجان مضاعفی به بازی تزریق می‌کند.  

فراموش نکنید که اتاق فرار یک بازی گروهی ساده و معمولی نیست. اسکیپ روم صرفا یک فرصت فرار از یک اتاق با رازهای کشف نشده نیست، بلکه فرصت فرار از روتین یکنواخت زندگی است. بازیکن‌ها در این سرگرمی هیجان‌انگیز برای مدت حداقل چند ساعت از دنیای همیشگی‌شان خارج می‌شوند و جهان متفاوتی را تجربه می‌کنند. در این تجربه شیرین، می‌تواند اتفاقاتی بیفتد که خاطره و هیجان آن فراموش‌نشدنی باشد. در مقاله پیش‌رو می‌خواهیم به معرفی و تشریح اتاق فرار طبقاتی به‌ویژه اتاق فرار طبقاتی تهران بپردازیم و بهترین آن‌ها را به بازیکن‌ها معرفی کنیم.

برای تعقیب و گریز در میان طبقات آماده شوید!

برای یک ماجراجویی دلهره‌آور که هیجان شما را پله‌پله بالا می‌برد، آماده هستید؟ یکی از بهترین چالش‌ها برای افراد جسور، بازی اسکیپ روم طبقاتی است. اگر شما یک پلیر حرفه‌ای اتاق فرار هستید که از چالش جدید استقبال می‌کنید، اتاق فرار طبقاتی یک گزینه‌ی جذاب برای شما است. این بازی‌ها با اجرا در چندین طبقه، داشتن لوکیشن‌های بیشتر، گذر از راه‌پله‌های مخوف و آسانسورهای ترسناک می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر از جذابیت و هیجان را برای شما به ارمغان بیا‌ورد.

طبقات بالایی به مثابه‌ی خوان‌های بعدی است که با چالش‌ها و معماهای سخت‌تر انتظار شما را می‌کشد؛ شمایی که اگر راهنمایی و هینت‌ها را به‌موقع دریافت کنید از پس خوان هفتم هم برخواهید آمد. معمولا در اتاق فرار طبقاتی نیازمند به هینت‌های بیشتری خواهید بود و مجبور خواهید شد، برای دریافت راهنما به طبقه اول برگردید و اصطلاحا بک بزنید. حواس‌تان باشد که راه‌پله‌های تاریک بهترین مکان ملاقات با ارواح سرگردان و جن‌های آن خانه‌ی متروکه است و اکتورها هم معمولا این فرصت را غنیمت می‌شمرند. امیدواریم مشکل قلبی و یا فوبیای تاریکی نداشته باشید.

جذابیت‌های اتاق‌ فرار طبقاتی

اتاق‌ فرارها دارای ویژگی‌های عمومی ازجمله تیم‌سازی و ارتباط موثر با دیگران، به چالش کشیدن ذهن، افزایش آدرنالین، تنوع در تم و سناریو برای پاسخ‌گویی تمام سلیقه‌ها، بهره‌جویی از سناریو جذاب، موسیقی متناسب، دکور عالی و اکت‌های بی‌نظیر برای باورپذیری بیشتر بازیکن و غرق آن در داستان، سرگرم‌کننده بودن برای گذراندن لحظاتی به یادماندنی و… هستند. در کنار تمام ویژگی‌های عمومی اسکیپ روم‌ها، اتاق‌ فرار طبقاتی نسبت به اتاق‌ فرار مسطح چندین مزیت منحصربه‌فرد دارد که نظر هر پلیر حرفه‌ای را به خود جلب می‌کند که ازجمله آن‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • لوکیشن‌های متنوع‌تر 
    اسکیپ روم طبقاتی با امکان کاوش در فضای بزرگ‌تر، داستان‌های پیچیده‌تر و معما‌های چالش‌برانگیزتر، تجربه‌ای ماندگارتر از اتاق فرار مسطح فراهم می‌کند. برخلاف اتاق فرار مسطح، در این‌جا باید بین چندین اتاق، در چند طبقه به‌دنبال راه فرار باشید. پله‌ها، آسانسور و راهروها از المان‌های اختصاصی اتاق فرار طبقاتی است که به ترس و هیجان بازی اضافه می‌کند. شاید برای حل یک معما مجبور شوید چندین‌بار بین اتاق‌ها و طبقات مختلف جابه‌جا شوید. که این موضوع تجربه بازی برای بازیکنان را جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌کند.
  • سفارشی‌سازی بیشتر 
    اتاق‌های فرار طبقاتی اغلب درجه‌ی بیشتری از سفارشی‌سازی ارائه می‌دهند که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا سطح بازی را (از نظر سختی و ترس) با توجه به سلیقه و میزان مهارت خودشان تنظیم کنند.
  • پلیرهای بیشتر در اتاق فرار طبقاتی
    اتاق‌ فرار طبقاتی می‌تواند میزبان گروه‌های بزرگ‌تری از بازیکنان باشد. اتاق فرارهای مسطح به‌طور میانگین می‌توانند حدود چهار تا شش بازیکن را بپذیرند که این عدد در اتاق فرار طبقاتی تا ده قابل افزایش است. با افزایش تعداد بازیکنان و بیشتر بودن لوکیشن‌های بازی، طبیعتا به هیجان بازی اضافه می‌شود. سعی کنید از گروه خود فاصله نگیرید تا اتفاقات ناگواری برای شما در اتاق‌ها و طبقات دیگر رخ ندهد!
  • زمان بازی طولانی‌تر 
    معمولا در اتاق‌های فرار طبقاتی به‌دلیل وسعت بیشتر و لوکیشن‌های متنوع‌تر، معماها و چالش‌های بیشتری برای بازیکنان ایجاد می‌کنند. این اتاق‌ها درجه سختی بالاتری نسبت به اسکیپ روم‌ مسطح دارند به‌همین‌دلیل معمولا به زمان بیشتری برای پیدا کردن راه فرار نیاز دارد که به هیجان بازی می‌افزاید.
  • معماها و چالش‌های سخت‌تر 

اسکیپ روم‌ طبقاتی چندین اتاق و طبقه مختلف دارد که به‌وسیله‌ی راهروهای تاریک، آسانسورهای دلهره‌آور و پله‌های ترسناک به‌یکدیگر متصل می‌شوند. معمولا اتاق فرار طبقاتی درجه سختی بالاتری داشته و با معماهای پیچیده‌تر، پلیرهای حرفه‌ای را به‌چالش دعوت می‌کند.

بهترین اتاق‌ فرارهای طبقاتی (آپدیت اردیبهشت 1403)

اسکیپ روم‌ طبقاتی معمولا شبیه‌سازی‌شده براساس داستان‌های مرموز و گهگاه واقعی هستند. این مورد می‌تواند حس تجربه‌ی حضور در یک معمای ترسناک و درعین‌حال جذاب را به شما القا ‌کند. به‌عنوان‌مثال در ادامه چند مورد از این اتاق‌های فرار طبقاتی با داستان‌های هیجان‌انگیز را به شما معرفی می‌کنیم:

.

اتاق فرار ندامتگاه متروکه

یک بازداشتگاه متروکه که معلوم نیست در آن چه خبر است! بعضی شب‌ها از داخلش صداهایی مثل ضجه و ناله زدن چند نفر شنیده می‌‎شود. می‌گویند زندانبان این ندامتگاه، بازداشتی‌ها را شکنجه می‌کرده، برای همین کلا بسته شده و… . شما باید از ماجرا سر دربیاورید!

اتاق فرار ندامتگاه متروکه
ژانرلوکیشنرزرو و اطلاعات بیشتر
ترسناکتهران – پونکاتاق فرار ندامتگاه متروکه

اتاق فرار دیوانه باهوش

تابه‌حال دزدی کرده‌اید؟ اگر به دزدی‌هایی شبیه به سریال «مانی هیست» علاقه‌مند هستید، حضور در این اتاق فرار طبقاتی تهران می‌تواند برای‌تان شیرین باشد. در این سناریو به‌عنوان دزد به خانه‌ای که کلکسیونی از الماس‌های قیمتی دنیا در آن وجود دارد، خواهید رفت. در این ساختمان چند طبقه و در پس پله‌های ترسناک آن چیزهایی انتظار شما را می‌کشد که تصورش را هم نمی‌کنید.

اتاق فرار دیوانه باهوش
ژانرلوکیشنرزرو و اطلاعات بیشتر
ترسناکتهران – نارمکاتاق فرار دیوانه باهوش

اتاق فرار موکل

حرفایی که راجع به این خونه می‌زدن رو باید باور می‌کردم.

طلسم، طلسمو اونا برداشتنش!

اتاق فرار موکل

ژانرلوکیشنرزرو و اطلاعات بیشتر
ترسناکتهران – پیروزیاتاق فرار موکل

اتاق فرار جن و آل

از وقتی یادتان می‌آید عاشق بازیگری بودید. دقیقا از همان سال‌های کودکی که برای بچه‌های محل به خیال خودتان تیاتر اجرا می‌کردید. حالا که بزرگ شدید تصمیم می‌گیرید دنبال آرزوهای کودکی‌تان بروید. با چند نفر از دوست‌هایتان برای دادن تست بازیگری می‌خواهید به دفتر کارگردان معروف سینما بروید؛ غافل از اینکه…!

اتاق فرار جن و آل
ژانرلوکیشنرزرو و اطلاعات بیشتر
ترسناکتهران – خیابان دماونداتاق فرار جن و آل

اتاق فرار ذات – کرج

شما برای چک‌آپ سالیانه به بیمارستان مراجعه می‌کنید. اما دقایقی پس از ورودتان احساس می‌کنید هیچ چیز در این بیمارستان عادی نیست…

اتاق فرار طبقاتی ذات
ژانرلوکیشنرزرو و اطلاعات بیشتر
ترسناککرج – فردیساتاق فرار ذات

اتاق فرار بلوا – کرج

در روستای بابا محمد، بلوایی به پا شده که نگو و نپرس! لطفا اگر آب دستتان است، زمین بگذارید و به این روستا بروید تا بلکه شما بتوانید این آشوب و غوغا را خاموش کنید.

اتاق فرار بلوا
ژانرلوکیشنرزرو و اطلاعات بیشتر
ترسناککرج – گوهردشتاتاق فرار بلوا

اتاق فرار سیتن

این وضعیتی نیست که شما انتظار داشتید! شاید قدرت شیطان زیاد باشد ولی شما از پس آن برمی‌آیید یا بهتر است بگویم باید بربیایید! فقط باید حواستان به شیطان‌پرست‌ها باشد که…!

اتاق فرار سیتن
ژانرلوکیشنرزرو و اطلاعات بیشتر
ترسناکتهران – اتوبان نواباتاق فرار سیتن

اتاق فرار ارتش اجنه

مثل اینکه جنگ بین جن و انس تمامی ندارد! همه خسته شدند از این جدال عبثِ همیشگی. شما و دوست‌هایتان شُدید طلایه‌دار ارتش آدمیزادها که شبانه به قلعۀ جنیان نفوذ کنید و سنگ‌تمام این نبرد را برای همیشه بگذارید. حتما می‌دانید که سرزمین اجنه در شب وحشت‌آفرین است؛ امیدوارم به‌اندازۀ کافی شجاع باشید!

اتاق فرار ارتش اجنه
ژانرلوکیشنرزرو و اطلاعات بیشتر
ترسناک – تعاملیتهران – تهرانپارساتاق فرار ارتش اجنه

اتاق فرار ابومره 

بالاخره یک روزی باید بفهمید که جن واقعا وجود دارد یا نه! دانستن این مورد در مشاوره‌هایی که در آینده به مراجعه‌کننده‌‌هاتان خواهید داد، تاثیر‌گذار است. این شما و این خانه‌ای که در کل محل، به خانۀ جن‌زده معروف است و شما باید امشب را در آن صبح کنید. ساعات هیجان‌انگیزی را پیش رو خواهید داشت!

اتاق فرار ابومره
ژانرلوکیشنرزرو و اطلاعات بیشتر
ترسناکتهران – خیابان هاشمیاتاق فرار ابومره

اتاق فرار پیانیست – کرج

از بچگی همیشه دوست داشتید که پیانو یاد بگیرید؛ ساز سحرآمیزی به چشمتان جِلوه می‌کرد. الان دیگر وقتتان کمی آزاد‌تر شده و تصمیم می‌گیرید که تن آرزوی کودکیتان، جامۀ عمل کنید. پس با یک پرس‌و‌جوی کوچک بهترین آموزشگاه موسیقی شهر را پیدا می‌کنید و برای ثبت‌نام به آنجا می‌روید، غافل از اینکه…!

اتاق فرار پیانیست
ژانرلوکیشنرزرو و اطلاعات بیشتر
ترسناککرج – شاهین ویلااتاق فرار پیانیست

اتاق فرار گاهوک – کرج

شناخت محسوس طبیعت دست‌نخورده آن هم در قالب سفر، جذاب‌ترین تفریح شما و دوستانتان است. برای اینکه لذت این گشت‌و‌گذار برایتان پررنگ‌تر شود به یک اقامتگاه بومگردی در اطراف یک روستا می‌روید. بومی‌های منطقه در‌حال اجرای مراسمی هستند که ای کاش شما در این زمان آنجا نبودید!

اتاق فرار گاهوک
ژانرلوکیشنرزرو و اطلاعات بیشتر
ترسناککرج – میدان توحیداتاق فرار گاهوک

اتاق فرار انس الجن 

انتخاب کردن همیشه آسان نیست! قرار گرفتن در بعضی از دوراهی‌ها چنان سخت است که افراد آرزو می‌کنند که کاش هیچ‌گاه این دوراهی در مسیر زندگیشان نبود. شما ولی قضیه‌تان فرق می‌کند، چاره‌ای ندارید که یکی را انتخاب کنید؛ مرگ یا زندگی تسخیرشده؟!

اتاق فرار انس الجن
ژانرلوکیشنرزرو و اطلاعات بیشتر
ترسناک – تعاملیتهران – خیابان پیروزیاتاق فرار انس الجن

اتاق فرار عجوزه – کرج

گیس‌سفید روستای ما، ننه زیور بود که همه برایش احترام قائل بودن. درست است که آفتاب لب‌بوم بود ولی این دم‌آخری هم داشت زندگی‌اش را می‌کرد بنده‌خدا تا اینکه آن پیشامد رخ داد و…! این کار از ننه زیور بعید بود.

اتاق فرار عجوزه
ژانرلوکیشنرزرو و اطلاعات بیشتر
ترسناککرج – گلشهراتاق فرار عجوزه

اتاق فرار پازوزو

انگار داریم به آخر دنیا نزدیک می‌شویم! اتفاقاتی در‌حال وقوع است که اصلا سابقه نداشته و همگی ریشه در متافیزیک دارند. دانشمندان علوم ماورالطبیعه معتقدند که این کارها به پازوزو برمی‌گردد. او که اهریمن دوران باستان بوده خیالات شومی در سر دارد. شما همراه با تیم‌تان برای تحقیق دراین‌باره به موصل اعزام می‌شوید. نبرد با اهریمن زمان باستان می‌تواند تجربه‌ای فراموش‌نشدنی باشد؛ این‌طور نیست؟!

اتاق فرار پازوزو
ژانرلوکیشنرزرو و اطلاعات بیشتر
ترسناک – هیجانیتهران – نارمکاتاق فرار پازوزو

اتاق فرار اهل هوا

تا حالا شنیده‌اید که بگویند «فلانی هوایی شده»؟ سید‌حسین دعانویس خیلی برای یاد دادن فوت‌و‌فن علوم غریبه و رمل به شما تلاش کرد و الان دیگر زیرو‌بم دنیای موجودات ماورالطبیعی را کامل می‌دانید. حالا نوبت اولین ماموریتتان است باید به خانۀ مراد بروید که…!

اتاق فرار اهل هوا
ژانرلوکیشنرزرو و اطلاعات بیشتر
ترسناکتهران – خیابان دماونداتاق فرار اهل هوا

اتاق فرار سیزده (13) – کرج

سیزده کودک معصوم که به‌طرز نامشخصی کشته شده‌اند! حال این شمایید که باید با رفتن به مدرسۀ نابینایان سر از این راز دربیاورید البته اگر…!

اتاق فرار سیزده
ژانرلوکیشنرزرو و اطلاعات بیشتر
ترسناک – تعاملیکرج – طالقانی جنوبیاتاق فرار سیزده (13)

اتاق فرار دخمه شیطان – قم

شما پس از سال‌ها موفق شدید دخمۀ شیطان رو پیدا کنید. هدفتون جز کاوشگری نیست اما به نظر میاد اتفاقات خوبی در انتظارتون نباشه…!

اتاق فرار دخمه شیطان
ژانرلوکیشنرزرو و اطلاعات بیشتر
ترسناکقم – باجکاتاق فرار دخمه شیطان

اتاق فرار یوفوریا

شما و دوست‌هاتون خیلی مهمونی دوست دارید ولی خوب بعضی از مهمونی‌ها هستن که آدم از رفتنشون پشیمون می‌شه مثل… .

اتاق فرار یوفوریا
ژانرلوکیشنرزرو و اطلاعات بیشتر
ترسناک – هیجانیتهران – بریانکاتاق فرار یوفوریا

اتاق فرار عروسک گردان

ناکامی خیلی بده! به هزار تا دل‌خوشی رفته بودید دهکدۀ عروسک‌ها رو ببینید توی کارگو ایتالیا. خستگی به تنتون موند وقتی فهمیدید دیگه کسی رو توی روستا راه نمی‌دن. حالا دارید برمی‌گردید و توی دلتون می‌گید حیف وقتی که گذاشتید برای اینکه این همه راه بیاین. توی همین فکرها هستید که یهو چشمتون روی یکی از تابلوهای کنار جاده قفل می‌شه؛ «عمارت عروسکی آقای جونز»! فکری که توی سرتون می‌چرخه، لبخند به لبتون میاره ولی غافل از اینکه…!

اتاق فرار عروسک گردان
ژانرلوکیشنرزرو و اطلاعات بیشتر
ترسناکتهران – استاد معیناتاق فرار عروسک گردان

اتاق فرار مجرم 

ایالت متحده آمریکا، سال ۲۰۱۷.

وینسنت منسون هنرمندی که پیش‌تر به دلیل مهارتش در نقاشی به شهرت رسیده بود، مدتی است که به دلیل فشار رسانه‌ها و منتقدین تمامی آثارش را از دسترس عموم خارج کرده و پس‌از مدتی گالری شخصی خود را در محل سکونتش راه اندازی کرده است. شما برای این آثار چه بهایی می‌پردازید؟

اتاق فرار مجرم

ژانرلوکیشنرزرو و اطلاعات بیشتر
ترسناک – هیجانیتهران – دهکده المپیکاتاق فرار مجرم

اتاق فرار پرورشگاه

ماموریت شما رفتن به یک پرورشگاه است که به گفته بعضی‌ها صداهای عجیب و غریب از آن به گوش می‌رسد. چندین کودک که آنجا زندگی می‌کردند، مورد آزار پرسنل قرار گرفتند و شما باید برای بررسی این موضوعات به این پرورشگاه رفته و گزارش را به دست ما برسانید. 

فقط سریع باشید! جای آن دو کودک امن نیست!

ژانرلوکیشنرزرو و اطلاعات بیشتر
ترسناکتهران – مجیدیه اتاق فرار پرورشگاه (غیرفعال)

اتاق فرار خوابگاه

فضای خوابگاه متروکه به‌خودی خود هم می‌تواند دلهره‌آور باشد. حالا فکر کنید که شب هم باشد و از قبل حرف‌های عجیب و غریبی هم درباره آن ساختمان قدیمی شنیده باشید! پیدا کردن یک گمشده، شما را این موقع شب به این‌جا کشانده است. از بودنتان در این زمان، در این مکان پشیمان هستید ولی پشیمانی دیگر سودی ندارد. با حضور در این اتاق فرار طبقاتی، ترس را با تمام وجود لمس خواهید کرد.

اتاق فرار طبقاتی خوابگاه
ژانرلوکیشنرزرو و اطلاعات بیشتر
ترسناک – درامتهران – پیروزیاتاق فرار خوابگاه (غیرفعال)

اتاق فرار روستای ناپاک

داستان در مورد یه روستای عجیب و غریبه که اهالی اون، هیچ فرد غریبه‌ای رو به داخل روستا راه نمی‌دن. حتی کسی حاضر نیست در مورد این روستا صحبت کنه. زمزمه‌هایی از اطراف به گوش می‌رسه که هر نوزادی که تازه متولد می‌شه شکل و شمایل عجیب داره. شما باید برید و از داستان پر رمز و راز این روستا سردربیارید. 

اتاق فرار روستای ناپاک
ژانرلوکیشنرزرو و اطلاعات بیشتر
ترسناک – دلهره آورتهران – قلهکاتاق فرار روستای ناپاک (غیرفعال)

اتاق فرار نامیرا – کرج

باید هرچه سریع‌تر خودتان را به مرکز تحقیقاتی دکتر صامت برسانید. وای اگر بتوانید به فرمول اصلی برای کنترل ذهن افراد دست پیدا کنید و طلسم جادویی نامیرا را باطل کنید، چه ‌شود؟! پا تند کنید، وقت تنگ است!

اتاق فرار نامیرا
ژانرلوکیشنرزرو و اطلاعات بیشتر
ترسناک – هیجانیکرج – باغستاناتاق فرار نامیرا (غیرفعال)

اتاق فرار راوی 

شما به‌سمت عمارت «رمزی کمبل» راه نمی‌روید، پرواز می‌کنید ازبس‌که خوشحال هستید. بعد‌از یک عمر خواندن رمان‌های ژانر وحشت و جنایی نویسندۀ مورد علاقه‌تان، می‌خواهید او را از نزدیک ببینید. بهانۀ این دیدار، خواندن رمان جدید کمبل است آن هم فقط برای شما! از روایت این راوی خاص تا می‌توانید لذت ببرید!

اتاق فرار راوی
ژانرلوکیشنرزرو و اطلاعات بیشتر
ترسناکتهران – خیابان آزادیاتاق فرار راوی (غیرفعال)

اتاق فرار طعمه شیطان – کرج

در آن تیمارستان متروکه که کسی نیست! همۀ دیوانگان آن چند سال پیش از آنجا به دیوانه‌خانۀ دیگری منتقل شدند. پس این درخواست کمک را چه کسی برایتان فرستاده؟! ظاهرا چاره‌ای ندارید جز اینکه خودتان به این تیمارستان متروکه بروید. فقط یک چیزی، حواستان هست که…!

اتاق فرار طعمه شیطان
ژانرلوکیشنرزرو و اطلاعات بیشتر
ترسناک – تعاملیکرج – باغستاناتاق فرار طعمه شیطان (غیرفعال)

اتاق فرار اکتشاف

کشف کردن همیشه شیرین و بدون مشکل نیست، بعضی اوقات باید بی‌محابا به دل خطر زد! اینکه دقیقا چه بلایی سر دوستان شما آمده، چیزی است که باید شما آن را کشف کنید اما مسیر این اکتشاف زیادی ناهموار است. کاش می‌دانستید که قرار است چه بلاهایی سرتان بیاید!

اتاق فرار اکتشاف
ژانرلوکیشنرزرو و اطلاعات بیشتر
ترسناک – تعاملیتهران – نارمکاتاق فرار اکتشاف (غیرفعال)

جمع‌بندی

اتاق‌های فرار طبقاتی، تجربه‌ای هیجان‌انگیز و مسحورکننده را در قیاس با اتاق‌های فرار مسطح ارائه می‌دهند. اسکیپ روم‌ طبقاتی با فضای بزرگ‌تر، داستان‌ پیچیده‌تر و معمای چالش‌برانگیزتر، یک ماجراجویی بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی را به کسانی که ‌دنبال یک فعالیت جذاب هستند، عرضه می‌کند. با امکان داشتن درجه بالاتری از سفارشی‌سازی، توانایی میزبانی گروه‌های بزرگ‌تر بازیکنان و… اتاق‌ فرار طبقاتی به مقصد اصلی پلیرهایی تبدیل شده‌ که به‌دنبال ارتقا تجربه اتاق فرار خود هستند. اگر به‌دنبال یک چالش متفاوت از محبوس‌شدن هستید که یک خاطره فراموش‌نشدنی برای شما بسازد، اتاق‌های فرار طبقاتی اسکیپ‌زوم را حتما بررسی کنید. اسکیپ زوم (EscapeZoom) بزرگ‌ترین مرجع معرفی و رزرو اتاق فرار در ایران است. شما می‌توانید از طریق آن با انواع بازی‌های اتاق فرار در شهرهای مختلف آشنا شوید و بهترین اسکیپ روم برای خود را انتخاب کنید.

نویسنده
 
من به‌عنوان یکی از شهروندان دنیای کلمات، از قدرت جادویی واژه‌ها برای خلق محتواهایی تاثیرگذار استفاده می‌کنم. در تلاش هستم که با آفرینش متن‌های جذاب و متنوع، خوانندگان را با خود همراه کنم.
به این مقاله امتیاز دهید

آیا این پست برای شما مفید بود؟

امتیاز متوسط 4.9 / 5. تعداد: 864

اولین نفری باشید که رای میدهید.


در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

7 نظر

  1. بازی اتاق فرار طبقاتی خوبه ها فقط باید اکتورها حواسشون باشه که رو پله ها اکت نزنن چون احتمال داره طرف بخوره زمین (که معمولا هم گیم مستر حواسش هست و اونجا اکت نمیزنن)

    7
    1
  2. بازی اتاق فرار پرورشگاه هم خیلی باحال بود. میشه گفت بیشتر بازی های طبقاتی خوب از آب در میان.

    7
    2
  3. بهترین بازی که رفتم تو طبقاتی ها ذات بوده
    لطفا اگه باز هم تو کرج هست معرفی کنید دوستان

    9
    1
    • در صورتی که بجز اتاق فرار ذات، اتاق فرار طبقاتی دیگه اضافه بشه حتما این صفحه رو اپدیت می کنیم. البته بازی های با کیفیت بسیاری در کرج هستن که می تونید اونها رو انتخاب و رزرو کنید. برای این کار لطفا با پشتیبانی اسکیپ زوم تماس بگیرید. راهنماییتون می کنیم

      10
      0
  4. واقعا اتاق فرار ذات از ترسناکترین اتاق فرارایی بود که رفتم، فضای بازی جوری طراحی شده واقعا آدمو میگیره. مخصوصا بک هاش که نابود کننده اس و خوف عجیبی داره😜

    9
    0
  5. واقعا بک زن توی این طبقاتی ها دل شیر می خواد. اتاق فرار ذات وااااقعا بک زدنش ترسناکههه . البته بنظرم اتاق فرارهای طبقاتی باید ایمنی رو خیلی ببرن بالا . چون اوج ترس توی طبقاتشه مابقی اتاق فرارا رو نرفتم که نظرم رو بگم
    ولی اتاق فرار خوابگاه رو شنیدم خیلی خوبه

    10
    0
  6. اتاق فرار فقط اتاق فرار طبقاتی، یعنی آدم توی بک زدن ها قلبش میاد تو دهنش. ماشاله اکتور ها هم که رحم ندارن، سنگ تموم میزارن.

    11
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. در صورت ثبت نشانی ایمیل به اشتباه ، نظر شما نمایش داده نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *